No a este male info pre tych, ktorych zaujima vozovna Petrzalka: Bol som uplne zhrozeny z toho, co som tam videl. Vyradene su autobusy c. 4079 (posledna petrzalska B 731), 4081, 4204, 4207, 4300, 4313, 4404, 4802, 4903, 4911 (existuje uz len predna cast, ktora sa pouziva na posyp), 4917, 4920 a 4931. Karosy a Tam-Bus boli vyradene po zhoreni motora. Odstavene su 4400* 4402 4809 4821* 4824 4827 4828* 4830 4831* 4832 4836 4840* 4845 a 4847. Vozy z hviezdickou stoja medzi vyradenymi autobusmi, ale myslim si, ze este budu jazdit. Ak si to vsetko spocitame, tak zistime, ze z petrzalskych Ikarusov 435 je presne tretina odstavena alebo vyradena! Je to dost smutne. V jednom Ik 435 z roku 1998 som nasiel oznam o zimnom obmedzeni dopravy 1999/2000, co je dokaz, ze minimalne rok a stvrt uz z vozovne nevysiel. Nehovoriac o tom, ze v tom pripade nebol v prevadzke ani dva roky. Dovod preco tam vsetkych 14 busov stoji je jednoduchy - nie su nahradne diely. Ak sa s tym nic neurobi, mozno sa Ikarusy pohnu na svoju poslednu jazdu do stanice, ktoru ma na svojom transparente odstaveny voz 4821: SPALOVNA
Mimochodom, v Petrzke od januara stoji aj zmodernizovana Karosa 4304, ktora nema papiere na prevadzku, pretoze jej vymenili motor MAN za LIAZ.

Majkl
Úzke sklá by to tiež nevyriešili, lebo to vandali (podľa mňa) nerozmlacujú kvôli prechodu, ale z toho, že potrebujú niečo zničiť. Keby boli tie prísteršky v správe fy JC Deceaux a nie DPB, určite by vyzerali ináč. Z príjmov z reklamy, ktorá tam aj tak nikdy nebola by sa mohli pokryť náklady na sklenené výplne. A ináč, teraz som sa vrátil z Budapešti, tam majú tiež problémy s vandalmi.