Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: LUK #9582:
No keď už nič, tak budeme mať prvý vlastný 100% nízkopodlažný CNG 15m autobus... ? snáď ? ?
LUK: V NR majú vlastné SORy? Inak ten náš SU15 CNG by bol možno zaradený aj skôr, nebyť predvádzacích jázd v iných mestách najprv v PL, potom v ČR a ktovie, či ešte nebude premávať niekde po SK 🙂
Košičania, tak dlho sa chystáte zaradiť prvý NP plyňák do pravidelnej premávky, až vás v tichosti predbehla Nitra... ? Odvčera prvé Ekobusy/SOR v premávke. ?
1018 OK..no škoda..krajšie by to bolo s tými Ťahanovcami...

Čo sa týka 3506, šiel som ním včera...hlásenie zastávok na KVP celé názvy....
Takže podľa info od Shortyho sa na 337 a 361 dá ľavá polovica osvetlenia samostatne vypínať. Na moderné výzbroje od Cegelecu DPMK ešte nedozrel. Najprv sa musí ešte viac skvalitniť údržba, vytvoriť zodpovedajúce zázemie a zaškoliť personál. A hlavne tu chýba odhodlanie a vôľa, spojená s ochotou sa o niečo také starať, ako nejaká bežná samozrejmosť.
Inač čo sa týka BUSE 3506 má ešte starú verziu.

A mám otázočku....všetky názvy sú veľké napr. SEVER - PRI HATI, prečo teda solaris 3501 vypíše veľkým len Madridska a s.Ťahanovce je malé? Dosť blbo to vyzerá a nezdá sa mi aby to nešlo prerobiť na veľký font tak isto, alebo sa mýlim? ?
Reakcia na: Nodes #9577:
Co sa progressu tyka s tym maximalne suhlasim , z tebou. ale vezmime si to aj z tohto hladiska. Kontajner z progresom stoji nieco okolo miliona. Ako sa vyjadril riaditel prevadzky elektriciek pri jednom z rozhovorov z nim je cast penazi vyhradenych na udrzbu elektriciek dost miziva, takze na progress mozme, este na par rokov zabudnut. Ale kludne sa do toho mohla dat neaka starsia vyzbroj ako je TV8 alebo TV14, ktora je tiez spolahliva. aspon by kusok DPMK usetril, na spotrebe elektrickej energie. sice zrychlovac nie je zla vyzbroj ale je zastarala a na jazdny styl vodicov v KE, je priam nahovno.
Co sa tyka MGcka, to je tak ked sa neopravi poriadne a nechaju sa stare loziska.
Reakcia na: Sarko #9571:
Hm. Co s atyka motorgeneratora, na 361 je ovela hlucnejsi, hluk je priam intenzivny. X-krat som s avyjadroval, ze farby su vecou vkusu a nazoru a stale si stojim za tym, ze ta zelena je otrasna. Este keby bol Progress, IGE, riadne sa vo vozidlach temperovalo atd atd... Ale to sme uz v inom meste. Takze az taky nadseny tou 337 nie som.
to bolo dobré, platím 5 korun na hodinu, hm.... to bude studňa
Reakcia na: Sarko #9572:
bratu alebo kto druhému jamu kope je u neho na brigáde ? ?
Ako je "Sarko" od zadu ? okras ? ?
Reakcia na: Sarko #9571:
nevie to iekto vymazať ? dofrasa....
Reakcia na: bonzak alias \ #9570:
Kto druhému jamu kope, sám do nej spadne. ? Alebo ako raz povedal jeden môj bývalý poplašený spolužiak - kto druhému jamu jamu, sám do nej sám ?
Reakcia na: Diggi #9476:
Vďaka echu od Nodesa, som sa dnes odviezol na 337. Musím povedať, že je úplne v pohode a tie divné zvuky si mal na mysli asi hlučnejší motorgenerátor, čo je podľa mňa celkom v norme. Keby si dali trochu záležať a dobre ho vycentrovali, tak by tak nehučal. Inak samotné podanie opravy je na veľmi dobrej úrovni, budem musieť na Bardejovskej tlmočiť pochvalu. ? Akurát ma trochu zamrzelo, že už nesvieti celá ľavá strana neónov. Že by to bolo nejaké polovičné osvetlenie? O tom nemám vedomosť. Nodes mi ešte spomínal, že interiér je akýsi "vysvietený". Neviem, ale ja mám pocit, že zelená je tmavšia a viac sa približuje farbe trávy. Tá v 361 sa mi zdá viac pastelová. Každopádne mať 3 takéto vozidlá v prevádzke a už to je v meste vidieť. ? Bodaj by sa každý rok spravila aspoň jedna súprava! Tri roky na jedno vozidlo je predsa len trochu priveľa. ?
ooops: to som tam nechtiac odklepol... neda sa do deleteovať ? ?
Reakcia na: BMko #9560:
Ale no, aký každý vagón iný? Však odporovú výzbroj to má rovnakú, náter rovnaký, IS rovnaké, pantografy rovnaké... Akurát si cestujúci vo vnútri všimne, že namiesto laminátov (414) to má sedadlá C.I.E.B. Kahovec (337 a 361). Na každý iný vagón si treba zájsť napr. do Brna, to je úplne iné kafe! ?
Čaute, možno to niekoho z vás bude zaujímať.

Žilina 7. januára (TASR) - Výmenu kontaktných čipových kariet
za bezkontaktné ukončil na konci roka 2004 Dopravný podnik mesta Žilina (DPMŽ). Čipové karty začali používať cestujúci v Žiline v roku 1998. Riaditeľ DPMŽ Juraj Popluhár TASR uviedol, že najskôr zaviedli používanie kontaktných čipových kariet z dôvodu vysokej ceny bezkontaktných kariet. Postupne sa však cena obidvoch druhov kariet takmer vyrovnala, preto dopravný podnik začal od mája 2003 karty postupne vymieňať. "Výhodou bezkontaktných kariet je, že neprichádzajú s označovačom do mechanického kontaktu. Ľudia väčšinou nemusia kartu vyťahovať z puzdra a dokonca ani z peňaženky alebo z vrecka. Karta je označená, pokiaľ sa dostane do dosahu označovača," uviedol Popluhár. Od začiatku tohto roka vymenil DPMŽ aj označovače cestovných lístkov v trolejbusoch a autobusoch MHD na označovanie bezkontaktných čipových kariet. Systém je podľa Popluhára modernejší a má viacero výhod. Jednou z nich je aj kompatibilita kariet na ďalšie rozvíjanie integrovaného dopravného systému (IDS) v meste Žilina a okolí. IDS bol zavedený pred viac ako rokom, keď sa do systému MHD v Žiline začlenila rajecká lokálna železnica. Ďalším krokom je spolupráca so Žilinskou univerzitou (ŽU). V rámci nej majú študenti možnosť nabíjať na svoje karty okrem údajov univerzity aj elektronickú peňaženku, využívanú na cestovanie prímestskou dopravou SAD a zároveň aj na cestovanie v MHD. "Takže to je ďalší krok k tomu, aby sa mohol integrovaný dopravný systém ďalej rozvíjať," uzatvoril riaditeľ DPMŽ.
KORZAR :: 7.1.2005 :: Rychlocestu Kosice - Milhost asi zacnu stavat v slubenom termine
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=7.1.2005/60335K

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.