Reakcia na: SHORTY #4344:
Pravdupovediac, už sa mi stalo, že mi v Barci popoludní odmietla zastaviť do vozovne idúca brika. Maximálnou iróniou bol displej, na ktorom stálo, že "DO VOZOVNE / Zastavuje na všetkých zastávkach." 
Re #4346 Diggi: Poopravím. D-čko musí mať každý vodič autobusu. Na klbák potrebuješ navyše E-čko.
Re #4347 Sarko: Aaale potrebujú. Kedysi to tak nebolo, ale po zmene predpisov neviem kedy dnes už každý vodič klbáku musí mať E-čko. Tí, ktorí nemali, dorábali si ho.
Re #4349 eMareq: O L40 do Hutníkov neviem nič, ale vylúčiť to nemôžem.
Trasa Nad Jazerom - Sídl. KVP sa po prvý raz pod číslom 19 spomína práve v CP platnom od zavedenia električiek na Jazero. Pravdepodobne dovtedy bola označená číslom 26. Na KVP-čko jazdila od 21.2.1983, takže to ozaj nebolo dlho.
Podľa mňa zrušenie L1 bolo logické. DPMK nemal peniaze a tak pristúpil k zrušeniu niektorých liniek. L1 padla preto, lebo nezabezpečovala žiadne spojenie, ktoré by sa nedalo realizovať inou linkou.
Re #4350 eMareq: Ja som sa už vyjadril. Slovenskú pripojiť cez Štefánikovu na NO.
Sarko
Vlekom sa nemyslí kĺbový autobus, ale napr. príves. Oprávnenie pre skupinu E znie takto: "SÚPRAVY VOZIDIEL skupiny B alebo C alebo D (na ktorých vedenie je vodič oprávnený) a PRÍPOJNÝCH VOZIDIEL s celkovou hmostnosťou vyššou ako 750 kg."
Z uvedeného vyplýva, že všetci vodiči autobusov majú do nohy vodičské oprávnenie skupiny D a kým tu nemáme "scepky" ako v Rusku, skupinu E nepotrebujú.