Jazdiť radšej s dlhším vozidlom / súpravou, no to je snáď úchylka alebo šotoušovina.
Pokial som spomínal T4D(dé!)a T3D ,tak som myslel s vlekmi B3D,B4D. Tieto povodné dlhé vlečňáky by sa samozrejme nedali spojiť ani s našimi T3 . To bola reč všeobecne o vyskúšaní prevádzky s vv v KE zakúpením (zapožičaním) nemeckých ojetin.
A VV60LF by nešlo (bez patričnej úpravy výzbroje) pripojiť ani za košické vario, lebo ten voz nie je uzposobený pre prevádzku s vv.
Pokial som spomínal T4D(dé!)a T3D ,tak som myslel s vlekmi B3D,B4D. Tieto povodné dlhé vlečňáky by sa samozrejme nedali spojiť ani s našimi T3 . To bola reč všeobecne o vyskúšaní prevádzky s vv v KE zakúpením (zapožičaním) nemeckých ojetin.
A VV60LF by nešlo (bez patričnej úpravy výzbroje) pripojiť ani za košické vario, lebo ten voz nie je uzposobený pre prevádzku s vv.
KVKV
Prešmykovanie je velmi častý jav u vozov dpmk, v celej sieti za každého počasia. Ten smrad nie je z lístia , ale z motoru. Celé je to dané zlou technikou jazdy u velkej skupiny vodičov. V KE je tiež velký výskyt ploch na nákolku. Často sa to vyskytuje na KT8, zle (nerovnako) nastavené brzdiče, vodiči preto občas odbrzďujú niektoré nápravy, tým pádom brzdí len niektorý podvozok, voz zastavuje šmykom.
Najhoršie je, že niektoré zlozvyky noví vodiči pochytajú už od vodiča vodiča -inštruktora! v 90-tych rokoch som toho bol osobne svedkom.