Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #28448:
Nielen to, mozno mam vnimanie skreslene aj tym, kde sa pohybujem po Prahe - Brevnov, Motol, Dejvice a Hradcany, obcas Zizkov, to nie je nic moc. V Brevnove je mizerny interval, v Motole to este ako-tak ide, ked prave nevynechavaju spoje, pred Hradcanskou su furt zapchy (bo stavba tunelu pod Letnou), po Zizkove sa nachodim najviac pesi, bo zastavky su desne daleko od seba (co ostatne nie je specialitou len toho Zizkova...)

Co je v Prahe vyrazne lepsie, a co Prahe vyslovene zavidim, je listok cez SMS.

Re #28449 grofmathias: Nove Butovice su na metre B. A ked uz si tam cestoval z toho letiska, tak si zabudol dodat, ze linka 179 Letiste Ruzyne-Nove Butovice ma mimo spicky polhodinovy interval, coz neni nic moc, a metro B ma v tejto zastavke interval 7.5 minuty (ked sa dobre pamatam), coz tiez nie je nic moc. Ze si sa zrovna lazo-plazo krokom trafil do tychto hodnot, je viac zazrak, nez zasluha DPP. Opat, Nove Butovice su par metrov pod zemou. Keby si byval na Namesti Miru alebo Hradcanskej ako ja, kam ta len pohyblive schody vezu dve minuty a zazival by si to denne, nebavilo by ta to tolko.
Reakcia na: Dimi #28493:

Ok, tak som aspoň vyjadril svoju ilúziu o doprave v KE. Veď aj z návrhov trás sa dá inšpirovať, či nie? ?
Vidím, že som rozprúdil divokú diskusiu ?, ale tak by malo byť pri všetkom, čo je strategické, výmena názorov, zlepšovanie, úprava...Kiežby na DPMK bolo fórum, kam by zavítal občas aj niekto z vrchných. Veď nato tu DPMK je, aby reagoval pružne na potreby obyvateľov. A najmä, keď zvýšil ceny dopravy a spravil prestupnú tarifu.
Reakcia na: grofmathias #28485:
Ja ta chapem, ale pochop ty, ze toto ak predlozis mestskym castiam a dpmk, nebudu sa s tebou bavit, lebo jednoducho to nie je kompletne LV... 😉
Reakcia na: LC #28384:
V Prahe som zil 9 rokov a ty budes moju zadnicu niekam vysielat na skusy? LOL, LOL, ROFL 😃 😃

Nehovorim, ze kosicka doprava je dobra. Hovorim len, ze prazska doprava nie je zas az taka super, aby ste tu nad nou vzdychali ako nad nebotycnym idealom. V Prahe mam priblizne rovnaku pravdepodobnost prichodu NP vozu, o chlp lepsie intervaly, zato omnoho horsie zapchy a teda aj meskanie... atd. atd. atd. Len sa mi nechce to tu vsetko vypisovat prave tebe, ked si ma tak krasne odpalkoval.
Reakcia na: eMareq #28490:

14 beriem, nemám výhrad, predĺžiť nejakú linku zo sídliska do obce cez kostol k Magnezitke.
15 podľa mňa to veľká zachádzka nie je a obslúži Trebišovskú zdola
16 v poriadku, nech je 16 nosná linka, ale PREPÁČ 37-čka????? To je snáď zlý vtip, keď je linka, čo premáva 5 hodín denne, strategická, tak to je bieda...
19 skús dať na 29 celodenne SU15, podľa mňa budú menšie zdržania
20 a prečo v pôvodnom návrhu nie je spojenie Džungľa-Loky? Hm? Miestna samospráva nebude nadšená.
23 písal som o vytvorení zastávok na Moldavskej s názvom OC Optima.
27 a 10 majú spoločné len zastávky na THC, NO a OC Cassovia, idú po iných trasách
30 a tam chodí aj 16 a 37
31 bolo to parafrázovanie, nemyslel som to vážne, ale keď treba, tak treba, nemyslím, že by tá linka bola vyťažovaná stopercentne, na Lokomotíve je možné vykonať pauzu, či nie?
53 a 56, tak potom načo 56-tku?

mail: Tak na to už nie je času, zajtra sa všetko prejednáva na magistráte, dovtedy linkové vedenie nespravíš. Sorry.
Reakcia na: grofmathias #28481:

