Ad tabule: Darmo, zabite ma, ale najlepšie sa s tým vysporiadal Prešov. Neustále krednutie tabuliek cestujúcimi, ale aj medzi vodičmi, opotrebúvanie - ničenie tabuliek, zmeny trás a aktualizácia tabuliek, prejazdy vozidiel z linky na linku a s tým súvisiaci nedostatok tabuliek a miesta na ich skladovanie vo vozidle --> --> --> rozhodnutie o vybavení všetkých vozidiel displejmi

balky
Je paradoxom. ze dakedy jazdili vsetky expresne linky do Krasnej III, resp. do Krasnej n/H. A dnes?
Krasna III sa spomina minimalne od 1981 do 1989. No vzhladom na to, ze na tabulkach sa to pouzivalo este dlhsie, interval by som natiahol az do 1994.
Zaver celeho: Aj ked Sidlisko Krasna de facto v sucasnosti na papieroch, v nazve MC neexistuje, v skutocnosti existuje a nie ako sa vyjadril Sarko, ze bolo planovane a nikdy sa nepostavilo. A takisto aj obdobie, kedy sa tak tato cast teraz uz sidliska Nad jazerom nazyvala, nie je zanedbatelne a kratke. Ved 10 rokov z 30 rocneho sidliska je dost, nie?