Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Y #11017:
ten konkrétny 1 kus, ktorý bol v KE bol aj v Ostro sledovaných vlakoch alebo si tým myslel len ten konkrétny typ ❓
Sarko : Vtedy, keď tu bol parný rušeň, za ním pred SPŠD stála Waršava, normálne osobné auto - benziňák zo železničnými kolesami. Bol z Vrútok zo železničného múzea a došiel tu po vlastnej osi. Kedysi ho používali inšpektori železníc. Mal aj volant a núdzovo sa s ním dalo jazdiť aj po ceste. Myslím, že bol použitý aj vo filme "Ostro sledované vlaky". Bola to obdoba, resp. licencia starej PRAGY s takou chrbtovou plutvou. Dal sa aj otočiť o 180 stupňou na takom zdviháku asi za minútu. Niekto s ním jazdil po Hlavnej a počul som, že aj po celom meste.
Reakcia na: Sarko #11009:

pamätám si, že raz bol nejaký parný rušeň na Hlavnej. Bolo to myslím počas dní Košíc, kedˇ Dzurinda odovzdával ceny mesta Košice. Kedˇže ceny MK sa odovzdávajú vždy v posledný deň osláv, tak to bolo 7. mája.
A mám taký dojem, že to bolo v roku 1999 ( kedˇ sa konali prezidentské voľby, lebo vtedy Dzurinda na konci ceremoniálu vyhlásil, aby sme všetci volili Schustera a nie Mečiara. ( čo napokon aj vyšlo - hurá ) )
Ale aby som neodbočil od témy ten rušeň tam bol minimálne v ten 1 deň, ak nie dlhšie počas celých osláv.

Ak sa mýlim s tým dátumom ( máj 1999 ) " pobytu " rušňa na Hlavnej, tak ma opravte.

-----------------------------------------------------------
Ten rušeň vtedy nemohol prejsť okolo vyústenia potôčika pred Tescom. Preto odtiaľ museli odobrať zopár dlaždíc ( myslím, že tam chýbajú dodnes ).
Reakcia na: milan-cestujúci #10994:
-)
Reakcia na: 1018 #11001:
-) )

Koľkože rôčkov má SHORTY nabehané ? Nemyslím si, že v DPMK robí až tak dlho. Veď jeho "číslo" začína štvorkou, !!!!


PS: odkaz pre Váž. Pána P. SHORTYHO
_______________________________
čau shorty, 🙂 nemohlo by si zariadiť všetkým bričkám hlásenie zastávok ? - Bol by si slááááááááááááávny ? ? ?
info: DÚFAM, ŽE SI TERAZ NEMYSLÍTE, ŽE JA SOM TEN GECO !
__________________________________________________
(o pol deviatej ráno som bol v škole čo môžem ľahučko dokázať ! Spravte si nejako ten IP systém, lebo to nie je normálne, že každéhol, čo natrafí na túto stránku a napíše "blbosť" budete považovať za mňa, bez toho aby ste si to nejako overili !!! Inak nick si zmením až od marca ! A možno tu už nebudem ?
Oprava - netuším, ako sa mi podarilo to "ĎPMK"
Reakcia na: Y #11008:
Vďaka za pochvalu ? V Tebou uvedených firmách nepracujem, ale s ĎPMK spolupracujem. S Waršavou som sa neviezol, ani som nevedel, že bola na Hlavnej. O aké vozidlo ide? Na parný rušeň si pamätám, ale určite bol len na Hlavnej ul., inde do siete z technických príčin zasiahnuť ani nemohol.
Sarko : Prekvapuješ ma. Až by som povedal, že robíš v DP, alebo v NOREK atp. Nevozil si sa v tom historickom vozidle " Waršava", ktoré tu bolo pred pár rokmi na hlavnej zo železničnými kolesami ? Vtedy jazdil po hlavnej aj parný rušeň. Počul som, že nejákí ľudia sa na ňom vozili po meste.
Reakcia na: 1018 #11001:
Plne s tebou suhlasim. "Milujem" teoreticke vyjadrenia odbornika z druhej strany republiky na uzko lokalne zalezitosti a navyse cloveku, ktory sa s tymto problemom denno denne stretava v praci.
Reakcia na: Vladimír #10997:
Ved som to nenazyval prestupnym listkom ? stale to bol listok pre 2jazdy...a len som ho prirovnal k spiatocnemu listku na zeleznici.
Reakcia na: Nodes #11003:
Nezúfaj, niekedy Ti ukážem fotky z kalamity v KE z roku 1993, keď nasnežilo hádam meter snehu. Nafotil som, ako plne funkčná nákladná babička #3 so zametačom #3 doslova frézuje koryto v snehu alebo závejom zaviatu odstavenú T3, kde závej siaha až na strechu vozidla. Nechytá sa ani Liberec 😉
Reakcia na: BMko #10990:
Pridem, ale az v polovici marca. Dovtedy sneh asi nevydrzi.
Reakcia na: Y #10996:
Áno, tentoraz si to odnieslo KT8 #523... Je zaujímavé, že okrem T6A5 #622+623 na tom istom mieste vykoľajili iba KT8-čky. Priznám sa, že v tomto smere veľa neviem, ale zistil som jednu informáciu, že ide o absenciu prechodnice medzi oblúkom a výhybkou, čiže za oblúkom začína hneď výhybka, oblúk prechádza z mierného klopenia do rovinky a náprava vyskočí zhruba tesne pred hrotmi jazykov. Navyše je tu prechod zo žliabkovej na hlavovú koľajnicu, výhybka je už z profilu S49. Dielenskí v tomto smere už skôr ako príčinu odstránili na ľavej koľaji žliabok v úseku cca 150 až 200 cm.

Navyše je tu nevysvetlené vykoľajenie druhej nápravy prvého podvozka zadného vozidla T3 #391 (zo súpravy #390+391) na vnútornej koľaji, na jej rovnej časti a v blízkosti pred zjazdovou výhybkou. O tomto sa ešte poinformujem.
BMko

Myslim si, ze Tvoj ton na SHORTYho a slova k tomu "Joj, to si co zapotil" a "laskavo by mohol Shorty z volneho zobrat brusku a poprehanat sa po tej kolaji" nie su na mieste. Pokial budes mat najazdenych tolko km a mat tolko skusenosti, kolko ma on, mozes objektivne skritizovat jeho nazor na trat a posudit, ci ten sklz sa tam skutocne vyskytuje alebo nie. Urcite pohladom a tromi - styrmi jazdami si nevytvaraj svoj obraz o kolaji. Nie si predsa ani sudny inzinier, ani vodic, ani revizny technik.
Ton, ktory pouzivas v ostatnom case k inym ludom je divny. A nezabudaj, odkial si, hlavne vo vetach typu "My tu v BA..."
11 000. príspevok!

Gratulujem si!
Milan-cestujúci:

Vsetky vozidla v KE maju nahratu kompletnu databazu vsetkych liniek, smerov a cielov. Bohuzial, system kontroly vodica, ci a ako pouziva IS BUSE je u nas tak slaby, ze sa stane aj to, ze niekto celu sluzbu pobehuje len s cislom linky, niekto od nepamaeti nehlasi zastavky a podobne. Vsetky busy dostali na prelome roka novu verziu BUSE, takze vsetko by malo byt "koser".

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.