Ozaj ako by ste riesili to prepojenie Pri Hati po Z. St? Po trase ako L14 ci pri zel. nemocnici vybocit a zastavit na Mlynskej Baste a pokracovat po Stefanikovej? S tou L23 a L33 sa mi to nezda. Som skeptik ohladom presuvania L23. Staci si zobrat obdobie ked jazdila z leteckej akademie. Bola iba doplnkom pre L22 v case spiciek (Mala zostat v povodnej trase). U L33 predokladam, ze by musela jazdit ina verzia dnesnej L33 aj s inym intervalom u L23 tiez (rozhodne dvojhodinovy nie).
eMareq
S tou L26 je to zaujimave, v ktorom roku to bolo? o L19 existuje zmienka v 100rocnici DPMK (mapa, na ktorej to je znazornuje prelinkovanie platne od 19.12.1983) kedy koncila pri Potravinach (dnes OC Bukovec). Vypomoc jazeru - L26 od 19.12.1983 skoncila ako spojenie VA VSZ - Saca.
Ohladom prejazdu cez Lunik 8 na KVP, v tom case to bolo jednine schodne riesenie, lebo este nebolo dobudovane prepojenie z opacnej strany a vsetky spoje koncili pod terajsim mostom na KVP.
Re #4323: Moj skromny nazor na zrusenie L1: tato linka bohuzial musela ustupit relativne novej L9. Boli to dve linky co zacinali a koncili na tom istom mieste - konkurovali si a k zaniku L1 dopomohlo aj to, ze to bola uz len spickova linka (aj ked z mojho pohladu sa mi zdala vyhodnejsia - casovo kratsia ko L9) a L9 celodenna. Ktovie mozno pre DP bolo vyhodnejsie prepojit Stare mesto, Sever cez Terasu na Jazero. Mam CP L1 z roku '93 aj s jej "intervalom". zalozim si dakde web a smarim to tam, ak by bol zaujem.
L8 bohuzial musela padnut, lebo padlo VSS (byvajuci na Jazere si isto spomenu ako dvory v areali VSS malokedy zivali prazdnotou, vzdy boli zaplnene technikou z produkcie VSS)
L5 s 30 minutovym intervalom bolo (opat moj skromny nazor) uz len kriesenim v kome a 30 minutovy interval neriesil nic.
Tabule: najjednoduchsie riesenie je zamontovat do kazdeho vozidla elektronicke ukazovatele smeru a je to! Odpadne vymena tabul, ich strata ci poskodenie. Priklanam sa k Vladimirovi. Ppamatnici si spominaju, ze v T3jkach za kabinou vodica bola kedysi drevena skrinka, ktora sa aj zamykala a do nej sa zasuvali dlhe tabule. Nebolo nic nezvycajne vidiet v druhej kabine hrbu tabul pohodenych na sedadle vodica (prip. v zadnej kabine KT8)