14 - na Madridskej sa dá otočiť naspäť, takže nevidím dôvod tú linku ďalej naťahovať (skôr som za zachádzku nejakej linky z Ťahanoviec ako vetvy "A").
15 - otvoril som si budúci cestovný poriadok tejto linky a Michalovská tam NIE JE, je tam Stodolova a DPMK. Nikto ma o zmene trasy neinformoval.
16 - naďalej trvám na tom čo som písal. Základom dnešného linkovania sú linky 16, 34 a 37.
19 - zaujímavé, keď sa zopárkrát objavil na L29 SU15 tak ako, že to tam prešiel? Zapratáme Vojenskú MHD? Zapratáme ju radšej autami?
20 - Z Džungle stačí autobus ku Štadiónu Lokomotívy (a odtiaľ električkou), netreba im priamy spoj do centra (predtým to tak existovalo a fungovalo to dobre).
22 - opravujem, menší súbeh
23 - Prečo by mal cestujúci na letisko byť zdržovaním zachádzky ku OC Optima? Čo je Optima? Nejaká modla, že tam musí zájsť každá linka čo ide smer Pereš? Aká je dlhá? Stánie 2x na semaforoch a z toho raz v peknej kolóne (smer z Optimy). Či to niekomu za to stojí?
27 - tu vidím nezmyselnosť v tom, že budú dve linky (10 a 27), ktoré začínajú aj končia na tých istých konečných. Načo, pre koho? Ja si potom prosím obnoviť L1, lebo sa nechcem vyvážať L9 na Jazero - dlho to trvá, pôjdem inšou linkou...
30 - Áno, ale chodí cez Rastislavovu.
31 - Jasné, však chlap môže močiť v lese, aj veľkú potrebu tam spraviť. Čo tam hľadieť na to, že aj on je človek. Ty by si bol prototyp šťastného zamestnanca. Zamestnávateľ Ti povie, však choď močiť poza budovu... A čo ma po vodičoch Katky? Keď im to nevadí? Áno je to vecou dohody, ale na tú sú potrební dvaja. Keď sa druhý nenájde, tak sa bude močiť v lese... Mal by si ísť robiť vodiča MHD, asi dlho by si nevydržal...
53 - No to je pravda, že KVP prišlo o celodenné spojenie so stanicou (čo vnímam ako mínus), ale to neznamená, že to spravíme aj iným (aj tak sú potrebné dnes dve celodenné linky na stanicu). Keby existovala trať na stanicu, tak potom v pohode prestup na trolejbus.
56 - Však po novom tam bude jazdiť expres, ja nevidím dôvod zavádzať túto linku, len preto, že v prípade nejakej poruchy na trati na Jazere, treba záchrannú linku (zrejme špičkovú).

Re #28489 grofmathias: Tak to pošlem na ten mail.
Reakcia na: PTI #28471:


matthiew (a) azet. sk. Takisto bez medzier. Vopred za návrh územného plánu ďakujem.
Reakcia na: Axel #28486:

súhlasím!!

Hlavná vec, že aj pri výluke na L71 dajú malé autobusy v špičke a na L12 si veselo jazdieva SU15 poloprázdny počas takmer 80% svojej trasy.
Reakcia na: TA #28484:

V pohode, jazdí tam sem-tam L36, ináč nič. Ide o odbočovanie vpravo z Poštovej. Ak sa zmestí daný autobus do tých dvoch pruhov, prosím. Ináč, aj výprava dvoch autobusov L34 a L19 každých 10 minút tou trasou nemusí byť najvhodnejšia, pretože je to dosť krátka ulička. jedine, ak by sa tam dal zákaz vjazdu vozidlám mimo ver. dopravy a ostatné vozidlá by šli cez šrobárku na Moyzesku. Pokiaľ však nenastanú uvedené komplikácie, nie som proti vedeniu SU15 po tejto trase.
Viem, aj súčasná L32 odbočuje ostrú zákrutu pri TU, ale má k dispozícii električkový pruh. Na Moyzesovej má k dispozícii šírku maximálne 6 metrov.
Reakcia na: grofmathias #28481:
Zastavovanie pri Optime cestou z Peresa - zastavka na okraji chodnika pri odbocovacom pruhu sa tam priam pyta. Zachadzanie k Optime k tomu "terminalu" je ZBYTOCNOU stratou CASU. Babickam usetri mozno 100 metrov a autobusu vyrobi stratu odhadujem tak 3 minuty statia na semaforoch.

Myslania uz dnes jazdia vlakom alebo SAD. Je to pre nich bez prestupov (pripadne max 1x v Hutke pri SAD), rychlejsie a nepochybujem ze aj lacnejsie...

K busom na Jazere - od Masokombinatu k Bajkalu v pripade nehody elektriciek nepojde absolutne NIC. Ohladom zalohy si velke nadeje nerobim, zazil som na Jazere nejednu mimoriadnost a ani raz zaloha neprisla, a aj keby prisla, tak by kapacitne nestacila.
Reakcia na: Dimi #28483:

Prepánajána, veď krucinál už pochopte, že som navrhol trasy liniek, podľa mňa. Nie celú štúdiu linkového vedenia. Či je to také ťažké si uvedomiť, že človek, ktorý nepracuje pre DPMK a napíše, ako by si predstavoval trasovanie liniek, bez dodatočných podkladov nemôže relevantne vytvoriť celú dopravnú sieť?
Snaha tu bola. Teraz predsa nepôjdem pred DPMK o tretej ráno sledovať celkový počet vypravených vozov z garáží. Resp. nepôjdem za každým spojom s meracím pásmom a nebudem merať vzdialenosti. Veď niekto z DPMK mi písal, že nový odbavovací EMtrest slúži na monitorovanie vyťaženosti liniek. Nuž, o trasách, ktoré sú strategické, vedia v DPMK.
OPAKUJEM!!! Predstavil som SVOJU predstavu, ako by mohli linky chodiť! OK? Takisto to môže spraviť hocaký občan z mesta, aj nemesta. Máme slobodu prejavu, takže voč kráčí? ?
Reakcia na: grofmathias #28481:

