Reply on: Marcelllooo #100287:
Ale vlak do Petržalky neni jediný problém ktorý tu je. Vidíš vo všetkom len NS v Petržalke. A čo budú mať inde? Ja hovorím, že prestupný systém ma štve v tom, že v Petržalke sú nosné s hustým intervalom a doplnkové linky so slabším intervalom a nefunguje to zrovna vždy spoľahlivo lebo spoje vynechávajú a na druhej strane mesta premáva všetko s intervalmi 8min a horšie takže toľko tie rozdiely. Tým, že bude vlak v Petržalke tak nejak tým nevyriešiš dopravu a požiadavky na dopravu medzi MČ. Len jednu MČ uspokojíš rýchlou cestou do "centra" a do zvyšku mesta sa bude cestovať ako po starom. Každá MČ by mala mať nosné alebo jednu nosnú linku (záleží od počtu obyvateľov) do centra kde by sa stretávala s ostatnými linkami idúcimi na opačnú stranu mesta alebo na iné miesta v centre kam daná linka nejde. U nás prestupný uzol toho typu, že nemusí človek prejsť dvomi podchodmi alebo cez cestu 2x neexistuje. Neviem či uvediem správny príklad ale Mendlovo nám. v Brne tak nejak funguje.
? na rozdiel o budúciach sa električkových preferenčných zariadení.
intony
Nie, magistrát nedá peniaze na budovanie troeljbusov v Petržalke skôr než na Dlhé diely, Slávičie údolie, atď.
Preferencia sa buduje, na Karloveskej radiále je ze veľkej časti vybudovaná. Koľkokrát ti to mám povedať?! Preferencia fyzicky existuje, nefunguje žiaľ poriadne.
Nie, magistrát nedá peniaze na budovanie troeljbusov v Petržalke skôr než na Dlhé diely, Slávičie údolie, atď.
Za tie peniaze je oveľa lepšie budovať električkovú preferenciu.
?
Bla, bla, bla.