414-ka bola v takom stave aj predtým, tak neviem o čo Ti teraz ide. Na 414-ke sa len doplnil čelný BUSE transparent a reflektory. Bola to stredná prehliadka a žiadna GO.
Neviem, čím by som začal....
asi začnem tým, že som bol 3 dni v Tatrách a nemám slov....
Pohľad z Popradu: krásne vysoké štíty, pod nimi úzky pás lesa a pod ním obývaná časť Tatier na bielom podklade. Pred onou udalosťou, ak ste išli od Popradu do St.Sm., tak sa až zotmelo na príjazdovej ceste k smokovcom. Teraz máte rozhľad na všetky strany a vidíte, čo ste pred tým ani netušili, že bolo skryté v tom lese. Také množstvo budov a hotelov....... ....ani neviem, kde sa to všetko schovávalo....
Z jednej strany chýba les ale z druhej, máte taký výhľad aký ešte nikdy nebol: vidíte smerom hore celé Tatry a smerom dole Poprad, Svit a všetky dedinky, ktoré boli poskrývané v lesoch a cesta TEŽkou už nebude iba cesta v tme ale vyhliadková jazda (po Jurskom parku) a teraz aj vidno bývalé vlečky, výhybne a ostatné, čo bolo skryté v lese....
Les vyzerá ako keby si niekto zahral mikádo zo stromami. A ten pracovný ruch, čo ospevujú v telke, radšej pomlčím. V piatok som videl asi 4 čaty pracujúce na odstraňovaní následkov(od Hágov po Lomnicu) aj to 2 boli české. A v sobotu robili už iba česi a nikde ani noha.
TEŽka je na tom biedne. Trať od Hágov na Pleso nebola až tak postihnutá. Na pár miestach nahodili nové trol.vedenie a napojili na meniareň v Hágoch. Teraz vlastne začína elektrifikácia v Hágoch a prevádzka je možná ale, že vraj miestni spisovali petíciu proti spusteniu tohoto úseku(kvôli prestupu z NAD). V Hágoch je odstavená jedna električka a na Plese som videl 1 súpravu. Ostatné boli stiahnuté do depa. S obnovou zvyšnej trate ani nemôžu začať, lebo na niektorých miestach nie sú ani stopy po trakčných stĺpoch a myslím si, že v zime ani nie je možné robiť betónové pätky pre nové stĺpy.
Ale napadlo ma, čo tak im požičať Danku a Janku a Katku z Čermeľa??? ?
Diggi: ak máš čas,môžem poslať pár aktuálnych foto???
Esíčko: ak máš presnejšie info, sem s nimi.
Ale ved vsetky briky maju aj polovicne osvetlenie...Mam na mysli prepinac polovicneho osvetlenia pod prepinacom osvetlenia (na T3), resp. prepinac nad 1.dverami (na T6,KT). Teda aspon by to malo tak fungovat, ze sa rozsvieti (zhasne) polovica osvetlovacich telies.
Inac, dal som si jazdu na 414.Hnus, hnoj, vrak,budar,...to su vsetko nazvy, ktore ho plne vystihuju. Jazdne vlastnosti ubohe(cudujem sa, ze ho vobec v takom stave pustili do prevadzky), interier kabiny...(neda sa to slusne opisat), ovladanie buse transparentov bez manualu.Sranda bola na konecnej, ked bolo potrebne nahodit kod DO VOZOVNE.Najskor to bol symbol deti, potom Vyhradene pre Domov soc.sluzieb(ci tak nejako), vzapati Vyhradene pre DPMK...Nakoniec sa do vozovne slo s cistym transparentom.A na vedlajsej kolaji sa o to iste pokusala riadicka z tiez BUSE-ovej T3 (pravdepodobne 337)
Ale už ma poriadne yebete...kto tu alebo do dispečera napíše ešte raz nejakú xoxotinu na tému Bonzák/qwerťák vz. ostatní u mňa na dobro skončil. Keď už on nemá rozum aspoň Tí ostatní by ho mohli mať a ešte hovorí niekomu niečo slovíčko IGNORÁCIA ??? ?
UŽ S TÝM PRESTAŇTE! NÁS TO NEZAUJÍMA! TOTO JE FÓRUM O DOPRAVE!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
SHORTY
asi začnem tým, že som bol 3 dni v Tatrách a nemám slov....
Pohľad z Popradu: krásne vysoké štíty, pod nimi úzky pás lesa a pod ním obývaná časť Tatier na bielom podklade. Pred onou udalosťou, ak ste išli od Popradu do St.Sm., tak sa až zotmelo na príjazdovej ceste k smokovcom. Teraz máte rozhľad na všetky strany a vidíte, čo ste pred tým ani netušili, že bolo skryté v tom lese. Také množstvo budov a hotelov....... ....ani neviem, kde sa to všetko schovávalo....
Z jednej strany chýba les ale z druhej, máte taký výhľad aký ešte nikdy nebol: vidíte smerom hore celé Tatry a smerom dole Poprad, Svit a všetky dedinky, ktoré boli poskrývané v lesoch a cesta TEŽkou už nebude iba cesta v tme ale vyhliadková jazda (po Jurskom parku) a teraz aj vidno bývalé vlečky, výhybne a ostatné, čo bolo skryté v lese....
Les vyzerá ako keby si niekto zahral mikádo zo stromami. A ten pracovný ruch, čo ospevujú v telke, radšej pomlčím. V piatok som videl asi 4 čaty pracujúce na odstraňovaní následkov(od Hágov po Lomnicu) aj to 2 boli české. A v sobotu robili už iba česi a nikde ani noha.
TEŽka je na tom biedne. Trať od Hágov na Pleso nebola až tak postihnutá. Na pár miestach nahodili nové trol.vedenie a napojili na meniareň v Hágoch. Teraz vlastne začína elektrifikácia v Hágoch a prevádzka je možná ale, že vraj miestni spisovali petíciu proti spusteniu tohoto úseku(kvôli prestupu z NAD). V Hágoch je odstavená jedna električka a na Plese som videl 1 súpravu. Ostatné boli stiahnuté do depa. S obnovou zvyšnej trate ani nemôžu začať, lebo na niektorých miestach nie sú ani stopy po trakčných stĺpoch a myslím si, že v zime ani nie je možné robiť betónové pätky pre nové stĺpy.
Ale napadlo ma, čo tak im požičať Danku a Janku a Katku z Čermeľa??? ?
Diggi: ak máš čas,môžem poslať pár aktuálnych foto???
Esíčko: ak máš presnejšie info, sem s nimi.