Reakcia na: Marcelllooo #100147:
No čo sa týka tej kategorizácie, máš pravdu, železničné dráhy sa členia na celoštátne, regionálne, vlečky a je časť zákona o tebou spomínaných koridoroch. Len mi uniká to, že čo tým chceš povedať... . Že tunel musí byť do Janákovho dvora? (O tom pochybujem, že EÚ tak sama od seba rozhodla), alebo to, že tvoje ľahké vlaky budú čakať ešte aj na Zr BA - Filialka - Rajka? (to je pravda, to budú) Alebo mi chceš povedať, že EÚ si bude objednávať vlaky Janíkov Dvor - Filiálka z eurofondov?Re #100174 ivanbuto: Presne tak. Ak napr. chcem ísť z domu na L 32 mám 3 možnosti:
a) krížom ako popisuješ (najrýchlejšie, proti predpisom),
b) 204 1 zastávku a prestup na 32 (obchádzka časová aj vzdialenostná),
c) pešo na Patrónku do podchodu a naspäť k Suchému mlynu (obchádzka časová aj vzdialenostná),
d) pešo k zastávke Dubová na prechod a k Suchému mlynu (obchádzka časová aj vzdialenostná).
Čo si z toho normálny človek vyberie, najmä keď sa ponáhľa. Predpokladám, že tak ako ja možnosť a).
intony
Nie, magistrát nedá peniaze na budovanie troeljbusov v Petržalke skôr než na Dlhé diely, Slávičie údolie, atď.
Preferencia sa buduje, na Karloveskej radiále je ze veľkej časti vybudovaná. Koľkokrát ti to mám povedať?! Preferencia fyzicky existuje, nefunguje žiaľ poriadne.
Nie, magistrát nedá peniaze na budovanie troeljbusov v Petržalke skôr než na Dlhé diely, Slávičie údolie, atď.
Za tie peniaze je oveľa lepšie budovať električkovú preferenciu.
?
Bla, bla, bla.