V tom videu bol autobus dostatocne blizko, staci aby niekto pomohol vylozit vozik na jeden nizky schod je to ovela jednoduchsie (a rychlejsie) ako tlacit stokilovy vozik hore plosinou. Z toho co som ja zazil, nikdy vozickarovi plosinu netrebalo. samozrejme nohovorim, keby to bol elektricky vozik, to je o inom.
Nie vždy sa dá pristaviť až ku obrubníku, nie sú tomu prispôsobené nástupné hrany ostrovčekov. Ale so zvyškom tvojho príspevku absolútne súhlasím. A pokiaľ má človek srdce tak mu nevadí že musí urobiť tých 8 spomínaných úkonov ktoré vravel vodič. Inak, zaujímalo by ma ktoré úkony sú to? Zatiahnutie ručnej brzdy a vystúpenie z kabínky? Vozičkárovi nepomôže ale keď nastúpia degeši tak ticho čuší zavrie dvere a ide ďalej...
Pokial vodici niesu ochotni prist dost blizko k ostrovceku a k tomu este ani nezlozit plosinu, su nam nizkopodlazne autobusy uplne k nicomu. Vodic moze opustit kabinu ak to okolnosti vyzaduju a toto je jedna z nich, ked si vodic je tvoja PSIA povinnost pomahat imobilnym cestujucim a zenam s kocikmi. Cudujem sa ze nikde v poriadkoch dopravneho podniku toto nie je ani len zminene. Dalsia trapnost naseho idiotskeho DP. Platy vodicov su nizke a je to praca narocna ale znizit sa k ubohosti ako bola v dole zminenom videu to ozaj taky clovek nema co robit vo verejnej doprave.
to že jej vodič niečo vysvetľuje je "sústavné hunrdanie" ? Mohli sa spýtať na názor aj vodičov, prečo tú plošinu nevykladajú, nie je to len tak z lenivosti...
Viem a všimol som si to - že nie všetky vozy ktoré boli vybavené vonkajšími displejmi od začiatku mali aj vnútorné - no zámerne som sa pýtal na tú 535 po VP, lebo ona tie vnútorné predtým mala, lebo ostali teraz v nej ešte "stopy" na strope na mieste kde boli inštalované predtým..
Ináč k tým displejom som sa už vyjadroval viackrát - tá inštalácia (kde kedy a aké) je čím ďalej tým viac "nezrozumiteľná", akoby to nemalo ani hlavu ani pätu... No chápem možnosti DP. Akurát je na mieste tá poznámka o tých displejov z vyradených kĺbových Ikarusov, a Karos. Myslím že sa "nazbieralo" pár buse displejov, aj vnútorných - no nevidieť ich nejak nainštalované, tak neviem..
Mozno proste chcu peknu knizku kde nenapadne spomenu ako sa tbusy neoplatia ? ale ak ma dana spolocnost jediny predmet podnikania lobing tak objednavat u nej vydanie knihy by mohlo byt pravne napadnutelne...
1) Pod názvom "Činnosti ostatních organizací sdružujících osoby za účelem prosazování společných zájmů j. n. " si mám predstaviť akože lobing??? Či to len ja zle chápem?... Pretože žiaden iný predmet podnikania tam uvedený nemajú
2) Načo bolo DPMK 57 rovnakých kníh? Keďže jedna kniha stojí 240 Kč teda asi 10 eur... Či ich niekomu budú rozdávať?
Je to TB siet a to doslova. To ze ma len 2 linky nic neznamena v tomto smere. Ano na efektivitu trolejbusov by trebalo siet poriadne rozsirit ale aj tak, je to realna siet.
Ako je to s nadbehom pri zastavkach na znamenie? Castokrat sa stane, ze ked bus nezastavi na zastavke na dalsej ma nadbeh. Jeden priklad: L25 ma za sebou 3 zastavky na ktorych malo kedy zastavuje Peres vodojem, peressku a polov razcestie. Ked idem L52 zo sace, castokrat sa mi stane, ze aj napriek 4 minutam na prestup, nestihnem na razcesti bus. Staci ze 52ka ma standardne meskanie a 25ka ide kus skor.
Inak, pochvala 5230 ktory minule pockal na ludi, co prestupovali. ?
Behom nadchádzajúcich "dňov mobility " sa ponúka VÝBORNÁ PRÍLEŽITOSŤ k prezentácii výhod td, jej popularizácii, a širšej informovanosti verejnosti. NEPREMÁRNITE TO ! Je to velká šanca. Zapojte autority a všetky médiá!
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sheep221