Reakcia na: KVKV #81956:
Nezabudnite, že šírka ulíc nehrá veľkú rolu. Ak by bolo treba viac miesta, štát to nemal problém "zariadiť" a v tých časoch už vôbec nie. Videli ste výkres výpadovky s električkovou traťou, ako prechádzajú Krásnou na mieste súčasnej komunikácie (Ukrajinská)? (Buď je tu v archíve alebo niekde inde sa objavil, už sa nepamätám.) Ak bola potrebná tepna na stotisícové sídlisko (napríklad to v údolí Torysy), pár ľudí sa "dobrovoľne vzdalo" záhradiek a občas aj domčekov a bolo.
veteran
Električka je vo výkrese dopravy k ÚPN-HSA nakreslená aj dnes, ale bez rešpektovania širších vzťahov. Proste len tak od oka, že do Východného mesta by trať mala viesť. Kade presne, to z výkresu nie je jasné, lebo sa nepozná budúca štruktúra jeho územia. Každopádne téma Východné mesto je zbytočná diskusia, nakoľko pri jeho kreslení do ÚPN sa samotní Drahovského kolegovia smiali, že odkiaľ tam chce zohnať ľudí, ktorí tam budú bývať. Košice ako 300-tisícové mesto je aj v strednodobom hľadisku totálna utópia a kým by sa tak vôbec niekedy stalo, prestriedajú sa minimálne 2 územné plány.