PREČO MÁ L206 ZASTÁVKU "VLÁRSKA" IBA V SMERE K SUSCH?
Nič nové, ale aj tak ma to zaujíma. Predpokladám, že dopyt po tej zastávke zo strany cestujúcich by určite bol aj v smere do mesta (ASMN). Žeby ju nebolo kde umiestniť?
Myslím, že ešte pred odbočkou na Vlársku ul. (na prístupovej ceste k SÚSCH) by označník bolo kam umiestniť a trolejbus by tam tú zastávku bez problémov mohol mať. Alebo možno (ale to už skôr nie) by sa dala hneď po odbočení na Vlárskej ul. umiestniť.
Nič nové, ale aj tak ma to zaujíma. Predpokladám, že dopyt po tej zastávke zo strany cestujúcich by určite bol aj v smere do mesta (ASMN). Žeby ju nebolo kde umiestniť?
Myslím, že ešte pred odbočkou na Vlársku ul. (na prístupovej ceste k SÚSCH) by označník bolo kam umiestniť a trolejbus by tam tú zastávku bez problémov mohol mať. Alebo možno (ale to už skôr nie) by sa dala hneď po odbočení na Vlárskej ul. umiestniť.
Martin Fundárek
Kapitálna volovina. Existuje obrovské množstvo elektrických hnacích vozidiel, schopných prevádzky s viacerými napájacími systémami. Tvar okolesníka je podstatne ťažší oriešok.