Co sa vlastne deje s tymi vsetkymi 435-ami??? to ak pojde takto dalej, tak je to dost zle. Vratime sa spat k IKARUSOM 280? To akoze nie su peniaze na nahradne diely, ci sa tieto diely nedaju zohnat?
k tim vikendovym solo elektrickam: podla mna je to schodna cesta, ako usetrit par koruniek, akurat neviem odhadnut nakolko velka je ta uspora. Nevravim ze treba rozpajat kazdu linku, ale daktorym by to cez vikend neuskodilo.
k tim vikendovym solo elektrickam: podla mna je to schodna cesta, ako usetrit par koruniek, akurat neviem odhadnut nakolko velka je ta uspora. Nevravim ze treba rozpajat kazdu linku, ale daktorym by to cez vikend neuskodilo.
Peter P.
Meno-nick- ohľadom dvojstováku mi hovoríš z duše-najradšej by som bol, keby už lietal po Bratislave, ako kedysi. Reálnejšie vyzerá vrátenie 18, 31, ktoré, ako som sa dozvedel od kurátora zbierky, by najradšej presunuli do DPB, nakoľko nemajú miesto na uvažované deponovanie muzeálnej K2 v Brne-Lišni. Jediný exponát, ktorý nám nevrátia je SGP 101, ktoré majú v perfektnom muzeálnom stave ako zástupcu prívesných vozidiel na rozchode 1000mm. Inak v Bratislavských Ustredných dieľňach sa dokončuje SGP 135, ktoré bude jazdiť v súprave s 38. Okrem neho existuje aj 141, ktorých podvozky sa náhodne zachránili pri rušení areálu traťovej údržby vo vozovni Martanovičova.
Juro- budem rád ak sa stretneme, môžeme podebatovať o železniciach v Bratislave i na Slovensku. Môžeš ma kontaktovať na mobil alebo prostredníctvom d3ko.