Reakcia na: KVKV #65121:
Ešte pripomeniem, že to celé plánovanie trakcií na novších linkách mi v KE pripadá akoby celé naopak.Velmi vhodné pre nové trate ED bolo sídl.DH, trať vedie stredom sídliska, dokonca aj stúpanie v konc.úseku na Lingov je zvládnutelné (viď pražskú trať v Troji). Zaviedla sa td.
Síd.KVP Bardejovská - L VIII - viaduktom do stredu Myslavskej-tr.kvp - KVP - Popradská - Amfiteáter, s odbočkou ku kláštoru. (ten projekt bol) TD by mohla zostať cez Klimkovičovu, krátky súbeh s ed na Levského , ďalej ... Ipelská - Ondavská - Vojenská - Moyzesova - rozvetvenie na NO/NMM
Zcela nezmyselné projekty ed na letisko (stačí ad) a Sečovskou do K.n.Vsi (po Lingov TD by bol vhodný)
Projekt obnovy ed na Hlavnej je prekticky mrtvý a žst - Svätoplukova - Masarykova je len ako tá najzanedbávanejšia varianta súčasti projektu tramtrain. Na väčšine rozpracovanejších častí projektu sa ani neobjavuje.
KVKV
Samozrejme , že aj prístup samospráv je doležitý, neviním z toho len pasivitu dp.
Nie je mi známe , že by v minulom roku bola nejak posilnená doprava v túto dobu. Nešlo NIČ!
Prosím ak možete, vysvetlite mi KDE sa extrémne posilňovalo a čo bolo tým extrémnym posilnením?
Pripúšťam, že keby v Košiciach existovala štandardná nočná doprava, to jest 60 min int. tak by to asi stačilo, súčasná úroveň nočnej dopravy nie je dostojná štvrťmilionového mesta.
Nie je dobré vyhovárať sa na "bohatosť" a ohromné možnosti českých miest, práve naopak, kríza v čr je väčšia, škrty drastickejšie.