Reakcia na: bm #4303:
PROSTE O TABULKÁCH.Pokial je materiál chúlostivý na teplo ,tak to svedčí o tom, že to zadávali nejakí "momóni". Dnes existuje ohromný výber materiálov. Stačí presne špecifikovať objednávku.
Pokial nepočítam letné slnečné pálavy tak hrozba teplom od svetiel, teda od žiarovky je len na prednom čele. Kupodivu tam ale nové tabulky aspoň zatial vačšinou sú. Bočným by to hroziť nemalo, pokial na nich nie sú pricapené žiarovky z nejakého fušerského osvetlenia.
Pokial nie sú peniaze na nové ,tak sa ponúka riešenie dlhodobo a dodnes používané v prahe. Plechový podklad so základným náterom,zpravidla modrým, na ňom nalepený papierový výtlačok. (modrá alebo čierna na bielom podklade, výlukové trasy na žltom podklade) Halierová zaležitosť. Pokial by chceli byť v KE svetovejší , tak nech to vytlačia farebne v úprave tých zelených na samolepiace fólie. Cena jednej je asi 3.-K ,takže by to nemalo zrujnovať firmu. Kedykolvek obnovitelné prelepením a lacnejšie než laminovanie. Odpadli by tie momóniny s formátmi A3 (teda to už...)
V Bratislave som kedysi videl na jednej T3 zvláštnu úpravu zadnej tabulky, rámik bol zvonku nad oknom. Nepoznám dovod ,prečo to tak bolo, ale esteticky to vyhovuje a proti kradnutiu ideálne. Pochopitelne by nemohli byť papierové.
Ináč neviem o tom, že by sa niekto chystal na T3 dávať buse. A pokial až na rekonštruovaných, tak podla tempa tak do r.2100. ...takže bravo p.riaditeľ prev.ed....
V Košiciach bol v linkovom značení vozidiel už od 60-tych rokov hrozný, v rámci ČSSR naprosto bezkonkurenčný BORDEL (ináč to fakt nejde nazvať). Zrejme tradícia zavazuje.
Sarko, Tebe sa ospravedlňujem, nemyslel som to v zlom, v žiadnom prípade som neobviňoval zo zlodejiny!
Pri dňoch otvorených dverí býva zvykom vo vyspelejších dp, že sa ponúkajú alebo predávajú okrem suvenýrov aj rozne staré cp, tabulky ,lístky atď.
Vladimír
Zaujímavosťou je aj to, že L26 bola neskôr predĺžená cez Luník VIII na Sídl. KVP a stala sa tak vôbec prvou linkou, ktorá kedy na KVP-čko jazdila. Je to o to zaujímavejšie, že dnes by si už asi nikto bývajúci na KVP-čku na túto linku nespomenul. Neskôr bola z mne neznámych príčin prečíslovaná na L19 a Jazero s KVP-čkom spája vlastne dodnes.
"Dvojkotrojka" je možno dobrá vec na papieri, ale v praxi nešťastie. Ako som už napísal, nedala sa dobre koordinovať s ostatnými linkami (L1, 5, 7).
Nejaké zmeny mám, musím si to vytriediť a potom môžem aj niečo poslať. Veľmi rád by som to hodil aj na iMHD spracované spôsobom ako to má Blava.
Re #4308 Peter: Tiež ma to už napadlo, len by si bolo dobré spraviť prieskum, či nechodia ľudia z Jazera na Prešovskú. Netreba zabúdať ani na predĺženie jazdnej doby a trasy linky.
Re #4309 Peter, #4311 eMareq: S maximálnou drzosťou bez hanby a smelo odpoviem: Význam to nemá žiadny.
Re #4317 Sarko: Vo všeobecnosti súhlas, len by som sa bál odfaklenia zastávky Mlynská bašta smerom na Džungľu. Z mesta k železničnej nemocnici je predsa len ďaleko.
Ale o zmene v tomto zmysle asi nemá opodstatnenie sa ani rozprávať. Dobre vieme, že DPMK sa trasu po Slovenskej pokúsil zrušiť a vidíme ako to dopadlo.