je rozdiel mat viziu, napad, navrh a je rozdiel mat riesenie, nepodlozene a prskat jed na kazdeho,kto je proti. Ked budem mat cas, ochotne vypracujem aj schemu. Ty mas radoby riesenie, si radoby odbornik, no kecas tu sprostosti,degradujes diskusiu a sam si nepredlozil Konkretne riesenie/viziu (schema so zastavkami,trasovanie troleybusov). Jedine co robis je ze hyperbolicky a nepravdivo znevazujes elinu. Mimochodom, nie som ekonom,ale ako moze byt trolejbus+vlak lacnejsi ako elina, nechapem.
Apropo elina a safko, intony ti uz vysvetlil. Ale co si nam este neobjasnil,aj keby sa na safku prestupovalo, z tvojho nadvlaku sa nebude?
Ak chces byt odvsadial vsade, kup si auto
Ja upozorňujem, že môže. Je príliš pomalá? To všetko sa dá zmeniť. Ale ako sa hovorí, kde nie je voľa, tam nie je cesta ? Marcelovi teda iba stačí konštatovanie, že je príliš pomalá ?
-
Milý mestotvorný Holub Marcel. Súčasná cestovná doba A z Dúbravky do Rače predstavuje 53 min. Počas poslednej cesty sme stratili zbytočným stánim na semafóroch a dávaním prednsti v jazde autám cca 8 min. a 30 sek. (pritom nezarátal som státie na CSS Molecova a Račianske mýto)
Ak odpočítam týchto 8 minút od 53, vchádza mi jazdná doba 45 min., čo je chronometráž linky 5 počas Silvestrovskej noci.
Vybudovanie prestupnej zastávky na Radlinského, s prípadným zastavovaním aj autobusovej linky 94 na hrane, by predstavovali ďalšie sekundy dole.
Zmena zastávok Voz. Krasňany, Nový záhon, Dolné Krčace, Horné Krčace, Karlova Ves na znamenie, prípadne zastavovanie iba jednej linky predstavuje ďalšie zníženie.
Optimalizácia niektorých ďalších zastávok (napr. Alexyho-Drobného, Jurigovo nám.-Segnerova) by znamenala opäť zníženie cestovného času.
Vybudovanie mimoúrovnových krížnení v niektorých miestach (Molecova, Račianske mýto, Pionierska) pri prinieslo ďalšie zrýchlenie.
Rekonštrukcia tunela umožní zvýšenie rýchlosti.
Zvýšenie najvyššej povolenej rýchlosti pre električky v niektorých úsekoch na 60 km/h.
Zmenšenie polomeru oblúkov.
Výsledkom by bolo výrazné zníženie cestovného času, hodného NDS. ? ty organizátor protielektričkového odboja.
To kedy vznikol tak tupý plán? Od roku 2000 sa píše v BA novinách ako sa električka z Petržky napojí na ostatné trate a zrazu nie? Alebo to je zas jeden z tvojich návrhov aby električka opäť dopadla horšie v porovnaní s tvojím vlakom? Nechcel by si rovno duálnu trať stredom Petržalky a aby po nej premával aj tvoj milovaný trolejbus?! ? Kde je podľa teba električka vyhovujúca?
Mesto plati usek Safko-Bosakova spolu s rekonstrukciou Stareho mosta a prepojenie trati. Ak by tato cast odpadla, mesto by neplatilo nic (teda len rekonstrukciu Stareho mosta ale o 300 mil. lacnejsie nez s upravou pre elinu).
Ako si povedal, v dnesnej dobe internetu zrejme bude vsetko na webe. Nemalo by ti teda robit problem pozadovane materialy niekde vydolovat.
Citaj co som napisal, nie co v tom (chces) vidiet ty. Skusim teda preformulovat na zrozumitelnejsiu info: Trat z Petrzalky sa ma koncit na Safku a premavka petrzalskej elektricku tu skonci a nebude pokracovat dalej v existujucej elektrickovej sieti. Pre tieto ucely ma byt vybudovana slucka Sturova - Nam. L. Stura - Nabrezie.
