Reply on: eMareq #43089:
a aj sa predal ten byt? ? Nechcel som brať až také extrémne sumy. Lebo ak by som bral do úvahy len samotné ceny na strane ponuky, tak potom by sme mohli dôjsť aj k číslam, ktoré sú doslova na neuverenie. Celkovo pochybujem, že sa predalo v časoch najdrahších realít aspoň 5 percent z ponúkaného množstva. Ak niekto pýta pomaly 1500 € / m^2 za panelákový byt, tak potom za luxusný apartmán v stráženom bytovom dome s vyhliadkou a lokalizáciou takmer v centre, nie je hriech pýtať ani 10000 € / m^2. A to pri byte s plochou napr. 70 m^2 vyjadruje sumu, za ktorú si môže človek nechať postaviť rodinný palác na kľúč. Teda tým chcem povedať, že spomínané ceny sú neskutočné prehnané a také byty, ktoré sa poväčšine teraz stavajú, si bežný človek nedovolí kúpiť, takže bytovú otázku Slovákov toto nerieši.
Sarko
Takze ked luxusna verzia prazskej 800m trate stala v prepocte cca 13 mil. € a v BA komplexna prestavba do 3 mil €, tak verim tomu, ze v KE by stala uplne zakladna verzia mozno niekde v polovici intervalu tychto sum. Jedine, ze by tam bola zahrnuta este aj "tunelovacia" dan
Inak meniaren "E" je umiestnena v priamej dostupnosti v areali vozovne DPMK a ma naddimenzovanu kapacitu. Pre napajanie jedneho alebo dvoch usekov na trati bude uplne stacit.
Re #43101 5:
To je pravda, ale ako som spominal, pre centrum by to malo velky vyznam. Na Kuzmanyho vedla holej steny neurobis ziadny biznis, na Moyzesovej by v okolitych domoch zacali casom vznikat nove obchody, v parku posiedky a kaviarnicky pod holym nebom ako su na Hlavnej.
Keby sa v priestoroch kasarni postavila nejaka obchodno-obytna stvrt s otvorenym priestorom prave ku Moyzesovej, tak tam bude zrazu ovela vacsi pohyb a dopyt nielen po stranke sprijemnenia volnych chvil, ale aj dopravy. Elektrickove zastavky by sa zrazu stali dolezitymi.
Terajsia trat na Kuzmanyho mi pripomina skor tranzitny usek, po ktorom sa prevazaju cestujuci zo Severu a z hornej casti centra smerom na stanicu a na Juh.
Ked si napr. posedim so zmrzlinou napr. v parciku za divadlom, tak mi skor napadne ist potom domov na el. zastavku na krizovatke Moyzesova/Postova (co je 400 m a cca 5min. chodze), nez na zastavku NMM (co je 600m a cca 7 min. chodze) alebo NO (800m a cca 9 min. chodze). Zrazu bude z nielen z celej Hlavnej ul. ale aj so subezne vzdialenejsimi ulicami dostupnost do 500 m, co by malo velky vyznam!
Bol by to super namet a obrovska vyzva na spracovanie nejakej komplexnej studie a vypracovanie kvalitneho projektu. Samozrejme so zasadnou podmenkou zachovania parkovej aleje na Moyzesovej.