Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Jazdiť radšej s dlhším vozidlom / súpravou, no to je snáď úchylka alebo šotoušovina.
Pokial som spomínal T4D(dé!)a T3D ,tak som myslel s vlekmi B3D,B4D. Tieto povodné dlhé vlečňáky by sa samozrejme nedali spojiť ani s našimi T3 . To bola reč všeobecne o vyskúšaní prevádzky s vv v KE zakúpením (zapožičaním) nemeckých ojetin.
A VV60LF by nešlo (bez patričnej úpravy výzbroje) pripojiť ani za košické vario, lebo ten voz nie je uzposobený pre prevádzku s vv.
Reakcia na: KVKV #64219:
Presne tak...
V príspevku 64212 nie sú žiadne "urban legends" ,ale javy ,ktoré som na vlastné oči videl mnohokrát. Pozornému záujemcovi o mhd by nemali ujsť, deje sa to denne dodnes.
Reakcia na: KVKV #64214:
Nešlo, T4 majú inú konštrukciu skrine. Všimnite si, že VV60LF jazdí vždy len s Var, nikdy nie s RP.
Reakcia na: KVKV #64213:
Ďalší nepodložený nezmysel. VŽDY som radšej jazdil s dlhším vozidlom.
Reakcia na: KVKV #64212:
Čo tn trepete? Ak máte vodičák na vedenie dráhových vozidiel, tak ho bežte RÝCHLO vrátiť. Typickým príkladom zlej práce inštruktora a šírenia urban legends ste totiž VY.
Reakcia na: Tatranka #64208:

No v Košiciach "milujú" klbové vozy . Spýtajte sa na údržbe. Však to bol svojho času aj dovod prečo sa zbavili väčšiny KT8.
Reakcia na: Tatranka #64207:

Zase s novou el.výzbrojou a prípadne zmenou prevodu (ako u nemeckých verzií) by to šlo.
Reakcia na: SHORTY #64205:

Nepoznám sice jazdné vlastnosti VV60LF ,ale treba spomenúť určité skutočnosti:
Vodiči VŽDY radšej jazdia sólo (než aj s dvojičkami, trojičkami, kátéčkami), takže aj keby nový vlečňák mal naprosto ideálne vlastnosti tak budú robiť fóry, nehovoriac ked je to ešte niečo nové.
Použitie hydraulických brzd nie je dobrý nápad, sú poruchové vyžadujú precíznu údržbu a špičkových mechanikov.

Košické "staromestské" trate by boli ideálne pre prevádzku vv (linky 3,7) sú v rovine, výkonová rezerva je dostatočná; na skúšku by možno bolo vhodné zapožičať alebo kúpiť z Nemecka súpravu T3D/B3D alebo T4D/B4D, T6A2/B6A2 (pokial ešte sú).
Niekedy v 90-tych sa skúšalo u T6 sólo jazdiť s vypnutým pohonom na jednom podvozku snáď z úsporných dovodov či oficiálne neviem ,výkonová rezerva bola dostatočná ,ale podla slov jedného vodiča to bolo "trochu lenivé" pri rozjazde.
Reakcia na: Yogi616 #64187:

Prešmykovanie je velmi častý jav u vozov dpmk, v celej sieti za každého počasia. Ten smrad nie je z lístia , ale z motoru. Celé je to dané zlou technikou jazdy u velkej skupiny vodičov. V KE je tiež velký výskyt ploch na nákolku. Často sa to vyskytuje na KT8, zle (nerovnako) nastavené brzdiče, vodiči preto občas odbrzďujú niektoré nápravy, tým pádom brzdí len niektorý podvozok, voz zastavuje šmykom.
Najhoršie je, že niektoré zlozvyky noví vodiči pochytajú už od vodiča vodiča -inštruktora! v 90-tych rokoch som toho bol osobne svedkom.
Reakcia na: Peter55 #64180:

ČKD-Tatra u žiadneho typu negarantoval životnosť 30 rokov. Myslím to bolo 20 rokov. Výrobcom garantovaná životnosť a reálna, závislá od úrovne údržby sa može výrazne líšiť. 40 ročné T2 (v roku 93 v Liberci) boli v lepšom stave než košické 18ročné T3 !
Reakcia na: Isidor #64209:
Jedna ponuka na vlečniak (od ČKD) bola...
Reakcia na: SHORTY #64205:
Asi tak. Ostrava aj Brno by sa tohto "wajca" istotne veeeľmi radi zbavili, kebyže niekto prejaví záujem. A Košice sú dostatočne sprosté na to...
Reakcia na: SHORTY #64205:
No idea to možno nebola zlá,ale technicky to asi nevyšlo.Beztak v tom nevidím žiadnu perspektívu.Keď už,tak NP kĺbové vozy...
Reakcia na: tbus #64203:
Výzbroj T3 nie je stavaná na ťahanie bezmotorových vlekov.Aj keď v istom období sme tu mali motorové takmer-vleky ?
Reakcia na: tbus #64203:
to sa za zrýchľovač pripojiť nedá... ?
Reakcia na: Peto87 #64202:
Ani neviete aké skúsenosti s tým má DPO, tak nepíšte tu blbosti. Vleky sú viac odstavené ako jazdia, v KE by sa ešte viac vykoľajovali (z dôvodu úbohého stavu tratí) a nechcite , aby sa dielňa niečo učila o hydraulických brzdách!!
Reakcia na: Peto87 #64202:
... si si všimol rok zákazky ? 2006. Teraz je o 5 viac.
Reakcia na: Adamcool #64201:
Pochybujem, že by sa to dalo bez problémov zapriahnuť za obyčajnú T3... a v Košiciach nechcem si predstaviť, čo by sa dialo v takom novom B vozni. Veľa by asi bez poškodenia nevydržali.
Reakcia na: Adamcool #64201:
Tak Vario vyšlo DPMK na 606 410 EUR. Jeden vlečný voz vychádza na 450 000 EUR. Ale všetko súvisí s tým, že koľko by kúpili. Lebo je logické, že keď kúpim viac, tak firma dá nejakú väčšiu zľavu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.