ja už sa nevyjadrujem curwa, čo mám z toho že ma nejaký buzík zasratý z BA zabanuje a ten irácky ťavomrd sa bude smiať fajčiac nejaký trolejbusársky kar na Lingove... ☠ ☠ ☠ ☠
Takze som si dal tu namahu a pozistoval som, aky je skutocny stav.
N.O. - CENTRALNA CAST:
Priestor, ktory je zaznaceny v katastralnej situacii, ktory som uverejnil v #43080 su parcely katastralneho uzemia Stredne Mesto c. 2444/6 a c. 1980/1 a vlastnik je AUPARK KOSICE, s.r.o. Na parcele c. 2444/6 je osobitna poznamka o druhu chranenej nehnutelnosti c. 202 - Pamiatkova rezervacia. Bude to zrejme pamatnik, s ktorym nebudu moct nijako hybat.
BOTTOVA ULICA:
Komunikacia na Bottovej ul. lezi na k.u. Stredne Mesto, parcela c. 2571 a vlastnikom je MESTO KOSICE.
N.O. - SEVERNA CAST:
Cast severnej komunikacie na NO od pamatnika po budovu VSZP lezi na k.u. Stredne Mesto, parcela c. 2444/1 a vlastnikom je MESTO KOSICE.
Cast severnej komunikacie na NO v mieste popri budove VSZP, lezi na parcele c. 2443/7 a pozemok nepatri nikomu, kedze vo vypise z listu vlastnictva je uvedene "List vlastnictva k danej nehnutelnosti nezalozeny".
Od krizovatky s Puskinovou ul. az po krizovatku s Protifas. bojovnikov lezi komunikacia na parcele c. 2443/1, ktorej vlastnikom je MESTO KOSICE.
N.O. - JUZNA CAST:
Juzna komunikacia NO je rozdelena na viacero parcel, cast cesty od pamatnika po fontanu je vsak parcela c. 2444/1, ktorej vlastnikom je MESTO KOSICE.
Usek v priestore krizovatky pred bankou CSOB je parcela k.u. Stredne Mesto, c. 2444/3, ktorej vlastnikom je tiez MESTO KOSICE.
Spred budovy byvaleho Horizontu zacina dalsia parcela k.u. Skladna, c. 1980/1, ktorej vlastnikom je AUPARK KOSICE, s.r.o.
Zhruba v priestore, kde sa konci parkovisko na Sennom trhu a zacina krizovatka Protifas. bojovnikov/Jantarova je parcela c. 2487/6 - "List vlastnictva k danej nehnutelnosti nezalozeny" a od tej krizovatky dalej na Palackeho ul. pokracuje parcela c. 2487/1, ktorej vlastnikom je MESTO KOSICE.
Zaujimavostou vsak je, ze vo vsetkych listoch vlastnictva vlastnika MESTO KOSICE je vyznacena plomba o zmene prava k nehnutelnosti na zaklade ziadosti V-497/2009. Zmena nezrychleneho zapisu do kastastra nehnutelnosti trva podla zakona 30 dni, takze bude potom zaujimave zistit, aka zmena sa chysta v novych listoch vlastnictva resp. kto bude novym vlastnikom (predmet plomby sa uz na www.katasterportal.sk zistit neda). Kym nie je zmena vlastnictva ukoncena, stale to patri vlastnikovi, ktorym je MESTO KOSICE.
Z uvedeneho vyplyva, ze Bottovu ul., severnu a juznu cast komunikacii na NO stale vlastni MESTO KOSICE. Jediny usek komunikacie, ktory lezi na pozemku AUPARK KOSICE je tak prepojovacia komunikacia medzi juznou vetvou NO a Bottovou ul.
Skutocnost je vsak vacsinou taka, ze pokial by na mojom pozemku existovala komunikacia, nemohol by som s nou nic robit, pretoze komunikacia ako taka je vlastnictvom niekoho (stat alebo obec) a maximalne by som mohol komunikaciu na mojom pozemku nejako blokovat alebo poziadat o vyvlastnenie uzemia (odpredaj alebo vymena za nahradny pozemok), na ktorom sa komunikacia nachadza. Vacsinou sa vsak stat ani obce takymito zalezitostami vobec nezaoberaju a kym nie je na papieri nejake rozhodnutie, vlastnik nemoze urobit absolutne nic.
