Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
PREČO MÁ L206 ZASTÁVKU "VLÁRSKA" IBA V SMERE K SUSCH?

Nič nové, ale aj tak ma to zaujíma. Predpokladám, že dopyt po tej zastávke zo strany cestujúcich by určite bol aj v smere do mesta (ASMN). Žeby ju nebolo kde umiestniť?

Myslím, že ešte pred odbočkou na Vlársku ul. (na prístupovej ceste k SÚSCH) by označník bolo kam umiestniť a trolejbus by tam tú zastávku bez problémov mohol mať. Alebo možno (ale to už skôr nie) by sa dala hneď po odbočení na Vlárskej ul. umiestniť.
Marcelllooo:

spominal si tu riesenie regionalnych vazieb za pomoci petrzalkeho rychlovlaku...
Tak ja ti tu ponukam (aj ostatnym) moju viziu NDS v BSK - a sice maximalne mozne zkolajnenie primestskej dopravy
http://i32.tinypic.com/28uphli.jpg
- Vobec to nie je podrobne, takisto tam nie su vsetky zastavky, siet MHD a pri elinach zastavky vobec, lebo by to bolo neprehladne
- Takisto navrhy trati, ktore dnes neexistuju, neberu do uvahy majetkove vysporiadanie ani prirodne pomery
- v niektorych castiach nepoznam realie, napriklad v Solosnici a pod, vychadzal som vsak z liniek primestkej dopravy a viem, ze keby sa takyto projekt robil, urcite by sa nasli odbornici co by ho spravne "osekali"...
- takisto tato vizia ignoruje BID, no nie je problem ju transformovat na pomery planovanej BID

mimochodom prave pri konstrukcii schemy som si uvedomil, aky ma BSK vyborny kolajovy potencial...

zial sklamem ta, ale napajat petrzalku priamo na regionalne vazby mi prislo uletene, cize prestup bude tak ci tak...

takze, k vizii...
rozdelil som primestske linky (vramci BSK) na autobusove (A) a zeleznicne (R)... Kazdy okres ma aspon jednu zrychlenu linku (nahradzajuc dnesne zrychlene spoje)... do obci kde by bolo prilis stratove budovat trat, chodi autobusova linka (A) ktora je pripoj (hlavne) na tu istu vlakovu linku (R) - samozrejme ze v okresnaom intervale.
Vlakove linky budu obsluhovat vozidla podobne TEZ, defacto elektricka na zeleznicnom zvrsku...
Stavba trati bude jednoducha, nebudu prisposobene na zbytocne velku rychlost
Autobusove linky - Sorky, MiniMedvede

Schema je znacne generalizovana, cize niektore zastavky som tam nedal...

a teraz linky
Okres Malacky
(z) R20 Malacky - Zohor - Patronka - Hl. Stanica - Letisko
R21 Stupava - Hl. Stanica
R22 Zahorska Ves - Hl. Stanica
R23 Plavecky Mikulas - Hl. Stanica
R24 Zavod - Malacky - Hl.Stanica
R25 Zavod - Gajary - Zohor
A21 Borinka - Stupava
A24 Studienka - Malacky
============================
Okres Pezinok
(z) R30 Pezinok - Vinohrady- Filialka
(z) R31 Modra - Pezinok - Vinohrady - Hl.stanica
R32 Dolany- MOdra-Pezinok-Filialka
R33 Budmerice- Modra-Pezinok-Hl.Stanica
A30 Limbach-Pezinok-Slov. Grob - Chorvatsky Grob - Bernolakovo
A31 Zochova Chata - Modra
A32 Pezinok-Viničné-Senec
============================
Okres Senec
(z) R40 Senec - Vajnory - Vinohrady - Hl.Stanica
R41 Senec - Bernolákovo - Filiálka
R42 Senec - Tomášov - Letisko - Nové Mesto - Hlavná Stanica
R43 Kvetoslavov - Nové Mesto - Hlavná stanica
A40 Hrubý Šúr- Hrubá Borša-Senec-Blatné - Čataj
A41 Tureň-Senec-Nový Svet
A42 Tomášov-Vlky
A43 Dunajská Lužná Hamuliakovo
=============================
Petržalka (budúcnosť)
Kittsee - Filiálka
Rajka - Filiálka