SU15 jazdia po Poštovej už teraz. A dokonca aj po Vojenskej ?. Snáď nechceš povedať, že teraz kvôli slabšiemu začiatku zimnej údržby ciest, nebudeš posielať dlhšie autobusy " do kopcov ".
Reakcia na: grofmathias #28481:
Ja len taka mini otazocka k tomuto:
a som na to linkovanie mrkol a vôbec si NEMYSLÍM, že linky majú temer identické dĺžky a že výprava môže byť v identických intervaloch. Lenže čo keby to nejaký debko z dpmk opísal a Ty by si prišiel o $$$?

--Daj mi všetky podklady, čo mal ten, kto vypracoval pôvodný návrh a máš aj môj so všetkým, ako má byť. Ak nie, načo toľko kriku?


A ta otazocka: naco su ti podklady ineho LV, ked vravis, ze robis nove LV ? ?
Reakcia na: Sarko #28470:
ano, oficialne nemaju vacsi interval, skus si prax, neraz cakas 20 minut a pridu ti dve v minutovom rozmedzi, co znamena, ze jedna je natresk a dalsia ide nevyuzita, pokial tu prvu neobehne, c je niekedy pol trasy.
Este aj mimo spicky, kde maju volne cesty apresne casy, niesu schopni to dodrziavat. O systeme, ze nasli sme cierneho pasaziera, tak vystupi cely bus a on s revizormi ostava dnu, ani nebudem vypravat.
Londyn elektricky ma , v croydone, mimo centra, asi jedini, normalni . Teraz nariekaju za elektrickou a chystaju , snad, trat do centra z juhu na St Pancrac k Eurostar terminalom.uvidime.
A metro´? firma metronet tu sposobila tolko bordelu a neplni si zavazky az az a tie milionove straty samozrejme platia danovi poplatnici, kdezto dakto si plni vrecka.
Toto su vysledky nedostatocnej kontroly sukromnych spolocnosti. A mohol by som sa tu rozpisovat na strany, ale to sa mi nechce, tema je niekde inde.
Reakcia na: eMareq #28479:

Re #28359 grofmathias: Tak to vycap po týždni. Nič v zlom, ale asi si to pripravoval narýchlo... Pozri mali sme tu zopár navrhovateľov prelinkovania (posledne Dunčo), ktorí vedeli zbúchať tak trasy a viac nič. To je MOMENTÁLNE tvoj prípad. A také vie - úprimne kdekto (bez urážky či vyrývania).

--Prepáč, ale kdekto sa tu neukázal, pretože žiaden iný návrh tu nebol prezentovaný.

Ja som na to linkovanie mrkol a vôbec si NEMYSLÍM, že linky majú temer identické dĺžky a že výprava môže byť v identických intervaloch. Lenže čo keby to nejaký debko z dpmk opísal a Ty by si prišiel o $$$?

--Daj mi všetky podklady, čo mal ten, kto vypracoval pôvodný návrh a máš aj môj so všetkým, ako má byť. Ak nie, načo toľko kriku?

13 - Baňa-Amfiteáter-Nám.MMM-Mier-Kalinovská-Lingov
- Načo a pre koho taká linka s intervalom 60/30 až na Lingov? Kto ju potrebuje? Po novom tam bude chodiť trolík každých 7,5 minúty. Čo sa tým získa (zlepšenie dopravy to nebude)?
-- tú linku by som najradšej zrušil, nemá význam voziť pár ľudí na baňu za paintballom, či do záhradky

14 - HM Tesco a Baumax-Ťahanovce-Madridská-Mier-Mlynská Bašta-Žel. Stanica.
- Opäť príklad nevhodne zvolenej trasy (linka 60/30). Po novom budú mať Ťahanovce takú frekvenciu spojov a kvalitu spojenia akú tam nemali ani nepamätajú. Toto by sa dalo vyriešiť zachádzkou nejakej linky ku ZŠ Ťahanovce (len by tam muselô premávať malý bus)
-- v pôvodnom návrhu NEBOLA uvedená zachádzka na sídlisko, preto som to spravil, ako som spravil

15 - Exnárova-OC Torysa-Sečovská-Nám. osl.-Moldavská-Michalovská-OC Optima
- Pokiaľ má jazdiť naozaj cez Michalovskú, tak sa tá linka zbytočne kľukatí
--Hlavná vec, že prejde navyše asi 300 metrov, ach, aká abnormálna strata, ktorá DPMK položí na kolená

16 - Podhradová-Mier-Mlynská bašta-Žel.stanica-Colnica-BPMK-Dneperská
- Chcem vedieť, prečo Jazero potrebuje linku na stanicu? Asi im tá L3 zjavne nestačí, tak im prilepšíme autobusom... A že Ti nie je hanba dnešnú L16 tak presmerovať, nakoľko táto linka je SYSTÉMOVÁ.
--To, že je L16 systémová dnes, neznamená, že do apokalypsy bude systémová. Namiesto nej by bola systémová L10, ktorá obsluhuje dosť často Rastislavku a OC Cassovia, či nie?

