Neviem z akého dôvodu by sa mali R a RA linky prečislovávať a miešať k linkám ktoré sú označené číslami keď majú primárne funkciu zvozu a rozvozu zamestnancov a teda uplne iný účel ako ostatné linky. Takto je to väčšine ľudí hneď jasné a nemýlia si ich s inými linkami.
Aha, takže až tu budú Číňania.
Inak vážne, ak vznikajú rozne nejasnosti so 4z. lístkami, použiť aj v minulosti overený tabulkový systém /S, P, Z, -tabulka v okne alebo na nárazníku/ ; mohlo by sa použiť velkej žltej tabulky s preškrtnutým nápisom "4Z".
Som zvedavý, či tak promptne zavedú MHD aj do lokality Na Kope v Myslave, lebo tamojší "developer" láka IBVčkárov (o. i. aj) na dobrú dostupnosť MHD ? Čo na tom, že príjazdové cesty do tejto lokality sú na úrovni spred 30 rokov, keď tam bolo dokopy možno 50 domov a po novom ich tam bude hádam aj 4× viac...
68 je veľa či málo? Raz večer som sa po panoráme prechádzal, a tam, kde sa vovnútri svietilo (žijú tam ľudia), tak pred domom stálo jedno, dve, niekde aj tri autá. Všade. ?
...prečíslovanie R1-R8,to sa bude riešiť až bude všetko v našej MHD dokonalé a už nebude,čo robiť ? ? ?
Mimochodom na prečíslovaných linkách by už platili zneužívané Jenčovej štvorzastavkové lístky?
Dnes je v Korzári na webe článok o Obytnom súbore Panoráma. Už evidujú ŠESŤDESIAT OSEM trvale prihlásených obyvateľov. To ozaj bol najvyšší čas, aby tam začala zachádzať MHD .... !?
Pár dní existovala "papežská desiatka" pri návšteve pápeža účelová linka na shromaždište (či parkovište) s konečnou niekde na trase do železiarní. Inak od "10" sú dodnes vyčlenené linky ad.
/Inak podla mňa je označenie R... nezmyselné, logické by bolo prečíslovanie R1 - R8 na 11 - 18, príslušné bus. linky 10 - 19 prečíslovať na 40 - 49. /
Viem, že to tu už bolo určite spomínané, ale nevie niekto kedy sa zrušili linky 1, 8 a W? Prípadne existovali ešte nejaké linky električiek (napr. 10 a vyššie)? Diky.
Ak končí platnosť karty, je potrebné vybaviť si novú kartu na Bardejovskej 6, foto nosiť netreba, fotia priamo tam. Platnosť starých kariet už asi nepredlžujú.
Viete mi prosím poradiť ci je potrebné opäť vyplniť žiadosť a nove foto keď mi skončila platnosť mesačníka? Na Rosveltovej mi už ani nemohli navýšiť mesačník keďže budúci mesiac mi končí.
Vďaka za odpoveď.
K bodu 3 len drobná oprava: Brzdná dráha s použitím ABS je vo väčšine prípadov kratšia ako bez ABS, v niektorých prípadoch je dlhšia ale je vyvážená zachovaním ovládateľnosti vozidla. No a v extrémne zriedkavých prípadoch je ABS nevýhodou - v Bratislave sa pred pár rokmi stala udalosť, že na totálnej poľadovici spadla cestujúca hlavou priamo pred predné koleso dobrzďujúceho autobusu. Keďža autobus nemal ABS, vodič prudkým brzdením koleso zablokoval a cestujúcu akurát nejaký meter potlačil pred zablokovaným kolesom. S ABS by jej po tej hlave prešiel. Ale to je taký súbeh náhod, že nemožno kvôli tomu spochybňovať ABS. Aj bezpečnostné pásy možno pri 0,1% nehôd viac uškodia ako pomôžu.
1.Zariadenie proti prešmykovaniu kolies pri rozbiehaní sa volá ASR.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KVKV
/Inak podla mňa je označenie R... nezmyselné, logické by bolo prečíslovanie R1 - R8 na 11 - 18, príslušné bus. linky 10 - 19 prečíslovať na 40 - 49. /