Reakcia na: Granite01 #81963:
To platí pri zahusťovaní do istej (rozumnej) miery. Napr. že sa zbavím priemyselnej zóny niekde v centre. Určite nie, že medzi paneláky z čias Gusta Husáka natrepem ďalšie bytovky.A aj to reurbanizovanie priemyslu treba robiť citlivo a s mierou. Inak vznikne parkovací kolaps (Kuzmányho).
KVKV
Ako uvádzate, od križovatky dolava Zinkovou ulicou je situácia velmi podobná, nebola by dodržaná normou stanovená vzdialenosť trate od obytnej zástavby a potom by asi boli problémy prechodom cez rozne parcely k stanici. Naviac užitočnosť takej trate je diskutabilná. To ked už , tak skutočne v prvej fázi predlžiť trať k žel.nadjazdu a vytvoriť žel.zastávku. V ďalšej viesť trať estakádou oblúkom do úrovne žel trati s napojením . Tramtrain (? )
Bolo by to najlacnejšie a technicky najjednoduchšie riešenie tramtrainu. Vlaky ,trebárs aj motorové by tak mohli jazdiť po rovnej trati ed bez väčších úprav , ukončené by boli na NO pred Double tree Hilton. Podobné riešenie existuje v Zwickau, tam je to ešte komplikované splietkou, pretože ed jazdí na 1000mm.