Dnes som si vsimol na zastavke elektriciek oznam na CP, ze v R1 je mozne stikat listky iba vpredu pri prvych dverach a len v prvom vozno pri vodicovi. Ostatne stikace vraj nie su v prevadze. Aky to ma vyznam.

Vela toho nenajazdila, potom sa vratila do svojej povodnej "polohy", ale jazdievala pravidelne cez Z. St. a J.P. nakoniec sa vratila tak ako pred velkym treskom.
Este pride zopar "nevinnych hrajkani" z mojej dielne. A to sa budete divit! ? ? ? ?
.
/) 
Vo vozovni som ju našiel síce ošúchanú, ale len jedinú.
Vladimír
Tú L24 si over, ale ja som takmer stopro istý, že L24 tam nejazdila a pletieš si ju s L26.
Re #4279 balky: Ee. L25 cez Slovenskej jednoty nezomrela pre kapacitné pomery, ale preto, že sa obyvateľstvo zbúrilo a dôrazne sa dožadovalo obnovenia autobusu po Slovenskej. Preto dostali L14 v klasickej trase Pri hati - Slovenská - Alvinczyho - Železničná nemocnica.
Re #4280 balky: Súhlasím, len s tou opravou, že pri prvom krížení s električkou dá z dôvodu plynulosti cestnej premávky električka (L2, 5, 6, R1) prednosť autobusu.
Re #4282 balky: Vidíš? To ma nepadlo. Veď bus vlastne môže odbočovať z električkovej trate a všetky diskusie o prednosti sú pasé. Autobus sa bude chovať ako električka a nič netreba preprogramovať, nič prestriekať, nič presmerovať...
Re #4291 Sarko: Mám ten dojem, že DPMK pojem "Sídl. Krásna" používal omnoho dlhšie. Nie to na 100%, ale mám silný dojem, že nie tak dávno po Jazere behali električky s BUSE transparentom "Sídl. Krásna". Ako píšem tento príspevok, asi 50 cm po mojej ľavici je položená červená linková tabuľa L52 (kedy tie nové zavhádzali? Tuším 2000, nie?), kde je trasa popísaná aj cez "Sídl. Krásna".
Re #4292 KVKV: Podľa mojich vedomostí bola linka 2/3 zrušená pre neschopnosť normálnej koordinácie liniek.