Snazil som sa vychadzat hlavne z existujucich spojeni a liniek...
Reakcia na: Ámos #100322:
ja si myslím, že jednotný náter by bol aj v prospech DPB a BigBoardu.. Lebo akúkoľvek zaujímavú reklamu dá BigBoard na nejaké vozidlo, v záplave toľkých reklám LBC a SPP zanikne..
Keby však bol jeden mestský náter, tak by "normálne" reklamy vynikli omnoho viac..
Reakcia na: Ámos #100322:
To praskanie od jedu sa už u mňa deje ?
Reakcia na: hoppusmark01 #100309:
samozrejme, ze dostanu reklamu SPP a mozes aj prasknut od jedu a milionprvykrat sem dat navrh na zmenu mestskeho nateru, aj tak sa nic nestane a v obehu ostane ako SPP tak aj LBC.
Reakcia na: 810zssk #100303:
a to mam odkial vediet, ale predpokladam, ze rozsah modernizacie bude rovnaky.
Ak Zahradnik neklame a kupia do 3-4 rokov 240 novych klbovych autobusov, tak Ikace na modernizaciu nepojdu.
Preco tam vsak idu Karosy mi je zahadou. Jedine logicke riesenie by bolo, na preklenutie obdobia a nasledneho vyuzitia tychto busov ako zalozne vozidla pre mimoriadky v elektrickovej doprave. To by som vsak osobne posielal radsej tie Ikace na GO. Su novsie, modernejsie, spolahlivejsie.
Reakcia na: Marcelllooo #100262:
"Projektova dokumentacia sa vyuzije ta, co je hotova a co si uviedol ako link v dalsom prispevku... "
Nezmysel. Projektová dokumentácia pre električkovú trať sa NEMÔŽE použiť na budovanie vlakovej trate. Dôvodom je napríklad rôzny prechodový profil vlaku a električky, ak ti to niečo hovorí.
Reakcia na: Marcelllooo #100287:
"Takze ja byt na magistrate, tak by som bol na veducej pozici a dal by som jasny prikaz: Najdite riesenie na preferenciu busov na tychto ulicach a vypracujte mi studiu. Potom by sme sa pohli dalej."
A nemohol by si rovno prikázať, aby našli riešenie na to, ako sa na bicykloch dostať z Devínskej do centra za 10 minút? To by bolo najlacnejšie, najekologickejšie.
Poručíme větru, dešti.
Reakcia na: Marcelllooo #100262:
"mesto zaplati a zorganizuje Safko - Bosakovu, ZSR zrealizuje trat cez Petrzalku."
Zrealizuje neznamená, že aj zaplatí. Zateplenie vášho paneláku zrealizovala firma, ale vy ste ho zaplatili.
Reakcia na: Marcelllooo #100177:
" napajanie je vacsim problemom ako profil kolajnice"
Kapitálna volovina. Existuje obrovské množstvo elektrických hnacích vozidiel, schopných prevádzky s viacerými napájacími systémami. Tvar okolesníka je podstatne ťažší oriešok.
Reakcia na: 810zssk #100314:
ja osobne si myslim, ze to postavaju po etapach-teda ze to nejak vyrazne nenarusi prevadzku.. tak to bolo za posledne obdobie pri vacsine podobnych projektov..
Reakcia na: 810zssk #100314:
do vyhladavaca si daj nie Wien Hauptbahnhof, ale Wien Zentralbahnhof-totiz tak sa to bude volat.. urcite najdes viac informacii ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Wien_Hauptbahnhof - Hovori sa tam o demoliacii Sudbahnhof - aky to bude mat dosah na zeleznicnu dopravnu, pripadne aj mestsku. Dotkne sa to aj vlakov Bratislava-Wien?

AAA: Dakujem. 🙂
Reakcia na: AAA #100310:
To sa týka vodičov, čo sa týka vozidiel, tie teoreticky môžu jazdiť bez prestávky ak sú ošetrované ako majú a chodia na pravidelné prehliadky.
Reakcia na: Marcelllooo #100262:
Čím ďalej tým lepšie píšeš:
"Projektova dokumentacia sa vyuzije ta, co je hotova a co si uviedol ako link v dalsom prispevku"

To, čo som uviedol, nie je rozhodne projektová dokumentácia, ale zámer podľa zákona o posudzovaní vplyvov na životné prostredie.

Sám v inom príspevku #100236) uvádzaš:
"Presna projektova dikumentacia sa bude spracuvat - vychodiskovy odhad nakladov je tych 8mld, co sa pouzil pre polozapusteny variant elektricky. Presnejsia predstava zatial nie je."

Takže keď to dám dohromady, podľa Teba sa presná projektová dokumentácia nie je (bude sa ešte len spracovávať) a použije sa zámer podľa zákona o posudzovaní vplyvov na ŽP.

Vidím, že si správny manažér na správnom mieste. Nič pre Teba nie je problémom zrealizovať, aj keď problematike vôbec nerozumieš, jediné, čo potrebuješ, sú ľudia, čo to za Teba spravia.

?
Reakcia na: Marcelllooo #100179:
tu sa skýta otázka - ktorý prúd je silnejší? Ten "95kový" na šafko alebo ten do Trnavy?
Reakcia na: 810zssk #100286:
Zákon 462/2007 Z. z. o organizácii pracovného času v doprave a plus samozrejme nad jeho rámec môžu kolektívne zmluvy.
Reakcia na: 810zssk #100303:
ja dúfam, že bude hlavne rozdiel v nátere.. Teda že už nedostanú náter SPP..
Reakcia na: Marcelllooo #100176:
Prirodzene, že petícia je právne relevantná, čo by právny expert Fosterovej 14 mal vedieť. Pomôcka naštuduj inštitúty celoštátneho a miestneho referenda.?
Re #100179 Marcelllooo: Odkiaľ si prišiel na to, že trolejnus je rýchlejší ako električka?
Re #100186 enumaelish: A tá kvalita trolejového vedenia a tie úžasné rýchlosti na mnohých vzdušných križovatkách a výhybkách, škoda rečí.
Re #100234 hoppusmark01: T-busové obratiská máš pri Patrónke 2 (Valašská, Vojenská nemocnica). Ale ako nad tým uvažujem asi máš pravdu.
Re #100262 Marcelllooo: Špeciálnym stavebným úradom na stavbu dráhy mesto nemôže byť, lebo nie je dráhový správny úrad.
Reakcia na: Ámos #100301:
len dufam ze tu sutaz vyhra opat Zliner a nie Rošero alebo Starko alebo nejaka ina pochybna spolocnost ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.