No a este male info pre tych, ktorych zaujima vozovna Petrzalka: Bol som uplne zhrozeny z toho, co som tam videl. Vyradene su autobusy c. 4079 (posledna petrzalska B 731), 4081, 4204, 4207, 4300, 4313, 4404, 4802, 4903, 4911 (existuje uz len predna cast, ktora sa pouziva na posyp), 4917, 4920 a 4931. Karosy a Tam-Bus boli vyradene po zhoreni motora. Odstavene su 4400* 4402 4809 4821* 4824 4827 4828* 4830 4831* 4832 4836 4840* 4845 a 4847. Vozy z hviezdickou stoja medzi vyradenymi autobusmi, ale myslim si, ze este budu jazdit. Ak si to vsetko spocitame, tak zistime, ze z petrzalskych Ikarusov 435 je presne tretina odstavena alebo vyradena! Je to dost smutne. V jednom Ik 435 z roku 1998 som nasiel oznam o zimnom obmedzeni dopravy 1999/2000, co je dokaz, ze minimalne rok a stvrt uz z vozovne nevysiel. Nehovoriac o tom, ze v tom pripade nebol v prevadzke ani dva roky. Dovod preco tam vsetkych 14 busov stoji je jednoduchy - nie su nahradne diely. Ak sa s tym nic neurobi, mozno sa Ikarusy pohnu na svoju poslednu jazdu do stanice, ktoru ma na svojom transparente odstaveny voz 4821: SPALOVNA
Mimochodom, v Petrzke od januara stoji aj zmodernizovana Karosa 4304, ktora nema papiere na prevadzku, pretoze jej vymenili motor MAN za LIAZ.

Spectre
Rozdiel medzi asynchrónnou a klasickou výzbrojov je ten, že klasická výzbroj poháňa motor tým, že doňho pečie impulzy rôznej dĺžky (to je to bzučanie pri rozjazde). Asynchrónna je naopak napojená na motor bez komutátora (to je zariadenie na obracanie polarity pri otáčaní - laicky vysvetlené). Regulácia je taká. že sa mení iba frekvencia konštantného signálu. Čím je frekvencia prúdu väčšia od frekvencie otáčok motora, tým viac sily musí motor dať, aby "dobehol" a zvyšuje sa výkon. Na takomto princípe asynchrónna električka akceleruje.