19 - Dneperská-Južné nábrežie-Nám.osl.-UPJŠ-Amfiteáter-Hodonínska-Iskra-Kláštor
- Čóóó? Vidím dobre? Zachádzka na Amfiteáter(???) a potom návrat cez Hodonínsku? To chce mať guráž také niečo navrhnúť.
--Guráž chce mať návrh, ktorý počíta so solarisom na Poštovej. Touto linkou by mohli cestovať gymnazisti GTA, Laca Novomeského, študenti OA Watsonovej, TU, gymnazisti na Popradskej. Zato Vojenskú ulicu zapratajme, však? Divoký kopec k nemocnici, v zime bude žúžo.

20 - Maša-Mikovíniho-Moldavská-Nám.osl.-Mier-HM Tesco-Džungľa
- Diskutabilná zmena trasy. Nemyslím si, žeby Džungľa potrebovala priame spojenie s NO.
--a načo vôbec Džungli nejaké spojenie, však? stačí im Tesco bus...No comment

22 - Horný Bankov-Havlíčkova-TU-Nám.MMM-Žel.stanica-Colnica-Vyšné Opátske.
- Prečo ďalší súbeh s električkou a zas to bude linka 60/30?
-Kde je súbeh s električkou? Tie dve zastávky od TU po Starú radnicu? Ahá, ešte pár metrov od Havlíčkovej k semaforu.

23 - Pri hati-Žel.stanica-Nám.osl.-SOU dopravné-OC Optima-Letisko.
- Ak myslíš zachádzku do Optimy, tak som zásadne proti. Hádam Tí čo cestujú na/z letisko/a nebudú zdržiavaní cestou do/zo spomínaného OC.
--Je problém upraviť okrajové chodníky na zastávku pri OC, ako to je pri Kauflande? myslím, že nie. A je to neskutočne dlhá zachádzka, však? Tipujem, že si vodič odbehne ešte na nákup....

25 - OC Cassovia (Cassosport)-OC Optima-Pereš-Lorinčík-Poľov-Šaca nemocnica
- Nuž keď sa niekto bude chcieť dostať zo Šace, tak najprv obíde všetky dediny potom vystúpi na OC Cassovia a potom bude musieť ísť ďalších 12 minút aby sa dotrepal do centra. Bude si musieť kúpiť drahší lístok a bude cestovať dlhšie ako je to v dnešnom návrhu.
--som ďalej písal, že jedna z troch liniek by bola expresná, "rázcestná". A ten starší návrh ozaj počíta s vybavením napr. Poľova...Tí musia ísť na rázcestie, alebo do Šace a odtiaľ do mesta. Congrats, Poľovčania.

27 - Madridská-HM Tesco-Mier-Nám.osl.-SOU Dopravné-OC Cassovia
- Na jednej strane sa tu stále spomína nesúbeh liniek cez Moldavskú cestu tak vymyslíme ďalšiu linku, mimochodom oslabujúcu dnešnú L6.
Odľahčí L34, ktorá zbiera mestské školy a zas poskytuje rýchlu dopravu z NO.Tak vôbec, všetky spoje dajme až od DPMK, lebo L6 bude po Moldavskej oslabená...

28 - Krásna-OC Važec (vetva "a" zachádzka N.Hutka a Myšľa 1 bus). Tá zachádzka bude najprv do Myšle a až potom do Krásnej, alebo to bude linka priama. T.j. pár spojov nepôjde v tom čase do Krásnej (negatívum v podobe dier) ale rovno do Myšle?
--Je problémom spraviť jeden bus, do myšle, ktorý by zašiel do Krásnej? Myslím,že Myšlania pôjdu radšej vlakom, než sa trepať ako blázon do Krásnej, odtiaľ k Važcu, odtiaľ na NO a odtiaľ dajme tomu na THC....Minimálne tri prestupy...Krása

29 - ZOO-Vyhl.veža-Mier-TU-Nová nemocnica-Pošta 1-Stará nemocnica-Barca
- Prečo až do Barce? Potrebujú tam viac spojov? Električka nič?
--Pre ňa za mňa, koniec linky môže byť aj pri cintoríne, keď je tam dostatok priestoru...

30 - Exnárova-OC Torysa-Sečovská-Nám.osl.-Krajský súd-VŠA-OC Cassovia.
- Opäť ďalšia linka cez Moldavskú, ale Furčania sa potešia, lebo majú ďalšiu linku z Exnárovej.
-- Doteraz tak nie je, však? Že L30 chodí k OC Cassovia, nie?

31 Kláštor-Mikovíniho-SOU Dopravné-Nám.osl.-Sečovská-Lingov-Exnárova
- Dnešná L31 ponúka viac a dobrých spojení naraz, toto sa však podobá (podľa príspevky vyššie) na čisto školský spoj
-- ok, 31 nemá zmysel, ak je posilnená L34. Spokojný si? Snáď sa uľavilo.