Re #43087 jt:
Podla toho, co som uviedol vyssie, mi pripada, ze ked sa na verejnych rokovaniach na Magistrate uvadzali take informacie, ktore tu uvadzas, tak mi neostava ine, iba si mysliet, ze islo o zavadzajuce alebo nejake zavazne skutocnosti zahmlievajuce informacie.
Re #43090 Dimi:
HB Reavis zatial nevlastni ziadnu cast Bottovej ul., ktora je podla katastralnej mapy vedena ako jedina celistva parcela c. 2571 a JEJ VLASTNIKOM JE ZATIAL STALE MESTO KOSICE. To znamena, ze ZIADNY DIELIK TEDA NIE JE OHRANICENY AZ NA BOTTOVEJ UL. a podla mna je to nejaka dezinformacia.
A este jedna informacia, ak chces niekde stavat, tak samozrejme dielik nemusis kupit cely, ale mozes v nom mat urcity podiel a s druhym podielnikom/ostatnymi podielnikmi sa dohodnut alebo si vymedzit ohranicenie svojho konkretneho podielu.
Prekladať trať z Kuzmánky na Moyzesku považujem za nerozumné z hľadiska pomeru nákladov a nejakých prínosov pre mesto/MHD. Veď z jednej na druhú dohodím kameňom. Navyše, naši páni projektanti by určite ako jediné správne riešenie vyrúbali na Moyzeske celý park.
Re #43098 redburger: Pre mesto je dôležitý aj vzťah primátor - vláda. Keď sú opačne zafarbení, peniažteky voľajako netečú. A tu je to tak stále. Za vlády Muftyho tu bláznil Rudolf, za vlády Mikiho pravice primátoroval ľavicový Zdenko, no a za všeľudového Roberta tu máme primáta kádeháka. Samé blbé konštelácie.
Kosice su a budu pravicove. Terajsi poslanci, aspon vacsina z nich, maju svojich volicov, ktori im daju hlas znovu. Poznajuc postoje ludi viem, ze asi vacsina nespokojnych kyvne rukou a povie si, ze aj tak lepsie nebude a volit nepojde.
Vie niekto, ktorá strana, či zoskupenie je v Košiciach, alebo sa aspoň javí najschopnejšia? nejaké body prgramu ( čo sa aj plnia ? ) , personálne obsadenie, ochota diskutovať a pod...existuje nekaý taký politický subjekt? Existuje nejaká politická alternatíva k tejto stoke, čo tu máme teraz? Nerád by som sem ťahal politiku, ale bohužiaľ osud dopravy v KE na nej stojí, tak sa len tak pýtam.. o nechopnosti terajšej koalície as presviedčam často a aj tu bola mnohokrát spomínaná negatívne, tak reku, či vôbec existuje nejaká strana, ktorej členom záleží na KE a majú kus rozumu v hlavách. Hm?
Kde je teda problém, aby sa to tak riešilo v KE? niesú projekty, nieje vôľa, alebo to u nás legislatívne jednoducho nieje možné? Totiž, ak by sa niečo vybojovalo zo štátnej kasy a niečo z EU , tak si myslím, že niektoré záležitosti ohľadom elektrickej trakcie by mohli byť reálne.
no mozno by to bolo na spodnej hranici spominaneho intervalu rekonstrukcia v BA predpokladam nezahrnala nove obratisko, nejake zazemie pre vodicov, okrem toho novostavba trate podlieha prisnejsim stavebnym aj hlukovym normam.
Minuly rok otvoreny usek Laurova - Radlicka (tiez takmer 800m) stal 510 mil. CZK (vratane novej meniarne a relativne luxusneho prevedenia trate, protihlukovych stien atd.), z coho mimochodom Praha platila 38, zvysok EU+stat..
Hmmmm, DPMK chysta prieskum v mesiacoch februar-marec
Akceptuju aktualny stav (ne)zamestnanosti v US Steele a ostatnych podnikoch?
Akceptuju sezonnost v pocte cestujucich, ktori nevyuzivaju MHD celorocne?
Budu uz v tom case navratene zastavky na NO spred Allianzu nazad k dvojstromceku? ....
------
Ale na ten webovy dotaznik sa tesim uz vopred... Basnicke crevo sa nezaprie. ?
10-15 mil. €? Trocha veľa, nie?
