Peter: Pokiaľ vyrazí vodič z konečnej skôr než v minúte odchodu, zvlášť v okrajovom režime, keď si je vodič vedomý väčšieho náskoku voči CP (čím sa náskok predlžuje od troch minút a viac), je to jednoznačne na ohlásenie porušenia pracovnej disciplíny. Neodporúčam volať na dispečing,tí môžu ísť iba na námatkovú kontrolu (pri kontrole to "schytá" prvý, ale stihne dať ostatným znamenie), ale konkrétny vodič postihnutý nebude. Najlepšie je volať zmenovému výpravcovi, ktorý ešte počas hovoru vysielačkou zistí polohu daného spoja a porušenie CP zapíše a prémie idú dole.
Sarko
K linkovým tabuliam som sa vyjadroval len čo sa týka histórie. K dnešnému stavu sa vyjadrím len toľko, že celé je to o (ne)všímavosti Košičanov k okoliu vo vo všeobecnej rovine. Stane sa dopravná nehoda a okoloidúce autá nezastavia, stane sa prepadnutie za bieleho dňa a nikto akože nič nevidí... A to isté platí aj o tabuliach. K tomu ospravedlneniu, použil si tam usmieváčika, takže je to v pohode.