Reply on: TA #43113:
Jasné, že sa predal. Vtedy boli ceny také a lacnejšie nik nedával. Ešte aj trápna garzónka kdesi za Galériou stála minulé leto 1.200.000 (s ešte menšou plochou). Však aj hypotéky sa dávali na 120%. Píšu o tom dnes tu: http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=4.2.2009/90079KPrišla pani kríza a ceny sa začínajú zreálňovať.
Re #43116 Sarko: Mne sa tá preložka trate takisto pozdáva. Spomínam si na alej a el. trať, ktorá ide ku Pražskému hradu.
"Mas pravdu, vsetci tu visime na hypotekach, ale kriza sa neprivadza z hypotek, ale ekonomickou krizou, ked ludia zacnu stracat zamestnanie a krizova hypoteka je uz len jeden z poslednych v domino efekte, ked velke percento nezamestnanych nahle nie su schopni splacat cokolvek."
Som zvedavý koľko Slovákov čo takto narýchlo popodpisovalo hypoúvery si uvedomuje, že v prípade zmeny ceny (jej zníženia) na trhu, môže po nich banka žiadať založiť ďalšiu nehnuteľnosť. Kto naberie zo dňa na deň ďalšiu vhodnú nehnuteľnosť? A rodičovský dom nezaloží nikto.
Sarko
Ad AUPARK:
Pozemky sa mozno predali, ale podla katastra pozemky pod elektrickovou tratou zatial stale vlastni mesto Kosice (parcela c. 2444/1) alebo je bez zalozeneho vlastnictva (parcela c. 2443/7).
Ak bude zaujem, mozem urobit fotografiu z katastralnej mapy a do jednotlivych parciel zaznacim ich cisla a vlastnikov.
Co je v katastri, to je zakon, takze aj ked niekto nieco kupi, ale nevyriesi si to na katastri, tak ma v ruke iba zdrap papiera!
Ad bluznenie o buducich planoch
Ano, to je pravda, ze na Hlavnej by sa musela dlazba rozbit, no Schuster sa vyhrazal, sa mi zda, ze dlazba sa nebude rozbijat, kym bude on primatorom, lebo vtedy vedel zasiahnut, teraz uz nic nezmoze.
Nedalo by sa vsak rozbit iba ten usek, kde je cyklisticky chodnik a urobit spaetne vedenia tam? Napajanie by sa potom mohlo vyriesit nejako elegantne napr. prevedenim kabla popot elektrickovu trat, ktora je na lahko rozoberatelnych cadicovych kockach a vedla trate umiestnenych doboveho poulicneho osvetlenia. Na mieste napajania by sa umiestnil namiesto doterajsieho specialne vyrobeny dobovy stlp so skrytym vedenim v dutine stlpa. Atd, atd.
Co sa tyka TD, zial, je to smutne ako sa v sucasnej dobe stavia DP a mesto k ekologickej doprave. Som zvedavy, ci sa casom nieco zmeni po plynovej krize, ci sa prijme nejake riesenie, aby sa pri buducej krize tomu dalo predist.
Ano, preto ja by som bol za vylucne tunelove riesenie, kde musi byt tunel odvetrany, zapustene otvorene varianty su vyslovene nevhodne, i ked v pripade rozsirenia od Stefanikovej po Jantarovu by to az tak nevadilo. Keby som bol primatorom, tvrdohlavo by som presadzoval tunel na Stefanikovej a obnovu Mlynskeho nahona ?