Z článku: Vývoj bateriového pohonu je reakcí na rostoucí zájem o tramvaje nezávislé na trakčním vedení. Začínají být žádané v centrech historických měst.
Vynikajúci nápad. Ešte keby urobil DPMK takú vec - že vhodíš mincu a drezína sa ti odblokuje a môžeš ísť na vlastný pohon po hlavnej. DPMK by si takto možno aj niečo zarobil. (alebo by bola údržba drahšia?)
lacnejšie ako vybudovanie trolejí na Hlavnej by bolo prevádzkovanie nejakej drezíny,či už na ručný pohon,alebo motorovej s väčšou kapacitou, ale to len také moje sci-fi ?
Referendum je vyhradne celostatne, cize riesi nieco co sa tyka vsetkych obcanov vacsinou je to prijatie noveho zakona alebo novelizqcie.
A nechat hlasovat cely stat koli par autobusom v nejakom meste je blbost. Nehovoriac o nutnosti znacnych technickych znalosti ktore nema nikto az na par sotousov a inzinierov.
Tiež si myslím.
V minulosti boli iné dopravné toky, iná konfigurácia dopravných prostriedkov, atď. Hlavná ulica ako taká je pohodlne obsiahnuteľná pešo, oba jej konce sú ľahko dostupné MHD, zavedením električky by sa zhoršila bezpečnosť chodcov. Jediný prínos by možno bola priama spojnica sever-juh, ale inak nič. Pamätám si ako to bolo, keď tam jazdili autá a električky, išlo to síce, ale zrušenie dopravy a vytvorenie pešej zóny ľudia viac vítali ako kritizovali. Z Hlavnej bola vytvorená zóna kľudu a tak nech to aj zostane. Stačí, že je zhovadená nezmyslami ako "potoky", aj zle navrhnutým cyklochodníkom, aj prebytkom nevužiteľných električkových koľají. O letných "sedeniach" vonku ani nehovorím...
Pre milovníkov nostalgie: Kôli nejakej historickej el. linke tiež nemá zmysel investovať ťažké peniaze do infraštruktúry na Hlavnej, aj to čo tam je, je nepoužiteľné. Škoda, že koňka sa neujala, resp. nikto o to nemá záujem.?
Električka je mestotvorný prvok, v x mestách premáva v historických častiach, nevidím dôvod, prečo by nemohla v Košiciach. Samozrejme nie v niekdajšom rozsahu.
Plná Hlavná... Pár pekných dní v roku? Lebo keď po nej idem teraz okolo piatej (pod)večer, tak tam skapal pes. Víkendy mimo leta detto. No a keď je naozaj plná, tak je to kvôli neúmernému rozťahovaniu sa prevádzok po chodníku. Chodci sa cítia stiesnene, tak logicky idú na cestičku pre cyklistov a máme kolízie. Toto je ďalej neúnosné a to aj bez električky.
presne, iveco-irisbus citelis bol jeden velky omyl, este snad horsie ako sor nb18 tie su aspon priestranne ,proste nic nenahradi stare dobre solarisy urbina18 verim ze aj v oblasti trolejbusov uspeju(kiezby) trollina 18
A načo by nám boli poslanci, primátori a starostovia, keď chceš každú jednu vec riešiť referendom? Či oni by rozhodovali o tom, ktorú vec riešiť referendom?
suhlasim ze by sa to zneuzivalo no a na to by tam boli poslanci a primator, starosta atd aby to uz nejak zkoordinovali.. ale to by tam museli byt fakt čestný ľudia ktory chcu pomoct obcanom aj ked nehovorim ze dnes nie su taky ale fakt len v malom mnozstve bohuzial
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
romeo