Drahy Marcel, pripominam ti znova jednu vec a sice, ze ja sa uz vobec nebavim o petrzalskej elektricke ako-takej.
Takiez som pochopil, ze mesto usetri nemalu sumu zdruzenou investiciou v useku Janikov dvor - Bosakova.
Ja sa bavim o preferencii elektrickovej dopravy vo Zvysku Mesta, davam ti do pozornosti predovsetkym linku 5.
Ak by sa aj ta elektricka v Petrazalke nakoniec naozaj nevybudovala, prioritou by neboli trolejbusove trate po Petrzalke, ale prave preferencia elektrickovej dopravy na lavom brehu Dunaja.
Vymyslal si trolejbusy na ukor elektricky, ale popieras planovane rekonstrukcie tunela, Mileticovej, Zahradnickej.
Takiez som pochopil, ze mesto usetri nemalu sumu zdruzenou investiciou v useku Janikov dvor - Bosakova.
Ja sa bavim o preferencii elektrickovej dopravy vo Zvysku Mesta, davam ti do pozornosti predovsetkym linku 5.
Ak by sa aj ta elektricka v Petrazalke nakoniec naozaj nevybudovala, prioritou by neboli trolejbusove trate po Petrzalke, ale prave preferencia elektrickovej dopravy na lavom brehu Dunaja.
Vymyslal si trolejbusy na ukor elektricky, ale popieras planovane rekonstrukcie tunela, Mileticovej, Zahradnickej.
intony
Nie, magistrát nedá peniaze na budovanie troeljbusov v Petržalke skôr než na Dlhé diely, Slávičie údolie, atď.
Preferencia sa buduje, na Karloveskej radiále je ze veľkej časti vybudovaná. Koľkokrát ti to mám povedať?! Preferencia fyzicky existuje, nefunguje žiaľ poriadne.
Nie, magistrát nedá peniaze na budovanie troeljbusov v Petržalke skôr než na Dlhé diely, Slávičie údolie, atď.
Za tie peniaze je oveľa lepšie budovať električkovú preferenciu.
?
Bla, bla, bla.