32 - (Jahodná-Alpinka každých 240 min.) Črmeľ-Havlíčkova-Žel.zast.Ťahanovce (každých 60 min.)
- Na oboch konečných absentuje sociálne zariadenie pre vodičov. Čo s tým (kúpime im šerble)?
--chlap sa môže vyčúrať takmer všade, na Črmeli je les, stanica detskej železnice. Vodiči Katky, mimochodom, ako chodia na záchod. Je tam reštika Baránok, každé štyri hodiny môže na WC na jahodnej. Ide o dohody....Prosím ťa, chcanka je najmenší problém.

33 - Žel.stanica-Nám.osl.-Mlynská bašta-Mier-Krematórium
- To sa zas krásne kľukatí a všetci na Národnej triede, Hlinkovej sú odkázaní na túto linku s intervalom 60 minút (zas "zlepšujeme dopravu")... Stará trasa je tak zlá?
-- Ok, šupnime to expresne do krematória.

51 - Pošta 13-Hanojská-Termostav-Nám. Osl. Stará nemocnica-Cassosport
- V úseku OC Cassovia - Nám. osloboditeľov by mal jazdiť autobus CELODENNE 7,5 minúty. Na jednej strane nezmyselne presmerujeme L16 a na druhej zavedieme akože túto záplatu (aj to len cez špičku). Prečo?
--Tiež som toho názoru, že načo túto linku....Konieckoncov, načo ju k DPMK, keď od NO bude kopírovať L15??? Nezmyselná linka je tá 51.

53 - Hanojská-S.Ťah.MiÚ-Mier-Žel.stanica
- Chýba celodenné spojenie Ťahanoviec so stanicou už len preto, že keby sa všetci aj z Ťahanoviec a aj z Furče (absencia otočky pre trolíky na stanici) mali narvať do len L16, tak ani klbák by nestačil!
--Takisto chýba celodenné spojenie KVP so žel. stanicou a nehulákam. Tých pár metrov prejdem od Jakabovho paláca...

56 - OC Važec-BPMK-Colnica-Nám.osl.-SOU Dopravné-OC Optima-Šaca nemocnica.
--Od NO má linka rovnakú trasu, ako starý návrh. Na Ťahanovce ide v špičke dosť liniek z NO, si myslím. Tak načo nám je aj tento expres??? Stačí to hodiť od DPMK cez kruhák do Šace...UŠETRIA SA KM...


Re #28439 grofmathias: Žiadne TESCO na KVP NEBUDE. Starosta KVP (stretol som sa s ním ja a Dimi) povedal, že oni nemajú záujem o búdu, ale ak by tam malo byť nejaké OC, tak nech je po vzore OC Galéria.
--- chvála Pánu Bohu, že niekto z poslancov rozmýšľa.
Reakcia na: Dimi #28478:
oprava: (ved DPMK ma uz dnes s tymto problem a aj tak mesto prispieva do mhd, resp. pre dpmk len 400 milionmi rocne, co je absurdita prveho stupna )
Reakcia na: grofmathias #28359:
Tak to vycap po týždni. Nič v zlom, ale asi si to pripravoval narýchlo... Pozri mali sme tu zopár navrhovateľov prelinkovania (posledne Dunčo), ktorí vedeli zbúchať tak trasy a viac nič. To je MOMENTÁLNE tvoj prípad. A také vie - úprimne kdekto (bez urážky či vyrývania).

Ja som na to linkovanie mrkol a vôbec si NEMYSLÍM, že linky majú temer identické dĺžky a že výprava môže byť v identických intervaloch. Lenže čo keby to nejaký debko z dpmk opísal a Ty by si prišiel o $$$?

Tvorcom súčasného linkovania NIE SOM, autora poznám, mám s ním dobré vzťahy, ale neznamená, že so všetkým súhlasím. Svoj vlastný návrh som posielal.

Mne nikto za návrh NEPLATIL (a ani som to neočakával).

Populista je tavárišč komsomólec Fico a zvyšok vlády NIE JA. Za to, že sú moje príspevky niekedy viac pod kožu (ale s takým sa tu STRETNEŠ) ja za to nemôžem. Nauč sa s tým žiť.

Irisb + RDZ 50 - prišlo Vám to vhod čo? Nemajte boja, na boha som sa nehral, na to nemám "papiere", jedného tu však máme, ale ten tu už nepíše. 🙂

Ale poďme späť k tomu tvojmu návrhu v #28411. Budem písať iba k tomu k čomu mám výhrady.

