Reakcia na: jt #47908:
Načo a pre koho by bola linka THC-Prešovská-Sečovská-Exnárova s tak hustým intervalom?Vzťah THC-Prešovská plne vykrýva L10.
Vzťah THC-Furča plní v špičke L54, v sedle priamy spoj netreba (už bol a vozil vzduch).
Jediné, čo tá linka prináša je teda spojenie Furče s Prešovskou dookola cez Sečovskú. ?
Pritom v novom LV navrhnutá doplnková L30 toto spojenie rieši priamou, najkratšou, najlogickejšou a rokmi osvedčenou trasou a plní zároveň aj akúsi "spoločenskú potrebu" priamej linky na ŽST (akurát skrátiť po Exnárku ju treba).
Tá Tvoja L30 je navyše aj nereálna (MÚK Preš.-Seč.) a je to taký nápad, že poďme si škrabať ľavé ucho pravou rukou popod ľavé koleno.
Odkedy Furča stojí, vždy na Prešovskú chodila celodenne nejaká linka SEVERNÝM výstupom (17, 27, 30, ešte staršia 27 a ešte staršia 30) a žiada sa mi dodať, že Furču s Prešovskou nespája ŽIADNY chodník, čiže ani peši sa to normálne nedá.
Dispecer
V súčasnosti by si určite našli uplatnenie na linkách 14 (sedlo, príp. 14Ť), 22, 26 (sedlo), 30, 33,... ? Vedel by som si ich v budúcnosti predstaviť na trasách Baňa Bankov - TU - Stanica, vnútrosídliskovej Furčianskej linke (trasu nech si už určia sami), či linke Exnárova - Kalinovská - Letec. akadémia - Lingov/Stanica a iné. (Linky uvedené len ako príklad... ? )