Tie sklenene pristresky od firmy JCDecaux su pekne, ale ucelne iba na malo frekventovanych zastavkach (uplne magorsky su umiestnene na Safku).Ich plusom je ze su dobre udrzovane.
Naproti tomu ohavne cervene pristresky su velkokapacitne a v lete prijemnejsie na cakanie ako francuzske skleniky. Naproti tomu su malo uzavrete, takze ked fuci tak sa nemate sancu schovat.
Najvacsi otras su sklenene pristresky DPB, po ktorych ostavaju v asfalte rozne kovove casti (po odstraneni sklenenej vyplne), takze pri chodi mozete zazit vela prijemneho.
Naproti tomu ohavne cervene pristresky su velkokapacitne a v lete prijemnejsie na cakanie ako francuzske skleniky. Naproti tomu su malo uzavrete, takze ked fuci tak sa nemate sancu schovat.
Najvacsi otras su sklenene pristresky DPB, po ktorych ostavaju v asfalte rozne kovove casti (po odstraneni sklenenej vyplne), takze pri chodi mozete zazit vela prijemneho.
pocul som sice, ze su krajsie ale nic nebrani spravit povodne pristresky trochu v inom tvarovom / farebnom prevedeni (a moja osobna poznamka, lesny chodnik vyzera omnoho lepsie ako cesta a predsa si prostredie cim dalej, tym viac zaasfaltovavame a zabetonovavame => t.j. to ze je nieco krajsie neznamena nie je dovod na to aby sa to postavilo - v pripade zastavok treba odolne aj ked nie najkrajsie, "lide jsou ruzni, povetsinou hovada"
Mimochodom, v Petrzke od januara stoji aj zmodernizovana Karosa 4304, ktora nema papiere na prevadzku, pretoze jej vymenili motor MAN za LIAZ.
TeBeCe
Peter P.: No neviem ako Rajo trva na cistote reklamy ked je uz minimalne dva tyzdne pocmarana...
No uz sa tesim na ten zgeneralkovany Tambus