za mesiac aebo uz aj viac nevedia namalovat ciary na usekoch kde vymienali asfalt, a to v krizovatkach kde su cesty s protismernou premavkou a vznikaju tam aj kolizie. kde by ich trapili nejake grafitti
ved spominam NDS, kde tam vidis MET prosim ta? cize spravne by malo mesto ulozit pokutu a sankciovat NDS, kedze NDS je majitelom a je za to plne zodpovedna.. spravila len plafon mosta a na zvysok sa zvysoka vykaslala..
Aké sankcie? Veď most je majetkom NDS, nie mesta. Predpokladám, že aj tie uskutočnené úpravy platila NDS a neboli financované z METu, takže ťažko ich nejak vyžadovať.
ja sa normalne otvorene pytam kde su sankcie za toto? za tie neodstranene grafitti pri VSS nedostane nds-ka prip kto je za to zodpovedny ziadne tresty/pokuty, proste nic? za taketo spinave robenie si co chcem ,nedodrzovanie pravidiel, dohod a pod.. ? nieco povie u nas nejaka firma ze spravi to a hento, to jak konsky prd do vetra.. ?
Všetko je rozpísane pod jednotlivými vozmi, tie čo bral Kvazar išli do Kyjeva, tie čo Medzinarodní inovativi kancelář do Dnipra na GO a z tamaď do Mariupolu, alebo niekam inam...
Přátelé, v kterém roce a kam byly prodány vozy 356, 357, 361, 363, 367, 376, 378, 387, 388, 403, 404, 410, 411, 412, 413, 421 a plánuje se zachování nějakých vozů jako historická trojička? Díky
Ďakujem za príspevok, predsa len som si dobre pamätal.
Podobná otázka (na všetkých) – L8 svojho času po skrátení trasy premávala medzi Amfiteátrom a Barcou. Ale pri svojom zavedení mala pôvodne dlhšiu trasu. Bolo to zo Štadióna TU (teraz Botanickej záhrady) alebo zo Št. Lokomotívy? Ďakujem.
Veľmi by ma zaujímalo, že kto mal taký sprostý nápad, že niektoré spoje L3 a L7 z Jazera pokračujú v smere Alejová gymnázium. To v DPMK neviedia tieto presuny do vozovne (tipujem) označiť ako šestku? Asi im namiesto výplaty dávajú tabletky proti logike... ?
Môžem potvrdiť že bývalé ÚDI mesta Košice okrem iných nových električkových tratí navrhovala v poslednom Genereli dopravy z r. 1987 predĺženie električkovej trate v Barci ku žel.stanici.
Nemala. Trať sa ťahala do Šebastoviec a v starej Barci mala zostať len kyvadlovka s prestupom na VSS. V Šebastovciach totiž mala vzniknúť nová obytná štvrť pre obyvateľov obcí okolo železiarní, ktoré boli asanačným pásmom a boli určené na likvidáciu.
Zavedením výlukovej L6 na Važeckú sa rozšírila zbierka liniek, ktoré po Jazere pravidelne jazdili:
1, 2, 3, 5, 6, 7, 9.
Už chýba iba 4 a 8.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
reparil