Ked sa uz je na pretrase ten akvapark...
"Krajský stavebný úrad odmietol odvolanie vlastníkov pozemkov, čím potvrdil územné rozhodnutie o umiestnení novej cesty. Výstavba multifunkčného centra Aupark v Košiciach by sa mala definitívne začať na jar tohto roku." ?
http://www.sme.sk/c/4290995/vystavba-auparku-v-kosiciach-dostala-zelenu.html
Re #43083 Sarko: tych "smiesnych 800 metrov trate" by mohlo stat odhadom tak (smiesnych) 10-15 milionov eur (tretina rocneho rozpoctu DP
)
No ale aj tak - predsa prioritajeEHMK ?
"Krajský stavebný úrad odmietol odvolanie vlastníkov pozemkov, čím potvrdil územné rozhodnutie o umiestnení novej cesty. Výstavba multifunkčného centra Aupark v Košiciach by sa mala definitívne začať na jar tohto roku." ?
http://www.sme.sk/c/4290995/vystavba-auparku-v-kosiciach-dostala-zelenu.html
Re #43083 Sarko: tych "smiesnych 800 metrov trate" by mohlo stat odhadom tak (smiesnych) 10-15 milionov eur (tretina rocneho rozpoctu DP

No ale aj tak - predsa prioritajeEHMK ?
Sarko
Zrychlenie spojenia sever-juh je jeden z velkeho mnozstva pozitiv.
Odpovede na poslednu otazku:
Vyslovene iba elektricka na Sidlisko Tahanovce a letisko, naozaj kravina - zbytocne nakladne a na letisko absolutna nevyuzitelnost kapacity. V ramci KORID by som uz suhlasil, ale s bezpodmienecnou podmienkou vystavby el. trate cez Svatoplukovu!
Inak -
1) Masarykova - ZST je priorita c. 1 (to si sakra nikto vecne nechce a nevie uvedomit este ani pri planovani KORIDu?)
2A) Obnovenie prevadzky na Hlavnej, ked nie uvazovat o prelozke trate z Kuzmanyho na Moyzesovu.
2B) Nebranil by som sa ani obojemu - na Moyzesovej rychla spojnica s vacsinou liniek, na Hlavnej jedna linka v riedkom intervale + prevadzka historickych jazd.
Pokracovanie ku Klastoru je zbytocny luxus, ktore si nedovolia ani bohate velkomesta. KVP dobre obsluhuje TD. Po planovanom prepojeni severnej vetvy (KVP - Popradska - Ondavska - Vojenska - Nam. MMM) by to bolo este dokonalejsie.
3A) Bardejovska - Mikoviniho, staci postavit SMIESNYCH 800 METROV TRATE a mame s ED obsluzeny Lunik VIII. Neuveritelne? Nie, zly sen...
http://maps.google.co.uk/maps?f=d&source=s_d&saddr=48.704273,21.236486&daddr=Petzvalova+to:Petzvalova&hl=en&geocode=%3BFW8X5wId-vpDAQ%3BFSgR5wIdYPZDAQ&mra=dme&mrcr=0&mrsp=0&sz=16&via=1&sll=48.70096,21.23388&sspn=0.010381,0.019097&gl=uk&ie=UTF8&ll=48.701215,21.236165&spn=0.010381,0.019097&t=h&z=16
3B) Pokial by sa naslo viac penazi, prepojil by som aj Popradsku s Ul. pri pracharni...
4) Nad Jazerom - ZST Krasna, ale to len za predpokladu, ze by sa spustil a fungoval KORID a CP citytramu nadvazujuce na CP train/regiotram. Dovtedy to nema absolutny vyznam.
5) Spojka Amfiteater - Watsonova - Mier, to iste, zbytocny luxus a poriadne drahe. Co s vypadovkou? Kde konecna? Co meniaren?
Ked uz, radsej potiahnut po tej trase trolejbus, na krizovatke Narodna tr./Hlinkova staci len pridat trolejove krizovatky, potahat vedenie+napajanie+pocitat s rezervou novej meniarne pre v buducnosti existujucu trat KVP - Popradska - Ondavska - Nam. MMM a opat pripojit vyhybkami na krizovatke Tr. SNP/Ipelska. Toto postavit az ked sa uz postavia vsetky planovane etapy TD (KVP - NMM a NO - [ZST] - Exnarova).