Jazdiť radšej s dlhším vozidlom / súpravou, no to je snáď úchylka alebo šotoušovina.
Pokial som spomínal T4D(dé!)a T3D ,tak som myslel s vlekmi B3D,B4D. Tieto povodné dlhé vlečňáky by sa samozrejme nedali spojiť ani s našimi T3 . To bola reč všeobecne o vyskúšaní prevádzky s vv v KE zakúpením (zapožičaním) nemeckých ojetin.
A VV60LF by nešlo (bez patričnej úpravy výzbroje) pripojiť ani za košické vario, lebo ten voz nie je uzposobený pre prevádzku s vv.
Pokial som spomínal T4D(dé!)a T3D ,tak som myslel s vlekmi B3D,B4D. Tieto povodné dlhé vlečňáky by sa samozrejme nedali spojiť ani s našimi T3 . To bola reč všeobecne o vyskúšaní prevádzky s vv v KE zakúpením (zapožičaním) nemeckých ojetin.
A VV60LF by nešlo (bez patričnej úpravy výzbroje) pripojiť ani za košické vario, lebo ten voz nie je uzposobený pre prevádzku s vv.
KVKV
ČKD-Tatra u žiadneho typu negarantoval životnosť 30 rokov. Myslím to bolo 20 rokov. Výrobcom garantovaná životnosť a reálna, závislá od úrovne údržby sa može výrazne líšiť. 40 ročné T2 (v roku 93 v Liberci) boli v lepšom stave než košické 18ročné T3 !