- > HB Reavis Group je vlastnik projektu Aupark Kosice, takze plati to iste, co som pisal v predoslom odstavci. Mne sa nechce verit, ze by niekto predal verejnu komunikaciu i ked aj ten maly kusok je zvlastnost.
Re #43075 jt:
HB Reavis Group je vlastnik projektu Aupark Kosice, takze plati to iste, co som pisal v predoslom odstavci. Mne sa nechce verit, ze by niekto predal verejnu komunikaciu i ked aj ten maly kusok je zvlastnost.
Re #43063 TA:
Auparku zrejme severna cast cesty nepatri, ale keby sa budoval tunel, tak by sa robil pre oba smery len v juznej casti. Zahlbit sa da aj dalej smerom do parciku pred (ne)kongresovym centrom, sice by stromy padli za obet, ale aspon by sa mohli potom vysadit slachtene odrody.
Ano, bola jedinecna sanca, aby sa nieco take mohlo koordinovane urobit naraz aj s vystavbou toho monstra a aspon by som ten Aupark prijal ako mensie zlo. Ale takto rozhodne nie...
keď si zoberieš, že v Starom meste sa 2-izbové byty s rozlohou okolo 60 m^2 predávali a dokonca aj dodnes predávajú za vyše 2000000 SKK, tak 1 m^2 = aspoň 33333,33 SKK. A to pritom nie je novostavba. Prípadne rekonštruované byty stoja aj viac. Otázna je ale strana dopytu. Akosi nemôžem uveriť tomu, že ľudia majú toľko € na to, aby si mohli dovoliť také drahé byty. A ak áno, tak jedine z hypotéky, čím si o zopár rokov privodíme finančnú krízu, aká otriasla a otriasa USA ( ).
svedčí to o profesionalite toho, kto vypracoval danú zmluvu. A tiež o tom, ako sa radní starajú o to, čo podpisujú. Im to môže by a aj je jedno, veď prídu po nich ďalší, takže kľudne sa môžu správať systémom po nás potopa. A Aupark sa len môže tešiť, ako jednoducho získal pozemky a ani nemusí zabezpečiť nové riešenie dopravy.
V cassovere ak sa pamätám dobre, šli ceny od nejakých 50 - 60k za štvorák. vychádzal som z toho... byty na sídliskách si myslím, že po toľko až nešli, ale stále boli nadhodnotené, to je jasné.
omg...sa mi najviac paci ked napisu ze si schvalili platy[by som bral aj ja si schvalovat plat] a to EHMK je tiez konina jak delo, kosice nemaju jeden normalny klub na koncerty.... ? malt o vyhrat presov ...
Niečo na rozčúlenie: Tretinu rozpočtu EHMK na rok 2009 (830 tis. €) zožerú platy zamestnancov (skupinky priateľov a známych), v priemere 1000 € mesačne. A my všetci sa im na to poskladáme. ? http://www.korzar.sk/clanok.php3?sub=2.2.2009/96983O
veruže hej. Tam to bude v bývalom SKK ponímaní aj 6-ciferná suma za m^2. Keď môžu v BA toľko pýtať za luxusné novostavby až 150000 SKK / m^2, tak prečo by nie pomaly aj u nás. ?
DPMK pripravuje rozsiahly dopravný prieskum: bude sa zabezpečovať (vytvorenie, vyhodnotenie) vlastnými silami alebo v spolupráci s niekým (napr. súkromná firma, VŠ..)?
nikto podotýkam NIKTO nie je oprávnený na používanie vozičkárskych autobusov, ten zácvik čo da DP je zaprd, zato ho každy aj odmietol ta to čo si už o sebe myslia ? Budem riskovat flek zato, že nemám poprvé certifikat a pod druhe dačo sa stane postihnutej osobe a mna zavru ta diky pekne... v minulosti nakladali tieto osoby vojaci neviem z akeho dovodu ma teraz vodič obsluhovat tu samovraždu. Na 6270 ani nemyslite, vobec... to sa rozpadne pri silnom vetre... je to prehnite, chýba tam polovica dielov... ale inak fasa voz ?
" Ano, ani mne sa nikdy iny navrh nezapacil viac ako tento. Podla mna by to bolo stale realizovatelne, len financna narocnost bude stale vyssia... Juzna cast komunikacie na NO je uz Auparku nepatri, takze do hlbky sa bude stale dat ist, ale za aku cenu. "
--->>> severná časť cesty patrí Auparku
Mesto malo jednoznačne trvať na vybudovaní podzemnej komunikácie pri podpisovaní zmluvy o predaji pozemkov s HB Reavis Group. A nie dať klauzulu o smiešnom príspevku 3319391,89 € na riešenie dopravy. Neverím, že by s tým investor nesúhlasil, zdráhal by sa, no napokon by určite prikývol, keďže ide o sakramentsky lukratívne pozemky.
m2001