Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Maťo #9657:
Ev.č. 414 bola zaradená do prevádzky presne 16.2.1988. Dôvod zaraďovania starších klasických T3 za novšie spočíval predovšetkým v len polouzavretej kabíne vodiča, ktorý mal v uzavretých kabínach T3SUCS úplne iné pracovné podmienky.

Diggi však správne vysvetlil, ako to bolo so vznikom a osudom trojičky #414+415+416. Tá vznikla po prvých veľkých zmenách v radení súprav a vyraďovaní zadných vozidiel z trojičiek. Súprava 414+415+416 tak vznikla v roku 1990 práve po poslednej dodávke T3SUCS #415 až 424. Ak teda existovala súprava 414+303, muselo tak byť len do zhruba konca roka 1989.
Priatelia, kde najdem INFO o miestach "dobijania" novych kariet DPMK?
THX ❤
Reakcia na: SHORTY #9637:
na kt. úsekoch momentálne TEŽ jazdí? ako je na tom zubačka?
Reakcia na: Janosko #9661:
DPMK nie je Krnov a na nízkopodlažákoch zas vodiči nevedia, že sa to dá len treba zmeniť nastavenie v BUSE. Bodlo by hromadné preškolenie... ?
Co poviete na to,ze 337 nehlasi zastavky 1018 hovoril,ze chyba jeden kablik.Realita DPMK
Reakcia na: Janosko #9658:
Bola ale len do tej nehody....tuším, že Sarko má nejaké fotky ešte zo súpravy 414+415+416. Po oprave sa skúšala, ale nakoniec to vzdali a prehodili to. Vraj 414-ka stále skratovala, alebo také niečo.
Reakcia na: Maťo #9657:
Ano ja viem, ale narážal som na to, že pri odpájaní C vozov trojičiek by nám ostala 414+415 a nie 415+416.
Ahoj Diggi.Bublinka ide zatial dobre.Dufam,ze uz nebude skapinat.Inac 414 nebola nahodou aj v 3-jicke ako 1 voz?
Reakcia na: Diggi #9655:
Súprava 414+415 tu nie je aj preto, lebo sú to vozne z rôznych dodávok. Od marca 88 začali jazdiť 408 až 413. 414 z tej istej dodávky bola nepárová a v prevádzke sa objavila až neskôr. Tak od júna 88 ako 414+303. Sóla boli vtedy absolútne neznámy pojem. 415 až 424 došli o viac ako rok neskôr a tak sa aj pospájali.
Reakcia na: Janosko #9651:
Bublinka nezdochla? ?
Reakcia na: Janosko #9651:
Ja len upresním. Tuším, že to bolo začiatkom 90-tych rokov, keď sa trojička 414+415+416 detailne pozrela do útrob kamióna. V DP bola filozofia, že vozne po ťažkých DN nemôžu jazdiť ako A-čka naviac so 414-kou mali dosť veľké preoblémy aj po oprave. Nakoniec ju hodili ako C-čko , teda 415+416+414. Zánikom trojičiek ostala 414 odstavená preto dnes máme súpravu 415+416 a nie 414+415, ako by nasledovala v rade. DP pokiaľ viem mal v pláne dať dokopy 5 súprav, neviem už či na MOD alebo ako 361 v každom prípade vytiahli po niekoľkých rokoch do ulíc 414-ku. Tá bola vtedy po veľkej prehliadke a podľa mňa je vôbec úspech, že znova jazdí sólo. ?
Reakcia na: Vševedko #9653:
Ale teoreticky sa da obmedzit max. odoberany prud nie? Akceleracia nebude taka velka (pripadne pociatocna tazna sila) ale siet nebude tak zatazovana. Ci?
Reakcia na: Vševedko #9652:
Alebo použitý nesprávny A-meter, z CS-ky do SU-čka:-P.
Reakcia na: Janosko #9651:
Ak to berie 200 A na jazdu, tak to bude skôr problém v R-stykačoch než v lepení palcov...
Ahoj Balky.Ty si Ervin?Inac 414 bola dnes na skusobnej jazde.Je to voz po havarii,ktory bol kvoli tomu dany ako privesok za 361-tku.Viem si to predstavit koliska to je ako vsetky privesky vo dvojickach.A co sa tyka lepenia palcov robila to aj ako privesok cize zrychlovac ani nebol vonku (asi). 8-
Reakcia na: Sarko #9648:
Preco by som mal automaticky nadavat aj na ostatne? O den neskor som siel s 361 a ta mala plynulu jazdu.
Islo mi len o to, ze 414 mala technicku zavadu, ktora by sa na vozidle ani po SP nemala objavit. Jazdit sa stym dalo, no riadic si musel na to zvyknut a naslapovat zakazdym jazdu az na podlahu (aj pri pomalej jazde). Ak nasliapol len jemne, napr. na 30km/h, voz tak pribrzdil, ze vsetkych vo vnutri hodilo dopredu. Je teda jedno, ci je to bezne vozidlo s cervenokremovym naterom, alebo zelenobielym, od vozidla hoci "len" po SP som to necakal.
Nehovoriac o tom, ze pri max. zoslapnuti jazdy mal odber len 200A (aj pri brzdeni).Zeby novinka, nizkospotrebova elina?
Reakcia na: Sarko #9648:
Ano ak by 414 nebola v súprave s 361 tak je to len klasicka červeno-krémova T3.
Reakcia na: Balky #9636:
Áno, máš pravdu, ja som bol nejakým nedopatrením v tom, že na týchto generálkach už polovičné osvetlenie nie je. Ono to človeka aj zmätie, keď v KE sme zvyknutí, že aj pri plnom osvetlení svieti len pár svetiel :-S

Čo sa týka #414, ako to nadávaš, tak by si mal potom automaticky aj na všetky ostatné. 🙂 Celá finta 414-ky spočíva len v tom, aby v súprave s 361 nepôsobila groteskne, tak sa len úplne mimoriadne naniesol nový bielo-zelený náter, zmenil pantograf za polpantograf a doplnili displeje BUSE (bez čelného displeja). Pri riadnej SP bol náter opäť obnovený a doplnený aj čelný displej BUSE pre možnosť samostatnej prevádzky ako sólo. Inak aj teraz je to stále bežné vozidlo po bežnej SP, len s menším vylepšením.
Reakcia na: Diggi #9639:
Je smutne, ze sa pod strednou opravou chape len instalacia BUSE transparentov a osadenie reflektorov(ktore uz tam raz boli osadene-takze je to len naprava fuseriny DP) a ze sa vobec nikto nepozrel na jazdne vlastnosti voza. O to zvlast, ze s tym vozom museli zajst do haly a predpokladam, ze tento vykon museli vykonavat pracovnici dielni, takze museli vidiet, ze pri malom nasliapnuti ten voz neskutocne spomali.No napriek tomu tuto zavadu neodstranili.
Alebo je to "modernizacia" a la DPMK? Rachotine da novy lak, novy BUSE transparent (o reflektoroch nehovorim) a potom sa tvari, ze dalsia elina je zmodernizovana? ?
Reakcia na: SHORTY #9637:
vozy:
06011 - 06012 6 410-411 ?
06041 - 06042 6 400-401 100%
25 6262
34 4301

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.