Reakcia na: Marcelllooo #100147:
No čo sa týka tej kategorizácie, máš pravdu, železničné dráhy sa členia na celoštátne, regionálne, vlečky a je časť zákona o tebou spomínaných koridoroch. Len mi uniká to, že čo tým chceš povedať... . Že tunel musí byť do Janákovho dvora? (O tom pochybujem, že EÚ tak sama od seba rozhodla), alebo to, že tvoje ľahké vlaky budú čakať ešte aj na Zr BA - Filialka - Rajka? (to je pravda, to budú) Alebo mi chceš povedať, že EÚ si bude objednávať vlaky Janíkov Dvor - Filiálka z eurofondov?Re #100174 ivanbuto: Presne tak. Ak napr. chcem ísť z domu na L 32 mám 3 možnosti:
a) krížom ako popisuješ (najrýchlejšie, proti predpisom),
b) 204 1 zastávku a prestup na 32 (obchádzka časová aj vzdialenostná),
c) pešo na Patrónku do podchodu a naspäť k Suchému mlynu (obchádzka časová aj vzdialenostná),
d) pešo k zastávke Dubová na prechod a k Suchému mlynu (obchádzka časová aj vzdialenostná).
Čo si z toho normálny človek vyberie, najmä keď sa ponáhľa. Predpokladám, že tak ako ja možnosť a).
intony
Takiez som pochopil, ze mesto usetri nemalu sumu zdruzenou investiciou v useku Janikov dvor - Bosakova.
Ja sa bavim o preferencii elektrickovej dopravy vo Zvysku Mesta, davam ti do pozornosti predovsetkym linku 5.
Ak by sa aj ta elektricka v Petrazalke nakoniec naozaj nevybudovala, prioritou by neboli trolejbusove trate po Petrzalke, ale prave preferencia elektrickovej dopravy na lavom brehu Dunaja.
Vymyslal si trolejbusy na ukor elektricky, ale popieras planovane rekonstrukcie tunela, Mileticovej, Zahradnickej.