30, ktorú som mal namysli bola Pri hati - Nám. osloboditeľov, ak narážaš na spomínanú trasu "Exnárova - Kalinovská - Letec. akadémia - Lingov/Stanica", tak neverím, že by okrem rannej špičky tam minibusy nepostačovali... ?
Neviem či to tu padlo, ale L7 je v úseku Barca - Južná tr. 125 bezplatná ? resp. EMtrest ukazuje "0min. Tarifa" a usilovne vyhadzuje chybu kartičky. Ale zastávky hlási normálne. Čo už.
Podľa mňa by mal DPMK už dávno na linky, ktoré by mali pochybnú vyťaženosť kúpiť minibusy - mohli by tak zabezpečiť lepší interval, hoci majú trošku nižšiu kapacitu... ? Vďaka nim by mohli vzniknúť aj "vnútrosídliskové linky", ktoré by mohli zabezpečiť prípoje na nosné linky sídlisk a ktoré fakticky nemôžu vzniknúť, lebo 12m autobusy častokrát len s ťažkosťami prejdú vnútrosídliskovými komunikáciami... ?
V súčasnosti by si určite našli uplatnenie na linkách 14 (sedlo, príp. 14Ť), 22, 26 (sedlo), 30, 33,... ? Vedel by som si ich v budúcnosti predstaviť na trasách Baňa Bankov - TU - Stanica, vnútrosídliskovej Furčianskej linke (trasu nech si už určia sami), či linke Exnárova - Kalinovská - Letec. akadémia - Lingov/Stanica a iné. (Linky uvedené len ako príklad... ? )
Ty nevieš pochopiť, že L15 ma zmysel pre hornu polovicu furče a L17 pre dolnu časť? No a čo, že tam chodi par ľudi? (pod furču) Teraz tam nebude dopravna obsluha? A načo stamaď ide L10? Tam tiež nevystupuje kopa ľudi. Takou logikou by sme tu mali fakt tie 3 linky ? Prečo by som sa mal trepať na palackeho nechapem. A ten tovj priklad z barcou je uplne iny lebo tam sa da prestupiť na VSS a ľudia tym nič nestratia lebo inak sa tam dostať neda.
Tá moja 30-tka mala ísť na Exnárovu, nie Lingov (Exnárova - Kalinovská - Priemyselná), moja chyba.
Ten tvoj návrh je de facto skrátená 17-tka. Je ale okolie Prešovskej pre Furču natoľko lukratívne, že potrebuje priamu linku? Áno, trepať ľudí na Palackého a späť napríklad L10 je zverstvo, ale to by bolo v prípade, že by Prešovská bol cieľom mnohých ľudí, čo tak nie je. Kvôli tým smiešnym počtom, ľudí, ktorí po nastúpení na Furči naozaj vystúpia pod Furčou je taká linka rovnako nezmyselná ako linka Stanica - Alvinczyho - Pri hati.
Ak to má byť spojenie Furča - Prešovská, tak aj po stanicu je to až až... Tým chcem poukázať na to, že spojenie Furče a priemyselnej zóny v okolí Prešovskej nie je lukratívne na samostatnú linku. To by bolo asi ako dnešná L30... 17-tka je ale využívaná, lebo jazdí až do centra a teda zbytočne oberá linku 15 o cestujúcich. 15-tka by mohla byť nosná linka s normálnym intervalom, napr. 10/12/15/20.
Re #47918 Peter55: Kradnutie v tom zmysle, že drvivá väčšina ľudí čo nastúpi do L17 pokračuje do centra. Bojoval si tu za najrýchlejšie spojenie linkou 15 na NO. Na jakú hmáru je teda dobré toto spojenie, ktoré je do centra DOOKOLA? Kvôli 5 a pol ľuďom čo z Furče naozaj vystúpia na Prešovskej? A čo takí obyvatelia Jazera, ktorí chcú ísť do Barce? Vzdušnou čiarou asi tak ako tie tvoje 2 km z Furče na Prešovskú a predsa to nemá žiadne spojenie.
Ešte raz sa pýtam. Aké by bolo využitie tejto linky na trase Lingov - Kalinovská - Priemyselná?
L20 bude ,ale tá je len do 5:17 od modráku a ja mám byť v práci o 7: hod. a nie o 6 hod. už teraz pre istotu som o 6:15 v práci, a potom zž budem o 6 hod. v práci, alebo to dajú na dlhší časový interval až do Šace? A keď vynechá spoj to už ani nehovorím, kde sa budem trepať - asi ku Kauflandu na Moldavskú s sprestupovaním z L15 na L??? a potom na 52 alebo 56. Jak u debilov. 52 pôjde z nad jazera a tí čo nastupujú na moldavskej nech trpnú či príde L56 alebo utekajú ku Kauflandu. Doteraz išli aspoň dva spoje, keď jeden vynechal tak išiel aspoň druhý od námestia, hoci aj to idú hneď po sebe obe spoje z námestia a potom zas treba čakať 15 minút.
Ake kradnutie cestujucich? To neviete pochopiť, že ľudia ktori byvaju na Kalinovskej sa nepotrebuju trepať obchadzkou? A z prešovskej tiež chodia ľudia na Furču, napr. aj vodiči DP, to mi chcete povedať, že maju isť na palackeoh a tam na 15????? Už sa zobudte sakra.
Pedro77 ja môžem kašlať na nejaku prestupnu tarifu prečo by som mal chodiť dookola?
ZaplaŤ pan boh, že vy dvaja nie ste zamestnani v DP ? ?
Autobus č. 17 je potrebný, lebo žiadny iný spoj tam nechodí cez Prešovskú a keď bude nový spoj, tak to bude linka č. 30, tak ako to bolo predtým, len škoda, že len po stanicu. a neviem si predstaviť ako budú chodiť z Furče do Šace.
To je linka vykrývajúca potreby Furče na Prešovskú. Prepojenie na Ťahanovce by bolo vhodné ako expresná linka, ktoré spájajú školy (Ťahanovce - Exnárová).
Re #47910 Peter55: Ak by viezla iba vzduch, načo je dobrá linka 17? Koľko ľudí reálne vystupuje na Prešovskej z Furče? Ak cez Prešovskú iba prejde bez nejakej výmeny cestujúcich, je na zváženie, či táto linka s intervalmi hodnými SAD-ky zbytočne nekradne cestujúcich z iných liniek, napríklad z 15.
Re #47911 pedro77: Tá 31-tka by bola ešte celkom dobrá, ale súčasné spojenie Ťahanovce - Furča - Sečovská - Jazero..., ktoré plní hlavne fukciu školskej linky by bolo odrezané od Ťahanoviec, čo by bola chyba, teraz je to riešené dobre (ako školská linka počas špičky).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jeniferS