Reakcia na: Sarko #43116:
tak hej, z toho pohľadu nie sú to zaujímavé kúsky zeme, ale tak vlastniť ich už len pre ten pocit... ? áno, čo sa týka z pohľadu odborníka, tak preložka trate by IAD v podstate nijako vážne neovplyvnila, avšak z pohľadu toho, že vodiči sú zároveň voliči, sa také niečo nemôže stať - žiadny volený zástupca ľudu predsa nebude obmedzovať svoje ovečky. A už vôbec nie hrkotajúcou električkou. Radšej im zväčší na úkor parku na Moyzesovej parkovisko, aby mali kde odložiť svoje tátoše, keď sa budú chcieť ísť " prejsť " do mesta.
Kedy vlastne bola uvedená do prevádzky dočasná panelová cesta na NO
Sarko
Takze ked luxusna verzia prazskej 800m trate stala v prepocte cca 13 mil. € a v BA komplexna prestavba do 3 mil €, tak verim tomu, ze v KE by stala uplne zakladna verzia mozno niekde v polovici intervalu tychto sum. Jedine, ze by tam bola zahrnuta este aj "tunelovacia" dan
Inak meniaren "E" je umiestnena v priamej dostupnosti v areali vozovne DPMK a ma naddimenzovanu kapacitu. Pre napajanie jedneho alebo dvoch usekov na trati bude uplne stacit.
Re #43101 5:
To je pravda, ale ako som spominal, pre centrum by to malo velky vyznam. Na Kuzmanyho vedla holej steny neurobis ziadny biznis, na Moyzesovej by v okolitych domoch zacali casom vznikat nove obchody, v parku posiedky a kaviarnicky pod holym nebom ako su na Hlavnej.
Keby sa v priestoroch kasarni postavila nejaka obchodno-obytna stvrt s otvorenym priestorom prave ku Moyzesovej, tak tam bude zrazu ovela vacsi pohyb a dopyt nielen po stranke sprijemnenia volnych chvil, ale aj dopravy. Elektrickove zastavky by sa zrazu stali dolezitymi.
Terajsia trat na Kuzmanyho mi pripomina skor tranzitny usek, po ktorom sa prevazaju cestujuci zo Severu a z hornej casti centra smerom na stanicu a na Juh.
Ked si napr. posedim so zmrzlinou napr. v parciku za divadlom, tak mi skor napadne ist potom domov na el. zastavku na krizovatke Moyzesova/Postova (co je 400 m a cca 5min. chodze), nez na zastavku NMM (co je 600m a cca 7 min. chodze) alebo NO (800m a cca 9 min. chodze). Zrazu bude z nielen z celej Hlavnej ul. ale aj so subezne vzdialenejsimi ulicami dostupnost do 500 m, co by malo velky vyznam!
Bol by to super namet a obrovska vyzva na spracovanie nejakej komplexnej studie a vypracovanie kvalitneho projektu. Samozrejme so zasadnou podmenkou zachovania parkovej aleje na Moyzesovej.