Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KVKV #29040:
tak ťa slušne poprosím aby si si zametal pred vlastným prahom,a nemontoval sa do profesie,ktorá ti je/ako píšeš/ľahostajná,ba priam by ťa aj ponižovala,a pokiaľ nie si letec,abo rušňovodič,tak vedz,že som to tu už spomínal,že vodič MHD je psychicky tretia najnáročnejšia profesia...je veľmi jednoduché byť generálom na cudzom bojisku...
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #29048:
jejejéééé. Nakoniec ten budar ešte poslúži nejakej lesnej správe na zvoz dreva z lesa. ?
Reakcia na: RDZ 50 #29025:


94ku čaká asi nová kariéra, dnes si ju bol niekto z vedúcim údržby obzerať v garáži cez medzidiel.
Reakcia na: KVKV #29045:
Linka 51 by vsak musela stat pri Slovane aj pri Allianzi. Inak sa na to prestupovanie na elektricku ludia nadobro vykaslu.
Reakcia na: KVKV #29044:
Vy máte tých návrhov plný vagón. Každý mesiac nový.
Ja podla nového návrhu nerozumiem linke 51 a to úseku N.O. – DPMK. Ked už, tak v uvedenom úseku plne realizovatelná ako ed , dal by sa doplniť chýbajúci interval ed na moldavskej (preložiť s L6) s prestupom a náväznosťou pri spol.pav. na L9.
Moj návrh na reorganizáciu liniek ed:

1 Važec – Južná – N.O. – Kuzm – N.MM – Havličkova
2 Stanica – N.O. – Kuzm – B.Němcovej
3 ---ruší sa. Dovod: Nakolko vidiečania z Krásnej budú trvať na priamom buse, viesť ho po nábreží, Palackého na stanicu.
4 Barca – Južná – N.O. – Stanica (uvítam iné návrhy na ukončenie linky)
5 ako dnes
6 ako dnes ale predlžená N.MM – Havlíčkova
7 ----ruší sa
9 ako dnes, skrátená po N.MM

11=R1
12=R2
13=R3
14=R4
15=R7
16=R6
R5 a R8 rušia sa

L1 a 6 int š 6min, s 10min, okraj.časy 15min.
Pre linky 2,4,9 by vyšli tak sedlové int. 15min.

Komentár zajtra.
Čo sa týka ohlasov na moje názory v systéme značenia liniek, boli to MOJE NÁZORY, má to niekolko odporcov, možno s tým niekto aj súhlasí, možno niekto príde s niečim lepším. Spravidla u každého dp sa na niečo kladie doraz, niečo sa viac alebo menej zanedbáva (s výnimkou Košíc, kde je zanedbané VŠETKO a nielen v mhd)

Trolejbusová trasa ,zatial jediná s malým vetvením má UŽ DNES význam nosnej linky v KE. Nosný systém mhd dotvárajú abus linky , na ktoré však sú spracované projekty na tb alebo ed.
Reakcia na: KVKV #29036:
V tom prispevku som chcel povedať, že ľudia si nemaju robiť z vodičov predpredaj, nemam nič proti tom keď si niekto kúpi lístok ale ak príde kupiť pre celu rodinu lebo oni pôjdu o tyždeň do kostola a aby mal ? ?
Reakcia na: KVKV #29036:
Ja viem však ja nič proti, naopak, už mi to príde zváštne, keď napíšeš príspevok kratší ako na 10 riadkov ❗ ? ? ?
Reakcia na: matway #28968:

NIE!, ani náhodou! Za prvé, mám vyššie ambície než šoférovať, ba ani nepracujem v Košiciach.Tu sa stal zo mna len nákupca (a zháňatel) jednorazových lístkov.
Reakcia na: regeta #28965:
...im asi nezalezi na trzbach... Veď sa to nehanbili ani nahlas vysloviť, čo od nich možno čakať
Reakcia na: mišo #28956:

Tomu som akosi nerozumel. (???)
Reakcia na: eMareq #28952:

Ale áno, súvisí, tarifa a celý systém je proste zle nastavený. Bol som pravidelným užívatelom predplatných lístkov, ale už sa PROSTE NEOPLATÍ !
A reakcia zdražením u vodiča je tým najhorším riešením, vidím v tom Tkáčovskú aroganciu a cinizmus, nebabrať sa s cestujúcim.
Reakcia na: RDZ 50 #28940:

Na niektoré témy sa nedá odpovedať stručne. Vladimír chcel vedieť moj názor. Snažil som sa vyjadriť všetko, no možno by to bolo tak na dvojhodinovú osobnú diskusiu a hladanie inteligentných riešení . Avšak nie so subjektom „Peter55“ a jemu podobnými , viď príspevok #28985 .... „Tu ide o to aby si šahovina nerobila z vodičov predpredaj a nie o to aby sa vyhovelo cestujucim". Priam Tkáčovská arogancia ! Takých skutočne posadiť na traktor a orať s nimi !!!
Reakcia na: Kari #29033:
Veď už teraz tom stoja autobusy hodinu ?
Reakcia na: Kari #29032:
Nebudem sa s tebou hádať, nepotrebujem tu mávať míľami ? ale čosi som už nalietal súkromne aj služobne. Aj o štandardných check-inoch čosi viem ? . Ale ak si kritizoval príliš neskoré príchody autobusov, tak nie sme v spore. Každopádne si ale myslím, že ladiť autobusy na konrétne prílety a odlety nemá zmysel, to je plytvanie dotáviami, ak sa tam neuživí normálna linka.
Re #29033 Kari: Asi hej. Ale poprípade by mohol medzi tým ešte raz spraviť kolečko do mesta alebo si vyčerpať pracovnú prestávku.
Ešte dodám, že obrátka lietadiel v KSC je spravidla 30 minút, čo znamená, že pobyt busu na letisku by musel byť niekde medzi 40 a 55 minútami, čo môže byť asi pre DPMK problém.
Reakcia na: S499.1023 #29030:
mám isto nalietaných podstatne viac míľ ako ty najazdených kilometrov za volantom, to si buď istý. Porovnávať LHR (Heathrow), ale hoci aj Prahu s Košicami je smiešne. Ale keby si bol čítal môj príspevok poriadne, tak sa dozvieš, že som kritizoval príchody busov 25-35 min pred odletom. Mám za to (a lietam veľa), že optimálny príchod autobusu na letisko Košice je tak 50-60 min pred odletom a odchod autobusu cca 20-25 min po prílete.

Inak pre tvoju informáciu - štandardný check-in je 2 hod - 30 min, u SkyEurope 2 hod - 40 min.
Reakcia na: Isidor #28976:
Áno, končí. Frajerka pred 14 dňami nestihla lietadlo z Heathrow, lebo check-in trval dlhšie ako si plánovala. A nikto sa s ňou ani nebavil - k spiatočnej letenke za 100 GBP poplatok 140 GBP za prebookovanie letu. A to boli British Airways, u nízkonákladoviek je to ešte horšie, takže tie dve hodiny pokladám za optimálne (nie povinné).

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.