Jazdiť radšej s dlhším vozidlom / súpravou, no to je snáď úchylka alebo šotoušovina.
Pokial som spomínal T4D(dé!)a T3D ,tak som myslel s vlekmi B3D,B4D. Tieto povodné dlhé vlečňáky by sa samozrejme nedali spojiť ani s našimi T3 . To bola reč všeobecne o vyskúšaní prevádzky s vv v KE zakúpením (zapožičaním) nemeckých ojetin.
A VV60LF by nešlo (bez patričnej úpravy výzbroje) pripojiť ani za košické vario, lebo ten voz nie je uzposobený pre prevádzku s vv.
Pokial som spomínal T4D(dé!)a T3D ,tak som myslel s vlekmi B3D,B4D. Tieto povodné dlhé vlečňáky by sa samozrejme nedali spojiť ani s našimi T3 . To bola reč všeobecne o vyskúšaní prevádzky s vv v KE zakúpením (zapožičaním) nemeckých ojetin.
A VV60LF by nešlo (bez patričnej úpravy výzbroje) pripojiť ani za košické vario, lebo ten voz nie je uzposobený pre prevádzku s vv.
KVKV
Nepoznám sice jazdné vlastnosti VV60LF ,ale treba spomenúť určité skutočnosti:
Vodiči VŽDY radšej jazdia sólo (než aj s dvojičkami, trojičkami, kátéčkami), takže aj keby nový vlečňák mal naprosto ideálne vlastnosti tak budú robiť fóry, nehovoriac ked je to ešte niečo nové.
Použitie hydraulických brzd nie je dobrý nápad, sú poruchové vyžadujú precíznu údržbu a špičkových mechanikov.
Košické "staromestské" trate by boli ideálne pre prevádzku vv (linky 3,7) sú v rovine, výkonová rezerva je dostatočná; na skúšku by možno bolo vhodné zapožičať alebo kúpiť z Nemecka súpravu T3D/B3D alebo T4D/B4D, T6A2/B6A2 (pokial ešte sú).
Niekedy v 90-tych sa skúšalo u T6 sólo jazdiť s vypnutým pohonom na jednom podvozku snáď z úsporných dovodov či oficiálne neviem ,výkonová rezerva bola dostatočná ,ale podla slov jedného vodiča to bolo "trochu lenivé" pri rozjazde.