Pred troma rokmi sa v Bratislave rekonštruovalo (tzn. fungl nová trať) 800 metrov trate (Jesenského - Nám. Ľ. Štúra) za 80 mil. Sk, teda 2,66 mil. €. V prípade Luníka VIII by síce bolo potrebné upraviť aj okolité komunikácie, ale zasa nepredpokladám, že celá trať by bola zadláždená, osádzali by sa "historické" trakčné stožiare...
Ano. HB Reavis vlastni cast Bottovej ulice. Je to z dovodu "parcelizacie" pozemkov. Predstav si puzzle a kazdy jeden dielik je majetkom niekoho. Ak chces byt majitelom viacerych dielikov, lebo tam chces stavat, musis ten dielik kupit cely. Neda sa rozdelit na ciastky. A prave tym, ze jeden z "dielikov", teda jedna parcela je ohranicena az na Bottovej, sa HB Reavis Group stal jej majitelom. Samozrejme, su to papierove veci. Cast parcely (podotykam, uz len CAST) vymeni mesto za tak isto velku cast na inom mieste pozemku, ktory este HB Reavis nevlastni. Takze pojde len o zamenu. No realita je taka, ze momentalne HB Reavis vlastni Bottovu.
Pri predávaní pozemkov sa predali AJ pozemky, na ktorých stojí dnešná el. trať idúca na stanicu. ?
Re #43083 Sarko: "2A) Obnovenie prevadzky na Hlavnej, ked nie uvazovat o prelozke trate z Kuzmanyho na Moyzesovu."
- No keď sa nájde taký primátor, čo nájde nemalé prachy na vybudovanie úplne novej odhlučnenej trate. Musela by sa rozbiť dlažba, lebo chýbajú spätné vedenia, potom zase zadlažbovať. No neviem. Objaviteľ botaskového indiána a budovateľ krajších zajtrajškov by asi dostal šok. Sám sa vyjadril, že pokiaľ on bude žiť, tak tade nič chodiť nebude.
"Pokracovanie ku Klastoru je zbytocny luxus, ktore si nedovolia ani bohate velkomesta. KVP dobre obsluhuje TD. Po planovanom prepojeni severnej vetvy (KVP - Popradska - Ondavska - Vojenska - Nam. MMM) by to bolo este dokonalejsie."
- Veď tu ich chceli rušiť, nahradiť hypermoderným CeNGáčmi a potom v prípade opätovnej alebo pokračujúcej plynovej krízy vypracovávať krízové grafikony (rozumej drastické obmedzovanie MHD) a nie ich rozširovať.
Re #43079 TA: Na terase stál 1i 40+ ročný panelák s 28 m² plochy 1.330.000. T.j. 1.576 €.
Re #43041 Sarko: Neviem si predstaviť na NO nejakú dieru kde ponad ňu prechádzaš a dýchaš tie spaliny čo idú hore. Keď tak chceli podzemné varianty, tak mali radšej rozšíriť dieru od Štefánikovej po Jantárovú.
Dôkaz nemám, popravde, ani som nepozeral na katasterpostal, ale viem, že sa presne o tomto hovorilo na verejnom prerokovaní ohľadom Auparku na Magoriáte. Neskôr sa hovorilo o zámene pozemkov, ktoré HB Reavis ešte potrebovala pre Aupark. To sa jednalo o tie pozemky, ktorými sa mesto snažilo vykompenzovať pod cenu predané námestie sumou 100 tisíc SKK/m^2. Malo ísť o tom, že Magoriát prestane snívať o tejto sume a za to dostane späť Bottovu. Kto vie viac, nech dá info.
Re #43083 Sarko: tych "smiesnych 800 metrov trate" by mohlo stat odhadom tak (smiesnych) 10-15 milionov eur (tretina rocneho rozpoctu DP )
No ale aj tak - predsa prioritajeEHMK ?
Mas na toto Tvoje tvrdenie nejaky zdroj alebo odkaz na nete? Ja som poskytol odkaz na katastralnu situaciu, ktora svedci jedine o vlastneni kuska komunikacie v profile Puskinovej ul. (nie Bottovej, ako som sa v #43080 pomylil).
Jedine vtedy by to bolo mozne, ak by Tebou spominane uzemie HB Reavis vlastnil ako samostatny pozemok. Pohrabem sa este na www.katasterportal.sk, kde si to skusim vyhadat, len je to zdlhave trochu, tak na to budem este dodatocne reagovat.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dimi