13 - Baňa-Amfiteáter-Nám.MMM-Mier-Kalinovská-Lingov
- Načo a pre koho taká linka s intervalom 60/30 až na Lingov? Kto ju potrebuje? Po novom tam bude chodiť trolík každých 7,5 minúty. Čo sa tým získa (zlepšenie dopravy to nebude)?
14 - HM Tesco a Baumax-Ťahanovce-Madridská-Mier-Mlynská Bašta-Žel. Stanica.
- Opäť príklad nevhodne zvolenej trasy (linka 60/30). Po novom budú mať Ťahanovce takú frekvenciu spojov a kvalitu spojenia akú tam nemali ani nepamätajú. Toto by sa dalo vyriešiť zachádzkou nejakej linky ku ZŠ Ťahanovce (len by tam muselô premávať malý bus)
15 - Exnárova-OC Torysa-Sečovská-Nám. osl.-Moldavská-Michalovská-OC Optima
- Pokiaľ má jazdiť naozaj cez Michalovskú, tak sa tá linka zbytočne kľukatí
16 - Podhradová-Mier-Mlynská bašta-Žel.stanica-Colnica-BPMK-Dneperská
- Chcem vedieť, prečo Jazero potrebuje linku na stanicu? Asi im tá L3 zjavne nestačí, tak im prilepšíme autobusom... A že Ti nie je hanba dnešnú L16 tak presmerovať, nakoľko táto linka je SYSTÉMOVÁ.
19 - Dneperská-Južné nábrežie-Nám.osl.-UPJŠ-Amfiteáter-Hodonínska-Iskra-Kláštor
- Čóóó? Vidím dobre? Zachádzka na Amfiteáter(???) a potom návrat cez Hodonínsku? To chce mať guráž také niečo navrhnúť.
20 - Maša-Mikovíniho-Moldavská-Nám.osl.-Mier-HM Tesco-Džungľa
- Diskutabilná zmena trasy. Nemyslím si, žeby Džungľa potrebovala priame spojenie s NO.
22 - Horný Bankov-Havlíčkova-TU-Nám.MMM-Žel.stanica-Colnica-Vyšné Opátske.
- Prečo ďalší súbeh s električkou a zas to bude linka 60/30?
23 - Pri hati-Žel.stanica-Nám.osl.-SOU dopravné-OC Optima-Letisko.
- Ak myslíš zachádzku do Optimy, tak som zásadne proti. Hádam Tí čo cestujú na/z letisko/a nebudú zdržiavaní cestou do/zo spomínaného OC.
25 - OC Cassovia (Cassosport)-OC Optima-Pereš-Lorinčík-Poľov-Šaca nemocnica
- Nuž keď sa niekto bude chcieť dostať zo Šace, tak najprv obíde všetky dediny potom vystúpi na OC Cassovia a potom bude musieť ísť ďalších 12 minút aby sa dotrepal do centra. Bude si musieť kúpiť drahší lístok a bude cestovať dlhšie ako je to v dnešnom návrhu.
27 - Madridská-HM Tesco-Mier-Nám.osl.-SOU Dopravné-OC Cassovia
- Na jednej strane sa tu stále spomína nesúbeh liniek cez Moldavskú cestu tak vymyslíme ďalšiu linku, mimochodom oslabujúcu dnešnú L6.
28 - Krásna-OC Važec (vetva "a" zachádzka N.Hutka a Myšľa 1 bus). Tá zachádzka bude najprv do Myšle a až potom do Krásnej, alebo to bude linka priama. T.j. pár spojov nepôjde v tom čase do Krásnej (negatívum v podobe dier) ale rovno do Myšle?
29 - ZOO-Vyhl.veža-Mier-TU-Nová nemocnica-Pošta 1-Stará nemocnica-Barca
- Prečo až do Barce? Potrebujú tam viac spojov? Električka nič?
30 - Exnárova-OC Torysa-Sečovská-Nám.osl.-Krajský súd-VŠA-OC Cassovia.
- Opäť ďalšia linka cez Moldavskú, ale Furčania sa potešia, lebo majú ďalšiu linku z Exnárovej. 🙂
31 Kláštor-Mikovíniho-SOU Dopravné-Nám.osl.-Sečovská-Lingov-Exnárova
- Dnešná L31 ponúka viac a dobrých spojení naraz, toto sa však podobá (podľa príspevky vyššie) na čisto školský spoj
32 - (Jahodná-Alpinka každých 240 min.) Črmeľ-Havlíčkova-Žel.zast.Ťahanovce (každých 60 min.)
- Na oboch konečných absentuje sociálne zariadenie pre vodičov. Čo s tým (kúpime im šerble)?
33 - Žel.stanica-Nám.osl.-Mlynská bašta-Mier-Krematórium
- To sa zas krásne kľukatí a všetci na Národnej triede, Hlinkovej sú odkázaní na túto linku s intervalom 60 minút (zas "zlepšujeme dopravu")... Stará trasa je tak zlá?
51 - Pošta 13-Hanojská-Termostav-Nám. Osl. Stará nemocnica-Cassosport
- V úseku OC Cassovia - Nám. osloboditeľov by mal jazdiť autobus CELODENNE 7,5 minúty. Na jednej strane nezmyselne presmerujeme L16 a na druhej zavedieme akože túto záplatu (aj to len cez špičku). Prečo?
53 - Hanojská-S.Ťah.MiÚ-Mier-Žel.stanica
- Chýba celodenné spojenie Ťahanoviec so stanicou už len preto, že keby sa všetci aj z Ťahanoviec a aj z Furče (absencia otočky pre trolíky na stanici) mali narvať do len L16, tak ani klbák by nestačil!
56 - OC Važec-BPMK-Colnica-Nám.osl.-SOU Dopravné-OC Optima-Šaca nemocnica.
- Nový návrh počíta s celodennou linkou do Šace, toto je len špičková linka. Nevraviac, že dnešna L56 má svoje opodstatnenie. Ak treba viac spojov na Jazere tak sa to dá vyriešiť zahustením spojov (no ale to si musí mesto objednať, zaplatiť, ešte je stále s čím jazdiť. Ja by som bol rád, keby električky mali hustejší interval). V #28444 píšeš" "OK. Električky viac "unesú", ale do rizík by som zaradil haváriu jednej, pričom ostatné môžu ostať stáť, potom nevykryješ rezervou DPMK následný dopyt po preprave. Ďalším rizikom je prerušenie dodávky el. prúdu".
- Ja bývam na Komenského a okrem električiek mi tu nič iné nejazdí. Podľa tejto logiky by som si mal nárokovať na nejaký expres, alebo dokonca celodennú linku, lebo čo keď sa stane havária, vypadne prúd... Čo zvyšok, ktorý je tiež na ne odkázaný?

