Ja som písal ze je smutné sa pozerať na tie špinavé a trieskace autobusi za čo môže aj to ze vozy behajú s ruky do ruky...neriešil som čo bude ....niesom pesimista len ako dlho vám vydrží ten systém kým nepríde ďalší človek ktorý to zase pomeni podľa svojich snov ...
Presne tak, každý tu bojuje za zmeny a zrušenie dispozičných vozov a vodičov a odrazu keď má prísť tá zmena tak je zlá a všetci ju odsudzujú ešte ju ani nevideli a ani o nej nepočuli poriadne iba zo zdrojov JPP. Podľa mňa osobne je to po dlhej dobe jedna z najlepších a najvýhodnejších zmien ak to bude reálne. 4 vodiči na voze, ani jeden dispozičný. Ak sa aj stane, že v jednom z cyklov nebude všetky dni vodič na voze, je to vždy lepšie ako keď tam bude lietať stále iný vodič (dispozičný) ako keď tam bude vodič z tej istej tabuľky, čo má tiež pridelený voz = bude to o inom, budú sa vzájomne šetriť vozy. Ďalej, odsudzuje sa tu táto zmena, veď to je skoro to isté čo tu už bolo a bolo to vždy chválené. A v konečnom dôsledku je nanajvyš smutné, že v jednom podniku sa navzájom osočuje AD s TD a AD + ED... Určite budú všetci spokojní po 1.4.2012 a zas len dopredu stresujú.
Netárajte. Po prvé - dispoziční sú výsledkom tlaku vodičovských odborov. Po druhé - dnes nemá asi pätina vodičov pridelené vozidlo. Po 1.4. by mohli mať všetci pridelený autobus. Nevymýšľa sa nič, len sa zrealizuje to, čo tu v určitej forme bolo, je (na koľajovej) a v iných podnikoch úplne bežne a normálne funguje. Až príliš počúvate vodičovské šumy a nespýtate sa na podstatu.
A pockaj este, ked budu na 4-2 az styria vodici na jednom voze a zo Zetka budu lietat kade tade...to kazdy novy, co tam pride, musi vymysliet furt vacsiu pixovinu, jak bola doteraz...
Joj už ma nebaví sa pozerať na ti špinavé autobusi ako myslím interiéry vozou.Palubovky špinavé ani nehovorím ale ani sa nečudujem ked je viac vozou dispozočných ako pridelených čím sa tie vozy ničia zbytočne no nič ked niektorý "múdry " sa chcú rovnať západu len potom sa v panoráme sa divia ze vozy sú zničené robte už dačo veď ročné busy sú už trosky hanba aj vasemu "dispozočnému systému"
ten projekt bude mať aj svoje reálne výstupy a preto sme sa v ňom angažovali... ale onedlho by mala vyjsť mediálna správa, kde bude viac podrobností, teraz viac prezrádzať nebudem ?
nejde o to, o čom to je. Nech to je hoci aj o intergalaktických letoch. Keď čítam frázy typu "Predstavenie inteligentných riešení hromadnej dopravy, ktoré by prispeli k zvýšeniu používania verejnej dopravy, výmena informácií medzi jednotlivými mestskými dopravnými podnikmi...", tak mi je z toho zle. Rečí, plánov a iných taľafatiek už bolo dosť. Treba skutky. A kiežby som sa mýlil.
Jasne chapem tazko nieco robiť ked ten kto má spolupracovať tak nerobí a potom ta situacia aj tak vyzerá. Mal by sa zmeniť celý systém, mestské časti by mali prestat kafrat do linkového vedenia a možno by bolo všetko inak. V auguste 2008 ked sa kompletne menilo linkové vedenie bolo to vcelku dobré no žial fungovalo to krátko a to vdaka mestským častiam. Všetko sa dá poriešiť len treba chcieť. Návrhy a rozpočty sú jedná vec no realita je druhá vec takže uvidíme čo bude.
Súčasná ED je už rokmi overená a netreba na nej ani nič meniť. Jedine zhustiť interval. Vymienať konečné liniek, či zriaďovať nejaké nové je somarina. Skôr by sa dalo pri súčasnej výprave zaviesť lepšie intervaly ...
Kto by chcel silou mocou dzubat do elektrickovych liniek, odporucam si pozriet napr. Sarkov navrh, tu (7 prispevok zhora 26.úno 2003, 23:10) http://www.mestskadoprava.net/diskusia/viewtopic.php?f=5&t=24&st=0&sk=t&sd=d&start=340
ako by sa to dalo urobit, navrhy su z cias neprestupnych listkov ale stoja za precitanie... v tom fore je navrhov viac , citanie na dlhe zimne vecery ?
Vybudovávať netreba nič, vravím že prijateľný prestupný bod je už vybudovaný na valcovniach. Pereš a ostatne valale obsluhovať autobusom ukončiť pri kruháči na Moldavskej, odtiaľ je už dosť spojov do rôznych častí mesta a aj zastávky sú blízko. Takýto nejaký návrh tu už bol x krát na fóre spomenutý, nevymyslel som to ja, ale ten sa mi zdá aj najprijateľnejší. Žiaľ, ťažko priechodný....
najväčší problém a žabu na prameni máte na meste... kým sa nespamätajú oni, nič lepšie tu nebude... na DPMK môžete nadávať koľko chcete, ale to je nesprávny hrob, na ktorý sa obraciate... proste ak to bude tak, ako keď prišli za mnou "škrtnite 300tis. ročných vzkm ale tak, aby to cestujúci nepocítili" - sorry, ale nie som Copperfield... môžete vymýšľať čo chcete, všetko závisí len a jedine od objednávateľa - koľko výkonov si objedná, kde a po akých trasách a aké CP schváli... a na zrušenie niektorých súbehov potrebujete prestupné terminály, inak to zase bude iba nejaké Košické riešenie... čiže nanič...
rád by som tu videl zahraničný model, kde objednávateľ si objednáva iba službu, ale CP a všetko s tým spojené pripravuje sám (odborná platforma)... aby si sami užili čo to je dostávať podnety od občanov, ktorí sa radi vyvrieskajú na hocikoho, keď s tým nie je možné nič robiť... a DP by bol iba dopravcom...
Aj tak sa všetko časom bude meniť...súčasný stav nie je zlý ale má veľa múch ktoré treba odstrániť...mame el. trate ktoré by naozaj mohli byť viac využívané. Som zvedavý čo bude s tou integrovanou dopravou či čo to je čítal som o nejakých električkách či mestských vlakoch či čo to bolo pre Košice na integrovaný sýstém...terminál sa má stavať..hmm som zvedavý. Podla mna všetko časom bude len to nemožme chcieť naraz ani toto vedenie mesta nebude naveky také ake je teraz ludia sa pomenia pomery sa časom zmenia a bude sa robiť všetko inak...len treba na to čas...možno vela vela času...ale raz sa všetko zmení.
Zdieľam podobný názor. Do Šace by sa malo jazdiť po rýchlodráhe s prestupom na USS na L26. Po prípade inde ak by sa vybudoval nejaký prestupný bod.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
LUKYmhd