1) každá mestská časť má svoj kostol,
2) aj minulý rok sa extrémne posilňovalo, ale počty odvezených cestujúcich boli mizivé
3) vyhadzovať km z okna takýmto posilňovaním pri súčasnom obmedzovaní (keď napr. na linke 3 behajú celoročne sólo električky) je zvrhlosť, preto sa tento rok prvýkrát v histórii NEPOSILŇUJE
4) dopravná obsluha JE zabezpečená bežnými nočnými linkami
5) v dnešnej dobe porovnávať české DP so slovenskými pri triviálnej znalosti financovania a prístupu samospráv je už tiež trošku nemiestne, bohužiaľ
2) aj minulý rok sa extrémne posilňovalo, ale počty odvezených cestujúcich boli mizivé
3) vyhadzovať km z okna takýmto posilňovaním pri súčasnom obmedzovaní (keď napr. na linke 3 behajú celoročne sólo električky) je zvrhlosť, preto sa tento rok prvýkrát v histórii NEPOSILŇUJE
4) dopravná obsluha JE zabezpečená bežnými nočnými linkami
5) v dnešnej dobe porovnávať české DP so slovenskými pri triviálnej znalosti financovania a prístupu samospráv je už tiež trošku nemiestne, bohužiaľ
Isidor
A čo sa týka železníc, tie boli poväčšine budované pred 100-150 rokmi v úplne odlišných ekonomických aj technických podmienkach, kedy jedinou alternatívou bol tak možno konský povoz, pričom primárnym účelom bola pre preprava nákladov. Dnes, keď do každého lazu vedie asfaltová cesta a priemysel je tiež zásadne odlišný než pred storočím, tak jednoducho mnohé z trafí už nemajú opodstatnenie. Nie je po nich čo a koho voziť, resp. pri dnešnom dopyte to odvezie omnoho, omnoho lacnejšie autobus či nákladiak. Železnica (osobná) má dnes zmysel hlavne v diaľkovej doprave a v regionálnej okolo veľkých miest (hustá taktová doprava). Šukafón 3x denne do Hornej Dolnej je vyhadzovaním peňazí z okna, zatiaľčo by mohli slúžiť tam, kde existuje reálny dopyt. Viď napríklad http://www.zeleznicne.info/view.php?nazevclanku=rekonstrukcia-trate-bratislava-%96-dunajska-streda&cisloclanku=2011120009