1) každá mestská časť má svoj kostol,
2) aj minulý rok sa extrémne posilňovalo, ale počty odvezených cestujúcich boli mizivé
3) vyhadzovať km z okna takýmto posilňovaním pri súčasnom obmedzovaní (keď napr. na linke 3 behajú celoročne sólo električky) je zvrhlosť, preto sa tento rok prvýkrát v histórii NEPOSILŇUJE
4) dopravná obsluha JE zabezpečená bežnými nočnými linkami
5) v dnešnej dobe porovnávať české DP so slovenskými pri triviálnej znalosti financovania a prístupu samospráv je už tiež trošku nemiestne, bohužiaľ
2) aj minulý rok sa extrémne posilňovalo, ale počty odvezených cestujúcich boli mizivé
3) vyhadzovať km z okna takýmto posilňovaním pri súčasnom obmedzovaní (keď napr. na linke 3 behajú celoročne sólo električky) je zvrhlosť, preto sa tento rok prvýkrát v histórii NEPOSILŇUJE
4) dopravná obsluha JE zabezpečená bežnými nočnými linkami
5) v dnešnej dobe porovnávať české DP so slovenskými pri triviálnej znalosti financovania a prístupu samospráv je už tiež trošku nemiestne, bohužiaľ
Isidor
Druhá možnosť šetrenia (kilometrov aj vozidiel) je práve ukončenie regionálnej linky na najbližšom termináli nosných liniek (napr. Važecká) namiesto ťahania všetkého až do centra.
Inak v Prahe je možné nastupovať na linkách 300/400 minimálne v smere k metru už všetkými dverami a bez ukazovania dokladu vodičovi, čo ľudia imho aj využívajú.