Jazdiť radšej s dlhším vozidlom / súpravou, no to je snáď úchylka alebo šotoušovina.
Pokial som spomínal T4D(dé!)a T3D ,tak som myslel s vlekmi B3D,B4D. Tieto povodné dlhé vlečňáky by sa samozrejme nedali spojiť ani s našimi T3 . To bola reč všeobecne o vyskúšaní prevádzky s vv v KE zakúpením (zapožičaním) nemeckých ojetin.
A VV60LF by nešlo (bez patričnej úpravy výzbroje) pripojiť ani za košické vario, lebo ten voz nie je uzposobený pre prevádzku s vv.
V príspevku 64212 nie sú žiadne "urban legends" ,ale javy ,ktoré som na vlastné oči videl mnohokrát. Pozornému záujemcovi o mhd by nemali ujsť, deje sa to denne dodnes.
Čo tn trepete? Ak máte vodičák na vedenie dráhových vozidiel, tak ho bežte RÝCHLO vrátiť. Typickým príkladom zlej práce inštruktora a šírenia urban legends ste totiž VY.
Nepoznám sice jazdné vlastnosti VV60LF ,ale treba spomenúť určité skutočnosti:
Vodiči VŽDY radšej jazdia sólo (než aj s dvojičkami, trojičkami, kátéčkami), takže aj keby nový vlečňák mal naprosto ideálne vlastnosti tak budú robiť fóry, nehovoriac ked je to ešte niečo nové.
Použitie hydraulických brzd nie je dobrý nápad, sú poruchové vyžadujú precíznu údržbu a špičkových mechanikov.
Košické "staromestské" trate by boli ideálne pre prevádzku vv (linky 3,7) sú v rovine, výkonová rezerva je dostatočná; na skúšku by možno bolo vhodné zapožičať alebo kúpiť z Nemecka súpravu T3D/B3D alebo T4D/B4D, T6A2/B6A2 (pokial ešte sú).
Niekedy v 90-tych sa skúšalo u T6 sólo jazdiť s vypnutým pohonom na jednom podvozku snáď z úsporných dovodov či oficiálne neviem ,výkonová rezerva bola dostatočná ,ale podla slov jedného vodiča to bolo "trochu lenivé" pri rozjazde.
Prešmykovanie je velmi častý jav u vozov dpmk, v celej sieti za každého počasia. Ten smrad nie je z lístia , ale z motoru. Celé je to dané zlou technikou jazdy u velkej skupiny vodičov. V KE je tiež velký výskyt ploch na nákolku. Často sa to vyskytuje na KT8, zle (nerovnako) nastavené brzdiče, vodiči preto občas odbrzďujú niektoré nápravy, tým pádom brzdí len niektorý podvozok, voz zastavuje šmykom.
Najhoršie je, že niektoré zlozvyky noví vodiči pochytajú už od vodiča vodiča -inštruktora! v 90-tych rokoch som toho bol osobne svedkom.
ČKD-Tatra u žiadneho typu negarantoval životnosť 30 rokov. Myslím to bolo 20 rokov. Výrobcom garantovaná životnosť a reálna, závislá od úrovne údržby sa može výrazne líšiť. 40 ročné T2 (v roku 93 v Liberci) boli v lepšom stave než košické 18ročné T3 !
Ani neviete aké skúsenosti s tým má DPO, tak nepíšte tu blbosti. Vleky sú viac odstavené ako jazdia, v KE by sa ešte viac vykoľajovali (z dôvodu úbohého stavu tratí) a nechcite , aby sa dielňa niečo učila o hydraulických brzdách!!
Pochybujem, že by sa to dalo bez problémov zapriahnuť za obyčajnú T3... a v Košiciach nechcem si predstaviť, čo by sa dialo v takom novom B vozni. Veľa by asi bez poškodenia nevydržali.
Tak Vario vyšlo DPMK na 606 410 EUR. Jeden vlečný voz vychádza na 450 000 EUR. Ale všetko súvisí s tým, že koľko by kúpili. Lebo je logické, že keď kúpim viac, tak firma dá nejakú väčšiu zľavu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KVKV
Pokial som spomínal T4D(dé!)a T3D ,tak som myslel s vlekmi B3D,B4D. Tieto povodné dlhé vlečňáky by sa samozrejme nedali spojiť ani s našimi T3 . To bola reč všeobecne o vyskúšaní prevádzky s vv v KE zakúpením (zapožičaním) nemeckých ojetin.
A VV60LF by nešlo (bez patričnej úpravy výzbroje) pripojiť ani za košické vario, lebo ten voz nie je uzposobený pre prevádzku s vv.