Reply on: Sarko #43083:
Prekladať trať z Kuzmánky na Moyzesku považujem za nerozumné z hľadiska pomeru nákladov a nejakých prínosov pre mesto/MHD. Veď z jednej na druhú dohodím kameňom. Navyše, naši páni projektanti by určite ako jediné správne riešenie vyrúbali na Moyzeske celý park. Re #43098 redburger: Pre mesto je dôležitý aj vzťah primátor - vláda. Keď sú opačne zafarbení, peniažteky voľajako netečú. A tu je to tak stále. Za vlády Muftyho tu bláznil Rudolf, za vlády Mikiho pravice primátoroval ľavicový Zdenko, no a za všeľudového Roberta tu máme primáta kádeháka. Samé blbé konštelácie.
rekonstrukcia v BA predpokladam nezahrnala nove obratisko, nejake zazemie pre vodicov, okrem toho novostavba trate podlieha prisnejsim stavebnym aj hlukovym normam.
eMareq
Re #43083 Sarko: "2A) Obnovenie prevadzky na Hlavnej, ked nie uvazovat o prelozke trate z Kuzmanyho na Moyzesovu."
- No keď sa nájde taký primátor, čo nájde nemalé prachy na vybudovanie úplne novej odhlučnenej trate. Musela by sa rozbiť dlažba, lebo chýbajú spätné vedenia, potom zase zadlažbovať. No neviem. Objaviteľ botaskového indiána a budovateľ krajších zajtrajškov by asi dostal šok. Sám sa vyjadril, že pokiaľ on bude žiť, tak tade nič chodiť nebude.
"Pokracovanie ku Klastoru je zbytocny luxus, ktore si nedovolia ani bohate velkomesta. KVP dobre obsluhuje TD. Po planovanom prepojeni severnej vetvy (KVP - Popradska - Ondavska - Vojenska - Nam. MMM) by to bolo este dokonalejsie."
- Veď tu ich chceli rušiť, nahradiť hypermoderným CeNGáčmi a potom v prípade opätovnej alebo pokračujúcej plynovej krízy vypracovávať krízové grafikony (rozumej drastické obmedzovanie MHD) a nie ich rozširovať.
Re #43079 TA: Na terase stál 1i 40+ ročný panelák s 28 m² plochy 1.330.000. T.j. 1.576 €.
Re #43041 Sarko: Neviem si predstaviť na NO nejakú dieru kde ponad ňu prechádzaš a dýchaš tie spaliny čo idú hore. Keď tak chceli podzemné varianty, tak mali radšej rozšíriť dieru od Štefánikovej po Jantárovú.