Páči sa mi, ako si tu každý prihrieva vlastnú polievočku (elina, trolík...)
yeti: Mám jeden dotaz ohľadom úpravy cestovných poriadkov na L19 a L27. Z akého dôvodu tam bola nutnosť posunu odchodov zo všetkých konečných??? A keď už aj, tak prečo tak drastický??? Keby bol na uvedených linkách teraz posun o 10 minút naspäť, to jest každý spoj by vyrážal z konečnej o 10minút skôr, tak by sa nedokašlalo toľko spojení, ako je tomu teraz. Vychádzam zo sedlových časov: ( v zátvorke sú staré odchody)
L19 Mlyn (04, 34) 15, 45 Kláštor (01, 31) 08, 38
L27 Dnep (21, 51) 02, 32 Madrid (08, 38) 17, 47
A ešte: Prečo sa to všetko menilo až po roku zápch na Opátskom, naviac keď už teraz sa rysuje opätovná zmena a tým aj čas prejazdu v uvedenej trase??? ?
yeti: Mám jeden dotaz ohľadom úpravy cestovných poriadkov na L19 a L27. Z akého dôvodu tam bola nutnosť posunu odchodov zo všetkých konečných??? A keď už aj, tak prečo tak drastický??? Keby bol na uvedených linkách teraz posun o 10 minút naspäť, to jest každý spoj by vyrážal z konečnej o 10minút skôr, tak by sa nedokašlalo toľko spojení, ako je tomu teraz. Vychádzam zo sedlových časov: ( v zátvorke sú staré odchody)
L19 Mlyn (04, 34) 15, 45 Kláštor (01, 31) 08, 38
L27 Dnep (21, 51) 02, 32 Madrid (08, 38) 17, 47
A ešte: Prečo sa to všetko menilo až po roku zápch na Opátskom, naviac keď už teraz sa rysuje opätovná zmena a tým aj čas prejazdu v uvedenej trase??? ?
alebo 6293,6295.
1018
V mene ludi, ktori sa tu o to starame, dakujem. Snazime sa v ramci svojich casovych moznosti. A som velmi rad, ze v ostatnej dobe sa aj tato kosicka podstranka stala castym miestom, kam bludia oci nielen fanusikov, aj zamestnancov DPMK, dokonca aj tych vrcholovych. Diskutujucich samozrejme tym padom pribuda, fora naberaju na odbornosti, spusta sa verejna diskusia. A aj to je poslanim tejto stranok iMHD.sk....