Reakcia na: Marcelllooo #100238:
"Einsteinova - Janikov dvor - zdruzena investicia mesto a MDPT. Trat by mal financovat statny rozpocet."Čo investuje do trate mesto, keď tvrdíš, že financovať ju bude štátny rozpočet?
V dnešnej dobe internetu bude ten materiál určite aj na webe. Vieš mi naň dať link + odkaz na stranu, kde sa to píše?
Re #100239 Marcelllooo: "Trat Safko - Janikov dvor ma koncit na Safku, nema sa dalej pokracovat v elektrickovej sieti."
Z informácie, že trať má končiť na šafku, nevyplýva, že sa "nemá ďalej pokračovať v električkovej sieti" (čo podľa teba vôbec táto slovná konštrukcia znamená
). Trať končí na Šafárikovom nám. preto, lebo sa tam pripája na existujúcu sieť električkových tratí.
Marcelllooo
Presna projektova dikumentacia sa bude spracuvat - vychodiskovy odhad nakladov je tych 8mld, co sa pouzil pre polozapusteny variant elektricky. Presnejsia predstava zatial nie je.
Re #100230 Ike:
1. Ano
2. Dopravna politika je komplexny subor programov a projektov. Zvladnutie IAD a preferencia MHD by mala byt jednym z nich. Treba postupovat synchronizovane a nie parcialne.
3. Nie su to porovnatelne projekty co sa tyka absolutnej vysky nakladov. V pomere vykon/cena je vsak lahky vlak vyhodnejsi.
4. Ano.
Poznamka: Akym sposobom elektricka saturuje ake dopravne naroky sirokej cestujucej verejnosti (v Petrzalke) a na zaklade coho to tvrdis? Existuje lepsie riesnie?
Re #100231 Ike: Dopravne navrhy sa overuju DUSkou. Vies aj ty, pre ucely diskusie, uviest podporne argumenty pre svoj navrh? Z akych udajov pri tom vychadzas?
Re #100235 stevo:
Re #100233 hoppusmark01:
Re #100232 AAA:
"Ja si myslim" je domnienka, nazor, nie dopravne relevanta studia ci uvaha. Tu treba rozpracovat v DUSke. Vies pre ucely diskusie uviest podporne argumenty pre svoje domnienky?