"Einsteinova - Janikov dvor - zdruzena investicia mesto a MDPT. Trat by mal financovat statny rozpocet."
Čo investuje do trate mesto, keď tvrdíš, že financovať ju bude štátny rozpočet?
V dnešnej dobe internetu bude ten materiál určite aj na webe. Vieš mi naň dať link + odkaz na stranu, kde sa to píše?
Re #100239 Marcelllooo: "Trat Safko - Janikov dvor ma koncit na Safku, nema sa dalej pokracovat v elektrickovej sieti."
Z informácie, že trať má končiť na šafku, nevyplýva, že sa "nemá ďalej pokračovať v električkovej sieti" (čo podľa teba vôbec táto slovná konštrukcia znamená ). Trať končí na Šafárikovom nám. preto, lebo sa tam pripája na existujúcu sieť električkových tratí.
Este jedna perlicka: Trat Safko - Janikov dvor ma koncit na Safku, nema sa dalej pokracovat v elektrickovej sieti. Pre tieto ucely bude vybudovana slucka Sturova - Nam L. Stura - Nabrezie.
Presna projektova dikumentacia sa bude spracuvat - vychodiskovy odhad nakladov je tych 8mld, co sa pouzil pre polozapusteny variant elektricky. Presnejsia predstava zatial nie je.
Re #100230 Ike:
1. Ano
2. Dopravna politika je komplexny subor programov a projektov. Zvladnutie IAD a preferencia MHD by mala byt jednym z nich. Treba postupovat synchronizovane a nie parcialne.
3. Nie su to porovnatelne projekty co sa tyka absolutnej vysky nakladov. V pomere vykon/cena je vsak lahky vlak vyhodnejsi.
4. Ano.
Poznamka: Akym sposobom elektricka saturuje ake dopravne naroky sirokej cestujucej verejnosti (v Petrzalke) a na zaklade coho to tvrdis? Existuje lepsie riesnie?
Re #100231 Ike: Dopravne navrhy sa overuju DUSkou. Vies aj ty, pre ucely diskusie, uviest podporne argumenty pre svoj navrh? Z akych udajov pri tom vychadzas?
Re #100235 stevo:
Re #100233 hoppusmark01:
Re #100232 AAA:
"Ja si myslim" je domnienka, nazor, nie dopravne relevanta studia ci uvaha. Tu treba rozpracovat v DUSke. Vies pre ucely diskusie uviest podporne argumenty pre svoje domnienky?
podla mna by bola elektrickova trat Dubravka-Patronka-Hl.stanica k prospechu, pretoze
- ked sa nieco stane na starej radiale, dalo by sa nieco odklonit prave tadialto
- kazdy kto nejde do centra a okolia by isiel tadialto, pretoze by sa bud priamo, alebo presupom pri Hl.st. vyhol centru a setril minuty.
Idealne by bolo navrtat do Karpatov elektrickovy tunel a zokruhovat Dubravka-Raca, kde by sa dalo pokracovat elinou cez Vajnory na letisko. Ale to uz som asi velky vizionar ?
okrem toho kde by na Patrónke bolo obratisko pre električky? Neviem si to vôbec predstaviť.. A ani obratisko pre t-busy z L34.. A budovať t-busovú trať pre L34 paralelne s električkovou traťou v Dúbravke tiež nie je moc rozumné..
Ja si myslím, že tá električka by stačila po Patrónku, s tým, že tu by končili všetky prímestské SAD linky. Ďalej v trase 34 t-bus do Dúbravky, perspektívne Lamačaskej brány ako doplnková doprava. Do Lamačskej brány by sa mohol aj predĺžiť t-bus z Lamača okolo OD Lamač a popod diaľnicu a vznikol by nám pekný okruh.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
intony