Reakcia na: jt #47908:
Načo a pre koho by bola linka THC-Prešovská-Sečovská-Exnárova s tak hustým intervalom?Vzťah THC-Prešovská plne vykrýva L10.
Vzťah THC-Furča plní v špičke L54, v sedle priamy spoj netreba (už bol a vozil vzduch).
Jediné, čo tá linka prináša je teda spojenie Furče s Prešovskou dookola cez Sečovskú. ?
Pritom v novom LV navrhnutá doplnková L30 toto spojenie rieši priamou, najkratšou, najlogickejšou a rokmi osvedčenou trasou a plní zároveň aj akúsi "spoločenskú potrebu" priamej linky na ŽST (akurát skrátiť po Exnárku ju treba).
Tá Tvoja L30 je navyše aj nereálna (MÚK Preš.-Seč.) a je to taký nápad, že poďme si škrabať ľavé ucho pravou rukou popod ľavé koleno.
Odkedy Furča stojí, vždy na Prešovskú chodila celodenne nejaká linka SEVERNÝM výstupom (17, 27, 30, ešte staršia 27 a ešte staršia 30) a žiada sa mi dodať, že Furču s Prešovskou nespája ŽIADNY chodník, čiže ani peši sa to normálne nedá.
jt
Re #47918 Peter55: Kradnutie v tom zmysle, že drvivá väčšina ľudí čo nastúpi do L17 pokračuje do centra. Bojoval si tu za najrýchlejšie spojenie linkou 15 na NO. Na jakú hmáru je teda dobré toto spojenie, ktoré je do centra DOOKOLA? Kvôli 5 a pol ľuďom čo z Furče naozaj vystúpia na Prešovskej? A čo takí obyvatelia Jazera, ktorí chcú ísť do Barce? Vzdušnou čiarou asi tak ako tie tvoje 2 km z Furče na Prešovskú a predsa to nemá žiadne spojenie.
Ešte raz sa pýtam. Aké by bolo využitie tejto linky na trase Lingov - Kalinovská - Priemyselná?