Reakcia na: TA #17537:
Riešenia :1. trolejbus - lebo nejazdí po koľajniciach ? ;
2. kvapky dažďa pri veľkej rýchlosti rozpúšťajú vápnik, ktorý sa nachádza v skle. ?
Ja nie som odborník na dopravu, som len taký obyčajný fanda MHD, ktorý počúva z každej strany to a z druhej hento... Ale jedno viem, tiež som zo začiatku bol proti prestupnej tarife, veď my košičania sa vieme dostať skoro všade na jednu jazdu... A bumm zrazu má prísť zmena a to sa zrazu niekomu nepačí... Neviem, čo myslíte ////"Jednou zo zásadných vecí je cestovná rýchlosť (vrátane čakaní mimo vozidiel - to je čas, ktorý je cestujúcimi vnímaný ako najnepríjemnejší) a druhou minimalizácia prestupov (samozrejme len po hranice relatívne hustej intervalovej dopravy). "////. Veď čím je linka kratšia, tým je vyššia cestovná rýchlosť, pretože vozidlo netrčí v kolónach a je rýchlejší obeh na linke a cestujúci len prestúpi na prestupnej zastávke do vozidla, ktoré ho odvezie do ďalšieho koridoru... A práve tým sa aj dosiahne zhustenie intervalu na trati, teda cestujúci nebudú musieť čakať v sedle na spoj 30 minúť, čo je niečo nenormálne...
yeti
Verím, že sa to v budúcnosti zlepší - ideálnu predstavu mám takú, že táto hektická doba (myslím v oblasti organizácie MHD v Košiciach, nie obecne, samozrejme) sa prekoná, že sa najväčšie chyby z minulosti postupne odstránia a že potom bude viac času aj na cizelovanie zmien aj na diskusiu atď.
K tým pripomienkam a podnetom, čo zaregistrujem na tomto fóre (a mnohé sú zaujímavé a niektoré aj poučné - bez líškania, je to tak), sa snažím vyjadrovať, len prosím o trpezlivosť.
Inak (listy, e-maily) je asi najlepšie osloviť ma osobne - keď už vidím, že si niekto dal tú námahu a prišiel za mnou (ale prosím nie nie cez môj pevný pracovný čas cez pracovné dni medzi 7. a 14. hodinou, ale predtým či potom), tak už s ním podiskutujem, keď práve niečo vyslovene nehorí.