Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Isidor #65802:
konečne zistíme, kto lepí po oknách tie nechutné ksichty politikov
Reakcia na: S499.1023 #65800:
No, ešte aj taký polointeligent,ako ja,pochopil... ? ? ?
Reakcia na: KVKV #65799:
Myslím, že všetci okrem KVKV pochopili, že na asynchrónom motore s kotvou nakrátko ako takom nič, ale na tom konkrétne áno - od začiatku poddimenzovaná konštrukcia. Čo je na tom nepochopiteľného?
Reakcia na: Quakeman #65790:
Prosím može mi niekto vysvetliť, čo je tak mimoriadne poruchové na asynchronnom motore s kotvou na krátko ?
Reakcia na: rpopo #65797:
tak tam jasné, že zbytočný risk, ale zažil som už aj takých expertov.
Reakcia na: Riks #65796:
Napr. na DPMK nech otvori rovno všetky dvere, a hneď si vodič nájde miesto "na nástenke"
Reakcia na: jozov #65781:
To sa robí /robilo/ bežne, keď na zastávke nestojí žiadne cigánstvo, tak sa otvárajú všetky. Najviac by situácii pomohlo, keby ste sa vy vysokoškoláci /a 95% Košičanov/ naučili, že keď je na zastávke nástup na predné dvere, aby ste nelozili ku zadným.
Reakcia na: Quakeman #65794:
Takže Dubničáci sa k tomu stále hlásia?Tak to je ďalší nepriamy dôkaz,že náš podnik na MODku sproste serie... ?
Reakcia na: Quakeman #65791:
To spájanie do súpravy rieši po technickej stránke DPMB?Mám dojem,že sa s tým nejako nepočítalo aj keď by to nemal byť problém.
Reakcia na: Quakeman #65790:
No,tak z toho mi vychádza,že náš čajník by sa dal tiež takto dať dokopy.Čiže to najskôr stojí na nezáujme DPMK/ po košicky,šak naco,ta šak mame dosc vozov ne?/.A to už dobrých desať rokov zaháľa ?
Ešte som zabudol povedať že tieto dva vozy sa budú v blízkej dobe spájať do súpravy.Ešte jedno video- http://www.youtube.com/watch?v=ghSKDn9v8lE
Aby som to dal na pravú mieru na voze 7303 T3AS sa výzbroj len upravila a vymenili sa motory za 90KW a na druhom voze 7304 T3mod sa na žiadosť dopravného podniku upravená pôvodná výzbroj zabudovala do samostatných kontajnerov rekonštruovala sa kabeláž ku kontajnerom a na prvý pohľad to vypadá ako nová výzbroj a tak isto sa dali nové 90KW motory. A prečo 90KW motory? Lebo asynchrónne motory sa dajú preťažiť asi len okolo 30 percent oproti jednosmernému sériovému motoru u ktorého to ide o 100 percent a preto bola brzda s pôvodnými motormi ATR200L-4 nedostatočná lebo boli slabé pôvodne 40KW a potom 50KW aj tak málo a boli aj mimoriadne poruchové.
Reakcia na: TA #65784:
Skúste čítať. V bratislavskej MOD-ke sa výzbroj NEMENILA!
Reakcia na: tbus #65773:
No tak nepochybuj a skús si najprv naštudovať fakty.
Reakcia na: VLK #65772:
Skús si to prečítať ešte raz.
Reakcia na: VLK #65770:
U odborára bežná vec, nie?
Reakcia na: S499.1023 #65769:
pri DPMK by som sa nečudoval, ak by zmluva bola postavená tak, že záručná doba plynie aj počas závady na vozidle. V súkromnej firme by si majiteľ určite nedovolil len tak nechať nefungujúci voz stáť. Ale keďže to kompetentní v DPMK neplatili zo svojich SKK, zbytočne by sa tým trápili. Takto to zaplatili všetci Košičania.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.