Re #28421 grofmathias: "Ok, keď je ten eMareq človek, ktorý nové veci implementuje, prečo sa stráni novým názorom?"

KDE SOM SA STRÁNIL TVOJMU NÁZORU? Chcel som vidieť NIELEN trasy, ale aj podrobnosti o nič viac mi nešlo! Napíšem to ešte raz, toto sú LEN trasy a nič viac! Buď je to seriózny návrh (/môžeš mi to poslať mailom - nedám nikomu opísať, alebo návrh a'lá Dunčo... Aspoň keby tie intervaly boli.

Re #28439 grofmathias: Žiadne TESCO na KVP NEBUDE. Starosta KVP (stretol som sa s ním ja a Dimi) povedal, že oni nemajú záujem o búdu, ale ak by tam malo byť nejaké OC, tak nech je po vzore OC Galéria.

Re #28458 PTI: "Nové linkové vedenie akože ruší peáž električkovej a nekoľajovej dopravy - príkladom je Myšľa - skrátenie linky iba po Važec. Nerozumiem prečo musí byť ale linka do Spalovne vedená cez Barcu, VSS, Južnú triedu, NO, ŽS vedená vedľa električky, ale nemá tiež konečnú v Barci a ďalej prestup na poloprázdnu 4-ku ?"

V Barci vôbec chýba zázemie pre vodičov (a ani tam žiadne určite nebude). Preto sa tam jazdí na otočku. Myslím, že tých 8 spojov cez prac. dni a 2 cez voľné dni nemôže konkurovať električke do Barce (o nejakej pravidelnosti tam tažko vravieť, lebo to sú objednávky obcí). Inak by ma zaujímalo, ako by ste riešili stav keď by prišiel zo Spaľovne do Barce čo by tam robil? Snáď nie stál a čakal na ďalší odjazd? Hádam nejaký prejazd na inú linku (čiže by pobral tak či tak nejakých cestujúcich z Barce).

Re #28468 PTI: Vy ste srandista. Že upraviť intervaly a z čoho? Zredukujeme sedlo na 60 minút? Ďakujem, neprosím. Tiež ste prívrženec všetko-všade dopravy? Objednalo si mesto viac či menej výkonov? Vám súčasný stav vyhovuje? Mne NIE a NEZMENILO by sa to ANI po zmene nejakých intervalov (ktorých liniek? Takmer všetkých). Súčasné linkovanie, toto totiž NEUMOŽŇUJE. Len zásadná zmena a odbúranie prežitkov robenia dopravy z dôb minulých pomôže, ale možno ste fixovaný na nejaký ten odchod, priamu linku a teraz o neho/ju prídete...

"Aj 5-ka od Optimy by viac slúžila aj internátom, keby nešla na stanicu, ale odbočila pri ZŠ na Kuzmánku (kopec stredných škôl) a skončila okolo športovej haly na Zimnej, resp. Amfiteátri (TU)"

Vy tou linkou v nedeľu nechodíte, tak Vám napíšem, že to KTčko je plné až až. Nebodaj vybavíte dva vozne na L6 v nedeľu, aby sa tí študáci pomestili?

"Myslím si že bolo oveľa výhodnejšie aj lacnejšie upraviť intervaly niektorých liniek, kde je potrebné posilniť, tak posilniť, a určite by to bolo výhodnejšie ako sa vybíjať na tom kto v DPMK presadí svoje umelecké dielo - opäť sa historicky opakuje fakt, že DPMK nie je schopné vyprodukovať 1 materiál, ale musí byť 1+1 (Kuzma)."

To je na vyhadzov ak zamestnanec ide voči svojmu nadriadenému. Ja si skôr myslím, že to bol pokus o dokázanie si niečoho (že mám ešte slovo na magistráte).

Re #28475 Axel: To tu už bolo a volalo sa to "V" (1. verzia) a potom sa zrušilo.
Reakcia na: PTI #28468:
No.. k tomu LV.. DPMK myslim, ze je schopny vyprodukovat jeden material, ale pruser je ten, ze ten druhy material vyprodukoval v ramci vlastnej obcianskej iniciativy pan Kuzma. Poslal ho rade starostov na prerokovanie, ale pan Rusnak ho chvalabohu zmietol zo stola, pretoze je to plne nezmyslov a nie je to oficialny navrh linkoveho vedenia. Bohuzial Kuzmov navrh sa dostal az na riesenie s mestom, s UHA, bol tam dalej tusim Filipko a vy. Ja sa vobec ale cudujem, ze to viceprimator pustil von, ze sa vobec dovolil vami zaoberat Kuzmovym vedenim. Ak ste ho citali, date mi za pravdu, ze je to volovina na entu.. Co sa tyka samotneho noveho LV, Ing. Nagy ma pravdu, ze ak sa to neprekope, mhd skolabuje. Cudujem sa, ze vy ako odbornik to nevidite. Terajsie odchody liniek mhd su schwartzovym linkovym vedenim, ktore sa ale blizi kuzmovskej koncepcii.. A to je, odchody liniek z konecnych zastavok na 0, 05, 10, 15 atd.. A kedze schwartzove linky maju skoro rovnaku dlzku trasy, potom je jasne, ze sa niekde musia spoje stretavat a vy, ak ste v tom poslednom a nestihate preskocit do prveho busu, je vam prestupna tarifa na... Ved cakat na dalsi spoj, ktory usiel znamena automaticky oznacit si dalsi listok.. Aj ked som si v zaciatocnom bode mohol naivne mysliet, ze sa s polhodinovym listkom dostanem do mojej cielovej stanice. Nove LV JE potrebne, riesi prestupy, potreby ludi. Vase tvrdenie, ze je lepsie len upravit casy terajsich liniek nie je spravne uz z toho titulu, ktory som opisal. A dalej aj z dovodu cislo dva a to, ze terajsie linky su dlhe, neekonomicke, nekoncepcne. Kolko vozidiel vam treba na 13 km linke, aby ste mohli ako dopravca obsluhovat zastavku v intervale v spicke povedzme.. po 6tich minutach ?? Skuste si to zratat a pridete na to, ze navrh noveho prestupneho LV toto riesi. Zmensi sa pocet vozov vo vyprave, zmensi sa pocet vodicov ( ved DPMK ma uz dnes s tymto problem a aj tak prispieva do mhd, resp. pre dpmk len 400 milionmi rocne, co je absudrita prveho stupna ), nespotrebuje sa tolko nafty, plynu ci energie a ZVYSI SA FREKVENCIA obsluhy zastavok. Dufam pan Titl, ze v piatok zmetiete zo stola Kuzmovo linkove vedenie, nedajte Filipkovi moznost podpisat sprostosti od pana Kuzmu.. Jeho prezentacie dlhych liniek typu Jahodna-Spalovna fakt nemaju chybu. Este raz si tie LV prejdite a zasmejte sa nad panom Kuzmom.. Dufam, ze si to stihnete vcas precitat. Ak chcete o tom dalej diskutovat, zavolajte panovi Rovinskemu, da vam moje cislo, alebo mi napiste na email trolejbus.kosice@gmail.com

Dakujem
Martin Kristof
PTI: Co sa tyka zastavok mhd v ramci dopravneho riesenia pri Auparku. Terajsie zastavky elektriciek maju zostat zachovane. Sice na jednej strane je to mozno prinos pre substrat zo smeru Jazero a Barca, kt. ide do centra, na druhej strane v pripade prestupu na abus a tbus dopravu nezanikne pesia turistika pri zdolavani vzdialenosti na prislusnu zastavku. Skor by som si predstavoval nejake miesto prestupu, kde by sa minimalizovali tieto vzdialenosti.
Reakcia na: PTI #28456:
Viem, kto a kedy zrusil UDI.. Pana Krizana poznam osobne, samozrejme v tom case, ked sme sa casto stretavali som este o zruseni UDI z jeho strany nevedel. Teraz, ked sa stretneme mu to pekne vytmavim a som zvedavy, ake ma argumenty na tento nezmysel, ktory urobil. Kedze viem, kto ste, rad by som vedel, ako instituciu UDI nanovo zriadit. Primator sa pri stretnuti s nami a s nasim Zdruzenim na podporu ekologickej dopravy v Kosiciach vyjadril, ze nemame dobreho dopravneho inziniera, zbehleho v tychto veciach, ktory by sa mohol ujat funkcie v pripadnom UDI. Takze aj keby sme do mesta opat dostali UDI, koho navrhujete ako hlavneho dopravneho inziniera ? Pretoze rozmyslame o tom, ze trosku je potrebne pritlacit na mesto, aby UDI znovu fungovala. Ale to je nemozne, ked sa do toho pusti iba nase zdruzenie. Dufam, ze ak sa podari toto urobit a poslanci to podporia, ze najdeme dostatok ludi, ktori chcu pomoct doprave. Opakujem, ktori CHCU pomoct. V zmysle, ze ich to bavi a maju zaujem o rozvoj mesta.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.